Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - obniżenie a tarcie
chapter322 - 13-05-2005, 18:49 Temat postu: obniżenie a tarcie witam
co myslicie o obniżeniu pumki sprężynkami pro sport -40mm ? cena ich całkiem przyjemna bo 400zl tylko nie wiem czy po obnizeniu nie beda przednie kola tarły sie o gorną część nadkola, jak myslicie ?? tak na oko mierzylem to gorna czesc nadkola od opony bedzie wynosila jakies 3 cm a do tego jeszcze trzeba dodac ruch sprezyn czyli skurcz i rozkurcz.
Passenger - 13-05-2005, 19:18
Wg mnie nie powinny trzeć. Ja mam -35mm. i nie ma żadnego tarcia, opona ma jeszcze trochę zapasu do nadkola.
chapter322 - 13-05-2005, 19:27
ale rant wewnetrzny nadkola bardziej wydtaje niz srodek nadkola ( srodek nadkola jest w głebi )
Passenger - 13-05-2005, 19:50
Zrozumiałe Patrząc na moje nadkole na zewnątrz i w środku uważam, że nie powinno trzeć przy -40mm.
Na zimę mam koła 15" z oponami o profilu 55 i też nic nie trze a nawet jest troszkę zapasu.
chapter322 - 13-05-2005, 21:07
wielkie dzieki pass , rozwiałeś moje obawy tylko nadal mam duuuuże obawy co do komfortu jazdy. Nie chce abym latał w aucie jak galaretka
Passenger - 13-05-2005, 21:40
Czuć każdą dziurę
chapter322 - 13-05-2005, 21:51
mówcie mi tak dalej a się wystrasze i pumka niedoczeka sie obniżenia
Sain - 14-05-2005, 16:08
stary obnizaj smialo, pumka na glebie jest piekna
Boogie - 14-05-2005, 16:23
Oj piękna, tak mi się podobała jak z tyłu siedziały 3 osoby a tył Pumki zbliżył się do ziemi
chapter322 - 16-05-2005, 12:05
boogie to musisz obnizyć swojego pumexa
Boogie - 16-05-2005, 12:07
No może, ale mnie i tak 4 litery bolą po jeździe po polskich drogach.:)
chapter322 - 16-05-2005, 21:00
boogie ja tez namyslalem sie jakies 5 miesiecy czy obnizac czy nie ale jednak to zrobie. Znalazlem sprezynki nowki za 400zl wiec cena przyzwoita. Z zewnatrz bedzie pieknie sie pumka prezentowac !!!
|
|
|