Nadwozie, podwozie i wnętrze - Zawieszenie gwintowane???pomoc przy Kupnie.
armin90 - 19-09-2012, 22:38 Temat postu: Zawieszenie gwintowane???pomoc przy Kupnie. Witam. Mam zamiar kupić zawieszenie gwintowane. Troszku siedzę w tym temacie ale do końca nie wiem co kupić, jaką firmę wybrać itp. Też zależy mi na opinii. Jakie są efekty z jazdy i wyglądu. Taka garstka info.
A posiadam Pumę 1.4 16v (lekko podciągnięta)
Pozdrawiam (^^,)Bartek
Anonymous - 19-09-2012, 22:42
Gwint + rozpórki = wielka frajda z jazdy
Poza tym trzęsie w cholerę jest mega sztywno (ja to lubię) i nisko
Gaydek - 20-09-2012, 13:45
Polecam AP (dobry gwint koncernu KW za mniej niż 2 000 zł) plus rozpórki (przednia-górna i tylna). Reszta j/w .
Anonymous - 20-09-2012, 17:24
Polecam KW ( bardzo dobry gwint za mniej niż 3 000 zł) plus rozpórki (przednia-górna i tylna) + poliuretany (przód i tył)
armin90 - 20-09-2012, 18:20
http://www.mapet-tuning.c...f5k8k6496dou1m5
No a co wy na to....??
Anonymous - 20-09-2012, 18:29
Dorzuć te parę złotych i kup to co Ci poleca Gaydek. Dobre i sprawdzone zawieszenie. Tego wynalazku osobiście nie znam, nie słyszałem, więc nie ufam
Anonymous - 20-09-2012, 18:33
apex ?
armin90 - 20-09-2012, 18:54
Zahariash, Troszku racji masz, ale wiesz szukam wszystkiego kolega rzucił tu temat APEX. Masz może założone u siebie. Coś więcej może
Anonymous - 20-09-2012, 19:19
nie nie mam, ja mam tylko sprezyny chyba Koni, ale znajomy moj ma warsztat i sprzedaje min. apexy
armin90 - 20-09-2012, 19:36
Yhym. Rozumiem.....no ja jeszcze kawałek czasu mam do tego żeby kupić gwint ale na forum dostane najlepsze (chyba:D) info. Jakie i dlaczego te ..:))
Gaydek - 20-09-2012, 19:50
Prawdopodobnie dobre do tego, aby obniżyć i to wszystko. Temat gwintu to bardzo trudny temat. Jeśli szukasz czegoś dobrego, to zaufaj marce - producentowi (KW/AP).
armin90 - 20-09-2012, 19:58
Gaydek, Wezmę sobie twoje słowa pod szczególną uwagę:) A powiedzcie mi czy rozpórki do gwintu są konieczne??
Gaydek - 20-09-2012, 20:12
armin90 napisał/a: | A powiedzcie mi czy rozpórki do gwintu są konieczne?? |
Nie. Ale rozpórki polecamy.
rafalski69 - 20-09-2012, 20:27
armin90, w pumie nie są konieczne, bo jest przystosowana do twardszego zawieszenia i nic się nie będzie dziać. Jak np. kolega w golfie ( ) założył twarde zawieszenie to z tego co pamiętam po około 30 000 km, kielichy zaczęły się odkształcać, a na łączeniach kielichów z ramą widoczne były pęknięcia. Jeszcze dochodzi kwestia, że wymieniając zawieszenie na twardsze musisz liczyć się z szybszym zużywaniem się pozostałych części zawieszenia. W szczególności zaczynając od łożysk kół a kończąc na tulejach. Czyli jak już będzie potrzeba wymiany takowych części to polecam również inwestować w lepszych producentów.
To chyba tyle z mojej strony
armin90 - 20-09-2012, 20:33
rafalski69, Dzieki wielkie za info:)) Powiem Ci tak że moją Pumke znam na wylot bo porostu sam sobie ją robię(nie chwaląc się heh) Włożyłem twarde sprężynki. Wszystko ok było fajnie.Tylko po pewnym czasie przyszło takie w sobie coś"hyymmmm jeszcze ciut za wysoka" Wiec teraz pytam się jak to z gwintem wygląda:)ale informacje od Ciebie są bardzo pożyteczne.
|
|
|