Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Pasek wieloklinowy z wersji bez klimy?
Diwad - 13-05-2014, 20:26 Temat postu: Pasek wieloklinowy z wersji bez klimy? Witajcie.
Dziś padła mi sprężarka od klimy w Pumexie. Potrzebuje auta w tym tygodniu i myślałęm nad tym, aby założyć tymczasowo pasek od Pumy w wersji bez klimatyzacji.
Czy takie rozwiązanie będzie "chodzić"? Czy może komputer będzie wywalał jakieś błędy? Ktoś próbował takiego rozwiązania ?
Będę wdzięczny za oznaczenia takiego paska.
I jeszcze jedno - czy opór tej sprężarki mógł powodować trzęsienie auta przy przyspieszaniu? Nie mogłem sobie poradzić z tym objawem i mam nadzieję, że z wymianą pompy i ta usterka ustąpi:)
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Dawid.
WieSiu - 14-05-2014, 07:41
Diwad napisał/a: | I jeszcze jedno - czy opór tej sprężarki mógł powodować trzęsienie auta przy przyspieszaniu? Nie mogłem sobie poradzić z tym objawem i mam nadzieję, że z wymianą pompy i ta usterka ustąpi:) |
przejedz sie bez paska,to sie dowiesz czy ustal problem
Diwad - 14-05-2014, 07:43
Wyciągnąłem i odłączyłem parę rzeczy. Mniejsza o to.
Znalazłem pasem 6pk1750. Wiem ze to pasek do wersji Pumy bez klimy, ale nie wiem czy to ze mam wspomaganie ma jakieś znaczenie.
Jeśli ktoś się orientuje to będę wdzięczny za pomoc.
Dukes - 14-05-2014, 19:03
Z tego co kojarzę to wszystkie Pumy miały wspomaganie. W TISie jest informacja, że jak auto nie ma klimy to pompa wspomagania jest wtedy niby na dole zamiast sprężarki. Na pumapeople co prawda w 1.7 FRP widziałem, że niektórzy usuwają sprężarkę i zakładają krótszy pasek bez żadnych modyfikacji, a rozkład elementów w 1.6 jest identyczny więc myślę, że i tutaj da się to zrobić. Ewentualnie poszukaj paska do Focusa mk1 1.6 16V z wspomaganiem ale bez klimy, na bank będzie pasować.
Diwad - 14-05-2014, 19:07
Z tego co napisali mi na Pumapeople to wyglada to tak: http://www.pumapeople.com...0639_2_4504.gif
Chyba nie bede kombionowal i znajde jutro sprezarke.
|
|
|