Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Szerokie felgi, german style
pawcioss - 17-05-2014, 13:20 Temat postu: Szerokie felgi, german style Mam pytanie czy przerabiał ktos temat szerokich felg w pumie? teraz uwaga chodzi mi o szerokosc 9 cali z przodu i z tyłu.. czy to w ogole mozliwe? oczywiscie felgi maja rozstaw 4x108 ale 9 cali szerokie
chodzi o cos takiego
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/1383384_673694389307704_2063227563_n.jpg
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/1377968_674289009248242_1566382449_n.jpg
Anonymous - 17-05-2014, 20:23
Wchodzi ale wszystko zależy od ET i opony. Jak masz pytania to pytaj lub pokaż dokładną specyfikację kół a będzie łatwiej cokolwiek powiedzieć.
Takie koła co pokazałeś są obecnie na sprzedaż. Czy to chodzi dokładnie o nie?
pawcioss - 17-05-2014, 21:43
tak dokladnie o te mi chodzi et tych felg to 15 model kerscher carmna
Anonymous - 17-05-2014, 21:55
Ja wiem co to za model.
Ale z tego co pamiętam to one mają 4x100 rozstaw. A stosując adaptery to ich nie założysz.
pawcioss - 17-05-2014, 21:59
maja 4x108
Anonymous - 17-05-2014, 22:14
No tak one ogólnie nie mają rozstawu. Musisz dorobić odpowiednie flansze jak gość pisze. Na tył ET 15 wejdzie na bank ale z przodem 100% pewności nie mam. Wiem, że ET25 na przód nie trze. Z 15 powinno być dobrze ale opona 195/40 inaczej nie ma co przymierzać.
adrianus - 19-05-2014, 08:50
ja miałem w pierwszej pumie 9" z tyłu ale z przodu było 7,5 - na 9ciu byś musiał jechać tylko prosto ale wątpię aby się koło kręciło bez dystansu. Et tylnej 9cio calowej felgi miałem 15. foty gdzies tam są w archiwum nasze wasze. Aha tylna felga się mieściła - zostawało około 1 cm od amortyzatora.
Anonymous - 19-05-2014, 18:09
Nie każdy ma dostęp do tego działu.
adrianus - 20-05-2014, 07:59
to poza konkursem link do fotek na innym portalu felga 16"
- Z przodu 7,5 cala et 20 I to jest optymalne rozwiązanie - próbowałem założyć 9 cali na przód - bo była okazja wymiany felg 7,5 moje na 9" takie same ale były problemy.
- z tyłu 9 cali et 15 - mniejsze ET być nie może bo bez dystansów się nie obejdzie.
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/18016
PS pamiętajcie że na feldze 9 cali jest opona z naciągiem - trzeba ją pompować na minimum 3 atm. bo inaczej przy agresywnej jeździe bywa niebezpiecznie - sam kilkukrotnie się o tym przekonałem. Za to przy 9ciu calach z tyłu koła się ładnie rozchodzą i trzymanie w zakrętach jest takie że bez ręcznego nie ma mowy o nadsterowności, uciekaniu dup* czy bączkach - za to trzymanie w zakrętach nawet przy wysokich prędkościach jest bonusem
Anonymous - 20-05-2014, 15:12
adrianus, dzięki za link. Tylny rozmiar robi wrażenie. Czy oponę na nich miałeś 215/40 ? Zawieszenie seryjne ?
adrianus - 21-05-2014, 08:40
Tak te opony z fot to 215/40 tył, a na przód lepiej leżą 195/40 , zawias był jakiś grzebany i twardy nie pamiętam co tam było.
Anonymous - 21-05-2014, 16:04
adrianus, ale z tyłu przecież wystawały poza obrys błotnka...
adrianus - 22-05-2014, 11:36
Hadzi noo wystawały - ale problem miałem raz z policjantem tuningowcem który się przyczepił ale odpuścił - dowodu za to mi nigdy nie zabrali z tego co widziałem moją pumę ostatnio to dalej wystają tyle tylko że teraz leżą na niej opony o wysokim profilu i to nie wygląda fajnie.
Oto foto jak wygląda to teraz - robione końcem kwietnia.
Pietia - 22-05-2014, 12:20
adrianus, to fakt wysoki profil nie wygląda najlepiej w dodatku cała brudna
adrianus - 22-05-2014, 13:05
Pietia to moja stara puma a nie obecna więc nie moja spotkałem po drodze na szlaku to cyknąłem fote - to nie był spocik
|
|
|