Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Wybór felg alu 
						
												 chapter322 - 17-03-2007, 17:43
  Gaydek chce aby pumka sie ładnie prezentowala i nie tracila na osiagach to moze kompromis i zakupic alessio F1 rozmiar 16cali i oponki 205/45 lub F1 15 cali i oponki195/50 co proponujesz ?
												 Gaydek - 17-03-2007, 19:52
  Ja bym wybrał ALESSIO F1 7.5x16 + IMO 215/40 lub 205/45.
												 Opoya - 17-03-2007, 20:48
  Popieram Gaydka. Dodam, że 215/40 będą mniej różnić się od zalecanych. Ja jeżdżę na 205/45R16, ale felgi mam 7x16 (OZ Superturismo).
												 chapter322 - 18-03-2007, 10:14
  W takim razie jutro zamawiam alessio F1 7,5" x 16" i oponki 205/45. Wszystko bedzie pasowalo mam nadzieje ??
												 Opoya - 18-03-2007, 12:29
  Spoko - będzie pasować. Zwróć tylko uwagę na ET i otwór centrujący felgi (o otworach na śruby nie wspominam, bo to oczywiste).
												 chapter322 - 19-03-2007, 10:13
  Opoya felgi F1 16" zamowione, co do ET to maja 38 poniewaz inne z mniejszym ET maja wiekszy otwor centrujacy czyli pasuja do peugota.
												 Opoya - 19-03-2007, 12:58
  To prawda, ciężko jest znaleźć fele z dobrym otworem centrującym i małym ET. Moje OZ są właśnie dedykowane do Peugeota, musiałam więc zamówić pierścienie centrujące. Bardzo filigranowe (65.1/63.3), więc trudno było takie znależć - robione na zamówienie. Ale warto było!
												 bartolomeo - 19-03-2007, 13:39
  poprzednio też zastanawiałem się nad felgami z Peugeota ale w żadnym zakładzie oponiarskim nie mieli takich pieścieni, tak jak Opoya pisze tylko na zamówienie i to nie każdy by sie tego podjął bo są bardzo cieniutkie.
												 Opoya - 19-03-2007, 13:54
  Łatwo nie było, ale się udało     Dzięki temu mam ET 16. 
 
BTW - miałam ciekawą przygodę przy zmianie zimówek na letnie. Okazało się, że jeden pierścień po prostu zginął u mojego oponiarza. Mocno się wkurzyłam. Odezwałam się więc do gościa, od którego mam pierścienie, niestety okazało się, że nie ma już dostępu do maszyn z których korzystał. Poszukałam więc innego źródła i znalazłam. Na Allegro jest gość, który dorabia pierścienie i ma w oddzielnej aukcji tego typu "filigrany"... Na szczęście pierścień się odnalazł (spadł na wyważarce) i nie musze zamawiać nowego kompletu. Nauczona doświadczeniem zmieniając na zimówki, pierścienie zdejmę i schowam do auta.
												 Anonymous - 31-12-2007, 16:33
  a co myslicie o tych felgach? http://moto.allegro.pl/it...ot_citroen.html
 
ET jest miodzio, Średnica otworu centrujacego wieksza niż w Pumie, ale to dobrze bo sie pierscien założy i no 17-tki    . Tylko, ze uzywane... A jak na używki to nie za drogo?
												 Anonymous - 01-01-2008, 23:58
  Ja bym tych felg nie kupił. Z 3 powodów:
 
1.Ta firma Tecno to chyba robi z milion rzeczy ale te felgi im przypadkiem wyszły    Ja bym się nie bawił w takie coś. Jest tyle dobrych firm (np. Dezent, OZ i inne), że szkoda ryzykować. 17''to są już drogie rozmiary i nie ma co oszczędzać na takich firmach. Później się łamią i po zabawie.
 
2. Wkładanie 17'' do Pumy to trochę dziwny pomysł. 16'' są optymalne wg mnie ale mi zależy jednak na osiągach a nie na wyglądzie.
 
3.Wygląd jest pospolity, nic ciekawego ale to już kwestia gustu.
												 Anonymous - 02-01-2008, 17:44
  Ad.2. Dlaczego dziwny pomysł? A mało jest osób ktore jezdza na 17stkach i nie narzekaja! No ale oki, masz prawo mieć swoje zdanie. Ja uwazam, ze co do osiagow to 17stki napewno nie pogorsza ich!!
												 Paola - 03-01-2008, 09:38
  Hadzi, pewnie, że nie    Zakładaj  
												 Anonymous - 03-01-2008, 16:52
  Narazie musze sie wstrzymac z tym marzeniem, bo nie wiadomo czy nie bede zmuszony do sprzedania Pumy...  
												 Anonymous - 03-01-2008, 19:51
 
      trzymam kciuki, żebyś nie musiał sprzedawać
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |