Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Obniżenie pumki 
						
												 Opoya - 13-07-2007, 21:39
  Można. Kupujesz sprężyny obniżające tylko na tył i montujesz... i to wszystko  
												 bartolomeo - 13-07-2007, 21:56
  acha, a jakie powinno być obniżenie żeby pasowało do przodu?? ile mm?? za jakimi sprężynami mam się rozglądać? jeśli mam seryjne zawieszenie...chyba seryjne... Czarno żółte sprężyny.
												 Opoya - 13-07-2007, 23:12
  ZTCP standardowe sprężyny w Pumie są czarne.
 
Trudno powiedzieć ile musisz obniżyć tył, żeby pasował. Spradź jaka jest różnica między przodem i tyłem i będziesz wiedział. Jakiś czas temu szukałam sprężyn obniżających tył tak do 20 mm, ale nic nie znalazłam. Do Pumy są 35 mm i więcej.
												 bartolomeo - 14-07-2007, 09:50
  w innych tematach dot. obniżenia piszecie że nie warto obniżać samymi sprężynami bo amorki szybko padają, a co jeśli chciałbym obniżyć sam tył?? czy same sprężyny np -35 mm były by dobre? może ktoś ma już jakieś doświadczenie na ten temat? chodzi mi tylko o wrażenia wizualne, twardo i niekomfortowo moge mieć.
 
 
 	  | Opoya napisał/a: | 	 		  | ZTCP standardowe sprężyny w Pumie są czarne.  | 	  
 
a jeśli mam czarno zółte sprężyny tzn że nie są seryjne? dodam tylko że optycznie niczym się nie różni od innych, tył mocno w górze. Poszukam na sprężynach jakiegoś napisu, może coś znajde.
												 Anonymous - 14-07-2007, 11:51
  zasada jest taka ze do -40mm mozesz obnizac samymi sprezynami. Jesli dasz wiecej niz -40mm to bardzo szybko padna Ci amorki. A taki -35/-35 beda oki.
												 bartolomeo - 14-07-2007, 14:12
  sorki pomyłka, to nie żółto czarne sprężyny tylko czarne a na dwóch dolnich zwojach paski żółte i białe    więc to seryjne??
 
No więc powoli zaczynam szukać jakiś sprężyn do mojej pumki. Jeśli będę miał kase na wszystkie 4 to wtedy obniże całość, a jeśli nie to tylko tył. 
 
A więc jeśli na tył bym wybrał przykładowo te -35mm to na przód trzeba odrobine wyższe?? bo przód jest już fabrycznie niżej?? jak to jest z tym fantem?? bo chciałbym aby było równo obniżone.
 
i jeszcze jedna sprawa, mam opony:
 
lato-195\50\15
 
zima-175\70\13
 
więc jeśli obniże Pume to nie będą tarły na zimówkach??
 
głupie pytanie, nie znam się więc pytam  
												 Mr.Maya - 14-07-2007, 14:26
  Nic nie bedzie tarlo  
												 Anonymous - 14-07-2007, 20:10
  bartolomeo, nie pekaj tylko obnizaj     bedzie wsio oki  
												 bartolomeo - 14-07-2007, 21:19
  nie pękam    od poniedziałku pojeżdze po mechanikach, ile robicizna za takie cos i ile wogóle ten sprzęt kosztuje. Narazie zdecyduje się na same sprężyny, zobaczymy co z tego wyniknie  
												 Mr.Maya - 17-07-2007, 11:20
  Flaszka i ci wymienie sprezyny  
												 nomka - 23-07-2007, 06:07
  bartolomeo, koniecznie daj znać jaki efekt i za ile?  
												 bartolomeo - 23-07-2007, 12:43
  hmm, znalazłem nowe Apexy za nie całe 400zł i używane Eibachy czarne za około 500, robocizna około 200zł, lub flaszka i do Mr.Maya   
 
Teraz czekam na fundusze ale myśle że w sierpniu już bede siedział niżej  
												 Mr.Maya - 23-07-2007, 13:58
  To kup te Eibachy sa lepsze niz Apexy.
												 nomka - 23-07-2007, 15:29
  a w jakim sensie lepsze?
												 Mr.Maya - 23-07-2007, 15:33
  Mniej twarde sa od apexow. Za twarde zawieszenie jest tez nie dobre bo auto bedzie podskakiwac na drodze. Bedzie efekt taki ze na koleinach zamiast miec 100% panowanie nad autem moze sie okazac ze auto bedzie sobie jechalo tam gdzie bedzie chialo.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |