To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Nadwozie, podwozie i wnętrze - Pomocy - rysy, wgniotka

KRECiK - 05-06-2011, 14:08

No tak dobrze słowo, "zwykle" :smile: . Każda opinia się liczy! :lol:
kolargol - 05-06-2011, 19:37

misiek1976 nie ma takiego jednego :mrgreen: jest ich zbyt dużo żeby tak polecić, a wszystko zależy od tego czego oczekujesz (maskowanie rys, ich usuwanie itd.). Polecam zajrzeć na ww forum - tam się wszystkiego dowiesz
zqnetq - 05-06-2011, 20:43

Jutro będę wraz z chłopakiem kombinować coś z tymi pastami nie pójdziemy do szkoły i może coś uda nam się zdziałać. Jeśli nie od razu do lakiernika bo pumka nie może tak wyglądać ;(

To jest najlepsze zdjęcie jakie udało mi się zrobić, które najlepiej obrazuje co ten nie miły ktoś mi zrobił.


http://img199.imageshack....19/img2647l.jpg


Mr.Maya - 06-06-2011, 05:34

Mocno przetarty klar jesli nie zejdzie pasta to bym sprobowal papier 800 na mokro i nalorzyc klar spreyem
KRECiK - 06-06-2011, 09:20

Niestety widać nawet ubytki w lakierze, od przetarcia więc łatwo nie będzie, jeśli nie ma zmian w kształcie, czyli nie trzeba niczego klepać, to radziłbym tak. Kiedy miałem Escorta, kupiłem sobie puszkę oryginalnego lakieru w spray'u, właściwie załatwił mi ją kuzyn z Niemiec :lol: , który pracował w serwisie Forda i zrobiłem tak, trochę przetarłem papierem lekko ściernym (mały granulat, chyba nawet 500) na morko w miejscu gdzie to było potrzebne (u mnie było to tylne nadkole prawe, powiem szczerze, wyglądało to gorzej niż tutaj), odtłuszczenie miejsca, potem lakier tylko w miejscach gdzie to było potrzebne, do wyschnięcia, odtłuszczenie, następnie lakier bezbarwny, był w zestawie, jak przeschło całkowiecie, pasta polerska żeby wyrównać poziomy, efekt był taki że nic nie było poznać, a jeździłem tak przez 3 lata i nic się nie działo. Trzeba sobie zarezerwować conajmniej jeden dzień na takie cuś, choć ja robiłem to dwa dni :wink: .
Mr.Maya - 06-06-2011, 11:38

KRECiK, papier 500 jest dobry ale pod podklad. Pod baze sie tosuje 1200 a pod akryle 800. Klar jest akrylem wiec 800 bo inaczej bedzie widac rysy.
kolargol - 06-06-2011, 11:50

można spróbować wyciągnąć polerką mechaniczną co się da ( wszystko nie zejdzie bo jest dużo rys do podkładu). na tym zdjęciu to tak dobrze nie widać czy klar jest ściągnięty czy to pozostałości innego lakieru
KRECiK - 06-06-2011, 13:12

Spoko zgodze się, jak dodałem chyba 500 mógł być większy, ale wydaje mi się, że ogólnie mój sposób dobry :?: U mnie się sprawdził :wink: . Można polemizować co do przygotowania powierzchni, ale reszta powinna spełnić zadanie. :grin:
Mr.Maya - 06-06-2011, 14:03

KRECiK, metoda ok i napewno sie sprawdzi. Ale jak juz cos robic to niech to idealnie wyglada.
KRECiK - 06-06-2011, 14:10

Spoko:)
zqnetq - 06-06-2011, 14:29

Już zrobiona : )
kolargol - 06-06-2011, 18:31

co i jak i jakieś zdjęcie jak wyszło :wink:
zqnetq - 06-06-2011, 18:34

Zdjęcia dodam innym razem.

Zrobiona pastą i wszystko ładnie zeszło tylko te głębokie ryski lakiernik zamalował i wypolerował i jest ładnie.

KRECiK - 06-06-2011, 18:52

:grin: Super czekamy na zdjęcia.
Damianos - 06-06-2011, 20:22

a jaki koszt takiej naprawy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group