To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Lampka ostrzegawcza hamulca ręcznego - świeci non stop.

Anonymous - 22-01-2013, 00:26

tusia8510, w pierwszej pjumie też mi podobnie kontrolka wariowala,ale "stary" był u mechaniora i wymieniali płyn i chyba odpowietrzniki czy jak to się tam nazywa,tylko lewadzkiego trzeba by było się dopytać. Pamiętam,ze klocki i tarcze były w miarę nowe wiec zdziwiło mnie to. Po wymianie płynu było ok
tusia8510 - 13-02-2013, 11:47

Do wczoraj z kontrolką był spokój. Wieczorem dosłownie kilka kółek na ręcznym na śniegu, chwilę później jazda z górki i znów kontrolka się zaświeciła. Pod domem sprawdziłam stan płynu -nieco ubyło.
Przypuszczalnie cylinderek przepuszcza.
Powoli umawiam się z mechanikiem na naprawę, bo nie znoszę jak coś się dzieje, a to przeciez hamulce :evil: , ale mam kilka pytań:
1) Czy wymienia się zwykle cylinderek jeden, czy po obu stronach i czy coś jeszcze od razu lepiej wymienić?
2) Czy można jakoś sprawdzić jaki rodzaj jest w mojej pumie cylinderków, czy tylko po wymontowaniu?
3) Jak mniej więcej kształować się powinien koszt robocizny za stronę bądź obie?
4) Ile czasu mniej więcej trwa wymiania jednej strony?

Anonymous - 13-02-2013, 15:46

1. Wymieniasz po obu stronach
2. Tylko po wymontowaniu (podałem w sklepie po nr. VIN, a fizycznie założony był i tak inny)
3. Za wymianę szczęk + cylinderki, zapłaciłem 100,- (za obie strony)
4. 40min wymiana obu stron, jednocześnie gawędząc z mechanikiem o samochodach.

tusia8510 - 13-02-2013, 15:53

O to szybka robota zatem , fajnie. Thx Zahariash.

Dzwoniłam pytać o części, to będą w godzinę po pokazaniu wymontowanej. Jednak gość zapytał z jakiego materiału - "aluminiowe czy żeliwne? "

Zatem co w związku z tym tematem :?:
Co prawda powiedział również , że jednych z nich i tak nie ma dostępnych, ale dobrze było by wiedzieć też o co kaman :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group