To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Hyde park - Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?

Pietia - 08-05-2013, 20:17

Dziś zrobiłem nadkole od kierowcy i blache pod zderzakiem wyczyściłem z rdzy i położyłem podkład, zostało do zrobienia drugie nadkole ale już dziś siły nie miałem :(

Jutro wrzuce foty :)

zygiboos - 08-05-2013, 20:44

Dzisiaj naprawiłem błąd P0122 za pomocą dolutowania kabelka, który odczepił się od czujnika pozycji przepustnicy. Pumka odżyła! Normalnie pedalądko teraz reaguje na dotyk wyśmienicie, nie ma zamułki i ładnie wciska w fotel w pełnym zakresie obrotów :)

Skasowałem błędy, żaden nowy się nie pojawił :)

Kupiłem też parę kosmetyków na potem:


sharky - 09-05-2013, 21:03

Autko było dzisiaj u mechanika na wymianie klocków (TRW) i tarcz hamulcowych (Ferodo) oraz wymianie wszystkich czterech gumowych osłon przegubów (zewnętrznych SPIDAN i wewnętrznych HP). Koszt robocizny 170 zł. Ja natomiast wymieniłem filtr kabinowy i filtr powietrza (oba Filtrona), wyczyściłem przepływomierz oraz zawór bocznikowy wolnych obrotów i dałem pod niego nową podkładkę z tekturki bo oryginalna papierowa miała dosyć, a praktycznie to jej już prawie nie było. :P
rapart - 09-05-2013, 21:50

Umyłem Pumkę dla lubej ;) Wszelkie sprawy serwisowe przewidziałem na weekend.
zygiboos - 09-05-2013, 22:03

A ja dziś profesjonalnie naprawiłem rezystor wentylatora chłodnicy - wlutowując nowy bezpiecznik termiczny.



Koszt operacji 1zł.

Pomyśleć, że wcześniej jak jeszcze nie wiedziałem jak to działa, to kupiłem używkę całego tego rezystora za 50zł (a mało nie dałem 280zł za nowy w ASO)... Masakra :P

Puman - 10-05-2013, 22:15

Wziąłem się za wymianę klocków i tarcz i nic nie zrobiłem bo okazało się, że nie mam imbusa do odkręcenia śrub trzymających zacisk :(
griffith - 11-05-2013, 19:20

W związku z sezonem deszczowym, kociak dostał nowe wycieraczki :)
Puman - 11-05-2013, 20:07

Założyłem nowe tarcze Brembo i klocki ATE. Wymieniłem filtr kabinowy i dolałem lubryfikatora. Przy okazji umyłem felgi od wewnątrz.
Barbara3121958 - 11-05-2013, 20:43

W ostatnim okresie wymieniłam filtr kabinowy (węglowy) i odświeżyłam klimatyzację.
Została naprawiona obudowa lusterka od strony pasażera.
Pumcia również dostała ode mnie nowe letnie buciki. :smile:

Puman - 11-05-2013, 21:10

Wybrałem się na jazdę testową z nowymi hamulcami. Po paru kilometrach tarcze nieźle zagrzane :D Niech się dopasowuje dalej całość.
WieSiu - 12-05-2013, 10:32

a czytales kiedys instrukcje od tarcz ? Nie powinno sie przez 300-500km katowac ukladu halumcowego.
Puman - 12-05-2013, 10:38

Turlanie się nie przekraczając 60 km/h po mieście i hamowanie delikatnie to nie katowanie.
tusia8510 - 12-05-2013, 12:11

Pumka umyta, wytarty kurz pod maską gdzie się da dosięgnąć, felgi lśnią :mrgreen:
zygiboos - 12-05-2013, 22:44

A ja dziś zamontowałem uniwersalne wyciszenie maski.
Może pięknem to nie grzeszy, ale przynajmniej jest odporne na 300st. C i troszeńkę jest ciszej :)






leman - 13-05-2013, 15:02

zygiboos napisał/a:

A ja dziś zamontowałem uniwersalne wyciszenie maski.
Może pięknem to nie grzeszy, ale przynajmniej jest odporne na 300st. C i troszeńkę jest ciszej :)


wg mnie nie jest to najszczęśliwszy pomysł. Ciepło jest odbijane z powrotem do wnętrza komory silnika, gdzie następuje jego kumulacja



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group