Zakup kontrolowany - Kupno Pumy... 
						
												 Mr.Maya - 14-06-2007, 18:05
  Opoya, Ja jzu mam wieksze tarcze i ten "nowszy" zacisk a mialem na mysli jeszcze cos lepszego.
												 Opoya - 14-06-2007, 19:13
  Tak, wiem, ale skoro napisałeś, że są tak samo kiepskie jak w starszej Pumie, to ja oponuję, bo nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Miałam dwie wielkości tarcz w tym samym samochodzie i widzę różnicę.
 
 
Z tego co wiem, ze znalezieniem większych pasujących zacisków będzie problem. Kłopot jest z tzw. offsetem tarczy i wielkością zacisków, a właściwie tłoczków. Na początku próbowałam założyć zaciski (a co za tym idzie tarcze i klocki) od Cougara. Właściwie wszystko pasowało poza jednym wyjątkiem. Za to bardzo ważnym. Tłoczki w większych zaciskach są szersze (i to nie problem), ale i dłuższe. Z tego powodu po prostu się nie mieszczą. Tzn. mieszczą się na postoju, a wiadomo, że w trakcie jazdy zawieszenie pracuje. Na dodatatek przewód hamulcowy wystawał pod takim kątem, że obawiałabym się o to, że kiedyś go utwę.
 
A hamulce to podstawa bezpieczeństwa - tu nie wolno ryzykować.
 
 
Być może pasowałyby zaciski z jakiegoś innego auta, ja poprzestałam na założeniu tych od nowszej Pumy.
												 Mr.Maya - 14-06-2007, 19:45
 
  	  | Opoya napisał/a: | 	 		  | Tak, wiem, ale skoro napisałeś, że są tak samo kiepskie jak w starszej Pumie, to ja oponuję, bo nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Miałam dwie wielkości tarcz w tym samym samochodzie i widzę różnicę.  | 	  Moze to wynikac ze stylu jazdy bo ja jzu nie raz poczulem ze brakuje mi dobrego hamowania. Wiec pozostaje mi jedynie zestaw EBC
												 Opoya - 14-06-2007, 21:07
  Nie twierdzę, że nie mogłby być lepsze, tylko, że w nowszej Pumie są lepsze niż w starszej. A to dwie różne kwestie.
 
Dlatego, by jeszcze zwiększyć jakość hamulców (skoro większe zaciski nie weszły) w planach mam właśnie EBC.
												 Mr.Maya - 15-06-2007, 13:39
  A moze jakas firma produkuje lepsze zaciski do pumy?? Szukalas moze.
												 Opoya - 15-06-2007, 22:44
  Nie szukałam, bo trafiły się w sumie nowe zaciski od Fusion.
												 Anonymous - 23-07-2007, 20:42
 
  	  | Mr.Maya napisał/a: | 	 		  | Przy 1.7 warto sprawdzic cisnienie na cylindrach bo silnik jest jedno razowy brak mozliwosci remontu. A pozatym to raczej nic chyba ja bynajmniej nic poza tylnymi amorami nie wymienialem. Sprawdz czy tylna belka jest prosta bo czesto pumy maja ja krzywa. | 	  
 
 
witam jestem na etapie szukania pumy
 
czy moglby ktos rozwinac watek ze silnik 1.7 jest jednorazowy ?
 
czy to oznacza ze nia ma mozliwosci jego naprawy - brak technicznej-konstrukcyjnej mozliwosci czy brak czesci ??
												 Mr.Maya - 23-07-2007, 20:52
  Jedno i drugie. Brak mozliwosci szlifu i brak czesciowy czesci. Da sie zrobic czesciowa naprawe taka jak robil Lukas. 
 
 
[ Dodano: 23-07-2007, 21:52 ]
 
Ale predzej to auto sie rozleci niz ten silnik padnie jesli sie o niego dba
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |