Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Trzęsienie kierownicą przy 120km/h 
						
												 Mr.Maya - 07-05-2008, 10:53
  Najlepiej miec 0% roznicy ale to jest nie realne. Bynajmniej nalezy moim zdaniem dazyc do jak najmniejszej roznicy
												 Opoya - 07-05-2008, 10:58
  To prawda, ale 0% to właściwie tylko w przypadku oryginalnego rozmiaru, zamienniki zawsze jakoś się różnią, dlatego wymyślono dopuszczalną i zalecaną różnicę.
												 markko - 07-05-2008, 11:46
  ewentualnie jak kupisz opony uzywane z mniejszym bieznikiem to tez bedą bliższe orginału   
												 Opoya - 07-05-2008, 12:22
  markko, daj spokój, można dalej tak gdybać, ale przecież oryginał też się sciera, więc nie o to tu chodzi...
												 nomka - 24-05-2008, 07:51
  Ja mam ciągle ten problem z trzęsieniem, co ciekawe przez chwilę go nie było a teraz znowu (nowe opony, felgi, wszystko cacy wyważone).
 
 
Jak dojdę 100km/h to przy wciskaniu gazu zaczyna mi trząść całym samochodem, jak odpuszczam gaz to jest ok.
 
Byłam wczoraj u mechanika sprawdzili mi zawszenie, amortyzatory - ok.
 
W żadnej innej sytuacji mi nie trzęsie (hamowanie etc) ani nie ściąga - tylko przy przyspieszaniu...
 
 
Jak myślicie? Jakby to był przegub to chyba by to wczoraj zauważyli, prawda?   
												 Anonymous - 24-05-2008, 10:05
  nomka, przeguby trzeszcza przy skreconych kołach.
												 TomCat - 24-05-2008, 17:07
  nomka ja bym sprawdził poduszki pod silnikiem i skrzynią. Ja miałem kiedyś coś z poduszką pod silnikiem to przy 130 dosłownie napier.....  mi autem, potem mój mechanik coś tam z tym zrobił i już jest o wiele lepiej ale i tak jest lekkie trzęsienie podczas rozpędzania od 130 - jak rozpędzam go lekko to trzęsie mi kierą, a jak dam gaz do dechy to nie. No i na 4 nie trzęsie, a na 5 tak więc może poducha pod skrzynią. A jak trzęsie to przechodzi po 160. Niedługo bedę miał podjazdy to sam się z tym pobawię.
												 nomka - 25-05-2008, 21:05
  TomCat, ale to przy odpalaniu też by chyba rzucało silnikiem...     
 
 
Hadzi, jak trzeszczą? W ruchu, czy za każdym razem jak kręcę? Bo ta trzęsiawka się nasila na zakrętach... i tylko przy dodawaniu gazu   
												 TomCat - 25-05-2008, 22:10
  nie wiem, u mnie silnikiem nie rzucało a to była poduszka. I tak samo trzęsawka się nasilała na zakrętach przy dodawaniu gazu
												 morgan - 25-05-2008, 22:19
  No to ja stawiam na 100% na łożysko na półosi. Na tej dłuższej półosi jest łożysko podtrzymujące warto je sprawdzic.U mnie biło przez rok czasu bo nie wiedziałem co było przyczyną.
												 nomka - 26-05-2008, 06:22
  morgan, przez rok jeździłeś i się nie bałeś, że coś się stanie?     
 
 
W prawym kole mam lekki luz na łożysku, ale jest minimalny...
												 Anonymous - 26-05-2008, 14:12
  nomka, przeguby tzreszcza/strzelaja/chrobocza (jak kto woli) przy skreconych kołach.
												 nomka - 26-05-2008, 15:36
  Przy dowolnej prędkości? Jeśli tak, to mi nic nie chrobocze.
												 TomCat - 26-05-2008, 17:22
 
  	  | morgan napisał/a: | 	 		  | No to ja stawiam na 100% na łożysko na półosi. Na tej dłuższej półosi jest łożysko podtrzymujące warto je sprawdzic.U mnie biło przez rok czasu bo nie wiedziałem co było przyczyną. | 	  
 
 
Dzięki morgan, sprawdzę to też u siebie. Może to w tym jest problem.
												 Anonymous - 26-05-2008, 18:09
 
  	  | nomka napisał/a: | 	 		  | Przy dowolnej prędkości?  | 	  
 
Tak. Wyrażnie to słychać jak na skrzyzowaniu skrecasz    No ale skoro nic takiego sie nie dzieje, to wiesz, ze nie sa to przeguby  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |