To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Trzęsienie kierownicą przy 120km/h

Pusia - 28-05-2008, 10:48

A mi burczy przy mocnym skręcaniu kół podczas parkowania, ale markko powiedział, że to normalne :???:
nomka - 29-05-2008, 09:21

Ale chrobocze, czy buczy? Bo buczenie to rzeczywiście normalne, tylko zapomniałam co daje taki efekt :roll:
Pusia - 29-05-2008, 11:15

nomka napisał/a:
Ale chrobocze, czy buczy?

mi buRczy :???:

takie dziwne wrrrr, brrrr... jakieś coś od wspomagania podobno :???:

nomka - 06-07-2008, 17:00

Przeleciałam się do tego Poznania autostradą i zero przyjemności :mad:
Koszmarnie mi trzęsło autem jak przyspieszałam :evil: Dopiero po 140 i przed 90 było ok :roll:
Mam teraz nowe kółka i efekt taki jak na starych wiatrakach. Mechanicy upierają się, że z przegubami jest ok i to wina felg. Nie wiem co o tym myśleć.
Wyważałam koła u oponiarza Opoyi, więc powinno być dobrze ale już dwóch mechaników mi powiedziało, ze to źle wyważone felgi :roll:

Anonymous - 06-07-2008, 20:26

nomka Można wyważyć opony w innym zakładzie, jeśli felgi są proste, opony to nie kartofle, tarcze hamulcowe nie są w kształcie faworków, a układ kierowniczy nie ma luzów to zostaje znikoma liczba możliwości z przodu. Pamiętaj że wibracja na kierownicy wcale nie musi iść z przedniego zawieszenia. Jeśli masz jako tako sprawny ręczny to przy prędkości w której zaczyna wibrować powoli go zaciągaj, jeśli wibracja będzie się nasilać to znaczy że problemu należy upatrywać w tylnych bębnach. Ewentualnie warto posprawdzać luzy z tyłu, łożyska ect.
nomka - 07-07-2008, 11:39

Właśnie znalazłam zakład w którym doważają koła na samochodzie, spróbuję ta metodą :cool:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group