Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Trzęsienie kierownicą przy 120km/h
Pusia - 28-05-2008, 10:48
A mi burczy przy mocnym skręcaniu kół podczas parkowania, ale markko powiedział, że to normalne
nomka - 29-05-2008, 09:21
Ale chrobocze, czy buczy? Bo buczenie to rzeczywiście normalne, tylko zapomniałam co daje taki efekt
Pusia - 29-05-2008, 11:15
nomka napisał/a: | Ale chrobocze, czy buczy? |
mi buRczy
takie dziwne wrrrr, brrrr... jakieś coś od wspomagania podobno
nomka - 06-07-2008, 17:00
Przeleciałam się do tego Poznania autostradą i zero przyjemności
Koszmarnie mi trzęsło autem jak przyspieszałam Dopiero po 140 i przed 90 było ok
Mam teraz nowe kółka i efekt taki jak na starych wiatrakach. Mechanicy upierają się, że z przegubami jest ok i to wina felg. Nie wiem co o tym myśleć.
Wyważałam koła u oponiarza Opoyi, więc powinno być dobrze ale już dwóch mechaników mi powiedziało, ze to źle wyważone felgi
Anonymous - 06-07-2008, 20:26
nomka Można wyważyć opony w innym zakładzie, jeśli felgi są proste, opony to nie kartofle, tarcze hamulcowe nie są w kształcie faworków, a układ kierowniczy nie ma luzów to zostaje znikoma liczba możliwości z przodu. Pamiętaj że wibracja na kierownicy wcale nie musi iść z przedniego zawieszenia. Jeśli masz jako tako sprawny ręczny to przy prędkości w której zaczyna wibrować powoli go zaciągaj, jeśli wibracja będzie się nasilać to znaczy że problemu należy upatrywać w tylnych bębnach. Ewentualnie warto posprawdzać luzy z tyłu, łożyska ect.
nomka - 07-07-2008, 11:39
Właśnie znalazłam zakład w którym doważają koła na samochodzie, spróbuję ta metodą
|
|
|