To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Forum techniczne - porady - ogólne dywagacje nt. awaryjności Pumy

Słoodzik - 26-01-2009, 22:23

Jak do tej pory robiłem u siebie:

rozrząd, wszystkie tuleje w zawieszeniu, amory, tarcze, klocki, polerowanie lamp przednich :grin:

Mr.Maya - 27-01-2009, 06:53

Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. Puma jest malo awaryjnym autem. Przez 3 lata zero awari.
Anonymous - 27-01-2009, 09:14

u mnie tylko to co sie zuzywa przy eksploatacji, olej, filtry, amorki. z innych tylko czujnik abs-u
nomka - 27-01-2009, 09:25

Odpukać, u mnie tez żadnych awarii, poza normalnym zużyciem - hamulce, filtry, sprzęgło etc.

Masz rację Mr.Maya
Cytat:
Zasada jest prosta jak dbasz tak masz.

Słoodzik - 27-01-2009, 10:02

Mr.Maya napisał/a:
Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. Puma jest malo awaryjnym autem. Przez 3 lata zero awari.


Jak najbardziej się zgadzam. Puma jest mało awaryjna. Do wymiany raczej tylko części eksploatacyjne :-)

Anonymous - 27-01-2009, 10:16

To samo i ja moge powiedzieć, ze Puma wbrew pozorom jest autem mało awaryjnym. Poza czesciami eksploatacyjnymi wymieniłem termostat, uszaczelke pod pokrywa zaworów i czujnik ABSu. Wiecej grzechow nie pamietam... ;)
Kolin - 27-01-2009, 12:05

Ja u siebie od momentu kupna zrobiłem...

-Rozrząd
-Płyny eksploatacyjne, ale to wiadomo w każdym aucie

I nic więcej, chyba najmniej awaryjne auto z pośród tych co miałem dotychczas.

Pusia - 28-01-2009, 22:44

Rozrząd, cewka zapłonowa i elektrozawór nagrzewnicy :)
KONIEC

(przez 4 lata użytkowania)

(nie licząc oleju, klockow ham. i paliwa :D )

CikCiak - 28-01-2009, 23:00

Rozrząd, tuleje tylnej belki (polskie dziury), uszczelka półosi no i zapobiegawczo zawór nagrzewnicy (teraz mi grzeje, że ho ho - co kiedyś miałam na 2 to teraz tak gorąco mam na 1 :) )
wąski - 03-02-2009, 09:49

Hmmm. Ponad pięć lat:
- rozrząd + pompa wody + uszczelka pod kapą zaworów
- alternator
- bendix w rozruszniku
- 2 razy łączniki stabilizatora
- oleje, filtry, płyny, świece, klocki... czysta eksploatacja

To tyle :grin:

Kolin - 03-02-2009, 10:52

- Wczoraj mi sie zjarała żaróweczka od podświetlania pokrętła siły nadmuchu :mrgreen:
Damianos - 03-02-2009, 19:41

a ja juz musialem laczniki wymienic :???:

ale to przez te dziury ktore sie pojawily po tych mrozach wielkich.

Anonymous - 03-02-2009, 20:05

Kolin, to mi padła jedna żaróweczka od podświetlenia tab. rej. :D :D
bartolomeo - 04-02-2009, 12:06

wysprzęglik, czujniki ABS, cylinderek, przednie hamulce, płyny, zapchany układ chłodzenia, gumy na wahaczach, rolka paska, rozrząd, silnik krokowy
robertpuma1910 - 04-02-2009, 17:04

Kolin napisał/a:
Wczoraj mi sie zjarała żaróweczka od podświetlania pokrętła siły nadmuchu

A wymieniłeś już?
Też mi nie świeci ale jak puknę w to pokrętło to się zapala.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group