To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Po ostrej jeździe spada dużo mocy a silnik dziwnie wyje

Jimmy7 - 01-06-2006, 01:06
Temat postu: Po ostrej jeździe spada dużo mocy a silnik dziwnie wyje
CHAIłBYM zauważyć, ŻE MAM ZAłOŻONY FILTR STOŻKOWY I MOŻE DLATEGO MI SIĘ TAKIE COŚ DZIEJE, BO GDY NIE POCISKAM MOCNO TO JEST OK, ALE TYLKO JAK PRZYDUSZĘ TAK Z 5 KILOMETRÓW ZE 190 TO POTEM JAK ZWALNIAM TO MÓł TOTALNY SIĘ ROBI NA OBROTACH DO 5 TYŚ. pOTEM PO OKOłO 30 MINUTACH SPOKOJNEJ JAZDY ZNOWU WRACA DO NORMY
POMOCY CO MAM ZROBIĆ, MOŻE TO JEST WINA TEGO ŻE NIE MAM DOLOTU ZIMNEGO POWIETRZA ANI STOŻNA ODDZIELONEGO OD SILNIKA JAKĄŚ IZOLACJĄ ?

tO JEST FOTO KOMORY SILNIKA A STOŻEK JEST DALEKO WIĘC DZIWNE ABY SIĘ GRZAłO TAM TO POWIETRZE

foo - 01-06-2006, 08:13

po pierwsze: koniecznie _wyłącz_ CAPS LOCK
po drugie: sam montowałeś stożek czy był już w aucie jak kupiłes?

Jimmy7 - 01-06-2006, 11:43

Nie ten stożek był już zamontowany jak kupiłem auto, a czemu pytasz akurat o to ?
Opoya - 01-06-2006, 12:51

Zwróciłeś uwagę na temperaturę przy tym braku mocy?
Jeśli możesz to sprawdz kody błędów, po czymś takim na pewno coś zostało w pamięci.


PS. wyłącz Capsa!

Jimmy7 - 02-06-2006, 12:04

no właśnie temperatura jest ok a nawet im szybciej jade to spada temperatura. A o co chodzi z tymi kodami błędów ?
Lukas - 02-06-2006, 13:04

Myśle że to nie jest wina dolotu.
Możesz opisać jakieś inne objawy np. czy puma bieże olej, na jakim oleju jezdzisz, czy masz gdzieś ślady wycieku oleju, czy w naczyniu wyrównawczym nie ma śladu oleju czyli tłustych plam, czy zmieniałeś świece lub przewody wysokiego napięcia?

Opoya - 02-06-2006, 17:21

Jimmy7 napisał/a:
no właśnie temperatura jest ok a nawet im szybciej jade to spada temperatura.

To dobrze, tak być powinno.

Jimmy7 napisał/a:
A o co chodzi z tymi kodami błędów ?

Przy występowaniu błedu komputer zapamiętuje w jakich warunkach wystąpił i zapisuje to w postaci kodu. Można to odczytać specjanym urządzeniem, podpinanym pod złącze diagnostyczne. Dzięki temu można się zorientować co może być przyczyną, lub mocno zawęzić poszukiwania powodu problemu.
Ja mam możliwość korzystania z GS400. Bluefin, o którym już na forum wspominałam, też ma takie możliwości.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group