To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Silnik 1.7 S

majkel23 - 15-02-2005, 15:06
Temat postu: Silnik 1.7 S
Mam pytanie...czym sie rozni silnik 1.7 od 1.7 S (takie oznaczenie widzialem na jednej Pumie, na silniku)...ktory jest lepszy ???
Danae - 15-02-2005, 16:06

Oto co Gaydek przesłał na temat silnika 1,7:

Puma 1.7 16V Zetec-SE VCT
Pojemność silnika 1679
Moc KM(KW) przy obr/min 125 (90)/6300
Max.mom.obr.przy obr/min 157/4500
Stopień sprężania 10,3
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów na cylinder 4
Wałki rozrządu dohc
Współczynnik napełnienia cylindrów 92%
Prędkość maksymalna 203 km/h
Przyspieszenie 0-100km/h 8,6 sek

Napęd na koła przednie
Skrzynia biegów 5-stopniowa, reczna
Hamulce przód tarcze wentylowane
Hamulce tył bębny, + systemy ABS,EBD

średnica skrętu 10,4 metra
Ogumienie seryjne 195/50 R15
Felgi seryjne 6J x 15')

Wymiary (mm)
długość całkowita 3985
szerokość całkowita (bez lusterek zewnętrznych) 1675
wysokość całkowita 1340
Współczynnik oporu powietrza 0,35
Ciężar własny 1039 kg
Dopuszczalne obciążenie 349 kg
Dopuszczalna masa całkowita 1400 kg
Pojemność bagażnika 240/725 litrów
Pojemność zbiornika paliwa 42 litry
średnie zużycie paliwa 7,4 litra



Prędkości na poszczególnych biegach (km/h):
1. bieg: 0 - 59
2. bieg: 21 - 96
3. bieg: 29 - 131
4. bieg: 37 - 168
5. bieg: 47 - 203


Ściągnij w formacie PDF

Ściągnij angielski opis w formacie PDF

To tyle co miał Gaydek - nic nie ma o silniku 1,7 s


Kurzki - 15-02-2005, 16:32

pierwsze slysze aby bylo cos takiego jak 1,7 s - moze to byl jakis napis lub ktos dla kawalu sobie tak zrobil
foo - 15-02-2005, 16:57

to na pewno chodzilo o setec :D

a tak powaznie, to raczej ktos sie pomylil i napisal 1.7 zamiast 1.7 Zetec-SE

p.s. bo to chyba niemozliwe, ze -s to z frp, nie? :)

ksolk - 15-02-2005, 17:25

mi sie wydaje ze chodzi o SE a nie S
Passenger - 15-02-2005, 19:46

Może 1,7 Sexy :wink: ale to i tak dotyczy każdego silnika 1,7... Tak na poważnie to wg mnie chodzi o SE.
Gaydek - 15-02-2005, 20:28

Ale sobie żarty robicie... dobre 8) . O ile mnie pamięć nie myli to na każdej obudowie silnika jest oznaczenie Zetec-S a nie Zetec-SE... aczkolwiek (o ile mnie pamięć nie myli) w różnych opracowaniach - danych technicznych pojawia się zarówno Zetec-S jak i Zetec-SE. Wiemy jedno - silnik 1.7 był jeden :D .
Passenger - 15-02-2005, 20:34

Gaydek napisał/a:
Wiemy jedno - silnik 1.7 był jeden :D .


Nie licząc 1,7 z FRP... ale tego silnika na razie w Polsce nie mogłeś widzieć... 1,7 FRP to i tak jest ten sam 1,7 z pewnymi modyfikacjami. Poza tym nie było innych 1,7.

Gaydek - 15-02-2005, 20:45

Passenger napisał/a:
Gaydek napisał/a:
Wiemy jedno - silnik 1.7 był jeden :D .


Nie licząc 1,7 z FRP... ale tego silnika na razie w Polsce nie mogłeś widzieć... 1,7 FRP to i tak jest ten sam 1,7 z pewnymi modyfikacjami. Poza tym nie było innych 1,7.

Dokładnie... 1.7 z FRP to ten sam silnik, ale z drobnymi modyfikacjami, ale i on na obudowie ma Zetec-S. Zetec-SE pojawia się w danych technicznych nt. Pumy. Ja w opisie silnika 1.7 napisałem "SE" - sam już nie pamiętam dlaczego :wink: (może dlatego, że tak jest w prospektach i na innych stronach internetowych).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group