To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Elektryka i oświetlenie - self test DTC wskażników i silnika

Mr.Maya - 27-02-2011, 15:43

stan licznika jest zapisany w liczniku w pumie. A co do bledu 5967 Low fuel indication failure short to ground
Anonymous - 27-02-2011, 16:50

Dzięki. Już go rozgryzłem...
leman - 19-03-2011, 10:50

bogboss; a podzielisz się ze swoim "gryzieniem" :mrgreen: bo ja sie troche zapętliłem :cry:

a chodzi mi o leczenie przyczyny, mniej skutków ...

Anonymous - 25-04-2011, 20:37

Ten błąd oznacza, że było "sucho" w zbiorniku paliwa. Błąd wyleczy się sam po kilku tankowaniach tzn gdy zapali się "księgowy" - kontrolka rezerwy, to zatankuj tyle by zgasła. Dwa, trzy razy taki zabieg i błędu nie będzie.
PS
Czy wiecie, że na rezerwie można przejechać tylko 50 km ?później pomimo, że paliwo jest, to jazda będzie nie możliwa ? Trzeba pamiętać, że w takiej sytuacji nie wystarczy zatankować litr lub dwa, trzeba wlać tyle by zgasł w/w księgowy :) Właśnie taka sytuacja powoduje wystąpienie wspominanego w poprzednim poscie błędu....

leman - 29-04-2011, 07:38

super ! dziękuję :-)
ja mam to (chyba?) po poprzednim właścicielu, bo nie dojeżdżam do "księgowego" -tankuję wcześniej

a tak jeszcze informacyjnie, wymieniałem aku, czyli reset kompa nie kasuje tego błędu (niestety nie zrobiłem przed tym self testu, więc trochę dywaguję :razz: )

Anonymous - 19-05-2011, 08:46

Ten błąd jest taki paskudny, że nawet reset kompa czasami go nie wywali...:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group