To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Szarpanie podczas przyspieszania

Opoya - 31-05-2012, 12:46

WieSiu, jest problem by lutować przewody od sondy i nie mówię o problemie fizycznym. Po prostu tych przewodów się nie lutuje. Pisałam o tym nie raz i tłumaczyłam powody.
silverstar - 31-05-2012, 21:00

Sonda wymieniona, kluczyk do sondy zakupiony w AW (kompedium kluczy nasadek itp) :D
Trojan stały klient spotkany tutaj również :D

Lambda zakupiona Febi po znajomościach za 200 zł. Wymiana to koszt klucza i mojego czasu :D

bariwo - 31-05-2012, 21:53

No i śmiga dobrze po wymianie sondy?
trojan6 - 01-06-2012, 10:02

Właśnie jak śmiga? Wystarczyła Lambda do uzdrowienia Kotka?
silverstar - 01-06-2012, 22:34

na chwilę obecną tak. Drugi dzień i powrót do zabawy. Oczywiście sprawdzone przewody świece oraz przeczyszczona przepływka.

CZekam na interfejs i wtedy sobie sprawdzę błędy czy jakieś są.

trojan6 - 01-06-2012, 23:37

Chyba masz samochód "igła" i "100% bezwypadkowy" + "po babci".... tak jak ja :P

Jaki interfejs kupiłeś??

silverstar - 05-06-2012, 09:05

interfejs elm 327, no ale oczywiście mam problem z podłączeniem. Opoya ty masz interfejs dominator czy coś tam? i on działa?
Opoya - 05-06-2012, 09:37

Nie, ja mam firmy Autel, integralny (czyli działający bez podpinania do np. laptopa). Jedyne problemy jakie miałam ze sprawdzeniem błędów to albo brak zasilania w złączu, albo brak protokołu komunikacyjnego. Ale ten drugi błąd nie dotyczył Pum.
Skanowałam głównie Fordy, w przypadku Pum, Cougarów, Mondeo, Focusów, Escortów i Fiest nie było problemów (chyba, że występował pierwszy problem). Trafiały się też inne marki, tu było różnie, w przypadku kłopotu ze skanowaniem, najczęściej brak było odpowiedniego protokołu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group