To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Paliwo i jego zużycie - Czujnik poziomu paliwa

zac93 - 17-06-2012, 13:25
Temat postu: Czujnik poziomu paliwa
Gdzie jest umieszczony czujnik paliwa? Czy muszę zdjąć tylną kanapę, żeby się do niego dostać?
trojan6 - 18-06-2012, 10:45

Wydaje mi się, że w baku paliwa... A w czym masz problem dokładnie?
zac93 - 19-06-2012, 09:21

Ej no teraz tą odpowiedzią mnie zniszczyłeś :mrgreen: wiem, że znajduje się w baku paliwa ale ja pytam się o to jak mogę się do niego dostać. Problem polega na tym, że nie zapala mi się lampka rezerwy, to jest raz. 2 powód, dla którego chce to sprawdzić to fakt, iż moja wskazówka od paliwomierza przekręca się o jakieś 2cm za literkę "E"- czyli pusty zbiornik. Myślę, że te 2 sprawy są właśnie związane z tym czujnikiem :razz:
trojan6 - 19-06-2012, 10:01

Ej ja nie chcę nikogo niszczyć. To, że lubię Rammstein i ich piosenkę Zerstoeren (zniszczyć), to nie oznacza, że lubię:P

Do tematu. Jak się dowiesz jak to zrobić, to koniecznie napisz. Też bym chciał wiedzieć.
Ps. U mnie w Escorcie też jest tak, że wskazówka wychyla się dużo za literkę E.

zac93 - 19-06-2012, 12:26

Jak znajdę czas, to zdejmę kanapę i (wydaje mi się, że tam właśnie ten czujnik musi być) wyciągnę czujniczek. Zobaczę co z nim jest i może się uda to naprawić np. czyszcząc go :razz: Jak coś będę wiedział to napiszę :wink:
Opoya - 19-06-2012, 13:34

zac93, próbowałeś metody nieinwazyjnej? Opisywałam ją na forum (denaturat do paliwa) - http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=114139#114139
Na ustawienie wskazówki nie zadziała, ale na nie świecącą się kontrolkę rezerwy może pomóc.

zac93 - 19-06-2012, 22:57

Tak robiłem z denaturatem ale nie spisało się. Myślę, że ta niedziałająca kontrolka wiąże się właśnie z tym, że wskazówka za daleko przechodzi. Mam nadzieję, że ugotuje 2 pieczenie na jednym ogniu :mrgreen:
Opoya - 19-06-2012, 23:28

Gdzieś mam fotki takiego "pływaka". Przydadzą Ci się do czegoś? Poszukać?
zac93 - 20-06-2012, 12:23

Gdybyś mogła podesłać to byłbym wdzięczny, mogą się przydać :roll:
Opoya - 22-06-2012, 13:43

Przepraszam, że z opóźnieniem... Komentarz do fotek chyba zbędny :)





zac93 - 24-06-2012, 13:28

Tak z ciekawości, Opoya, to jest nowy pływak?
Opoya - 24-06-2012, 14:15

Nie, używany, ale ZTCP sprawny.
trojan6 - 25-06-2012, 11:00

Fajne foto.Przyda się. Ale żeby ktoś napisał dla zielonego ludzia jak dostać się do tego pływaka krok po kroku...
Zdejmujemy tylne siedzenia i w podłodze będzie ładne dojście pod zaślepką?

Szczerze to nie wierzę w to co napisałem. To by było zbyt łatwe.

WieSiu - 25-06-2012, 11:50

trojan6 napisał/a:
Szczerze to nie wierzę w to co napisałem. To by było zbyt łatwe.


to zalezy czy metoda na pałe czy metoda fabryczna. Jak fabryczna to rzeczywiście troszke pracy jest, bo trzeba bak zdjac (ale nie jest to takie straszne jak sie wydaje).

metoda na zepsucie oryginalnosci auta: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=82379#82379

zac93 - 11-08-2012, 18:53

Szczerze nie wiem jak to sie stalo, ale zdemontowalismy kanape i znalezlismy otwor, w nim bylo ukryte jakies urzadzenie. Troche poruszalismy kabelkami i z ojcem zdecydowalismy, ze latwiej bedzie nam sie dostac od spodu do tego plywaka. Wiec plany zostaly odstawione na bok. Jezdzilem jakby nigdy nic i nagle zaczelo mi dzialac. Rezerwa sie zapala, wskazowka nie przechodzi za daleko. Nie rozumiem tego, przejechalem 3 tys km od momentu jak go kupilem, wczesniej stal 6 miesiecy nie uzywany. Dziwne to ale co tam, najwazniejsze ze dziala :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group