To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - aluski na 5 śrub do Pumy

Anonymous - 28-05-2014, 08:16

:shock:
Sliczne polaczenie kolorów, ale to nie te felgi.
No dobra, powiem. Podoba mi sie Rondell 0021.

slawek535 - 28-05-2014, 11:08

fajna felga ;-)
Pietia - 28-05-2014, 14:23

Hadzi, Super wyglądają :) tylko teraz jak wsadzić zawias do tyłu żeby to się wszystko zgrało ?:)
Gaydek - 28-05-2014, 15:22

Hadzi napisał/a:
Rondell 0021

Ależ to jest wzór z BMW :551:

Felgi z BMW w Pumie? :554:

Nie robi się takich rzeczy :553:

slawek535 - 28-05-2014, 15:25

Hadzi, powodzenia :-)
Anonymous - 28-05-2014, 15:38

Wzór wzorem ale jakie parametry mają te koła? Ile J i jakie ET napisz.

Dystans co wyżej pokazali byłbym najtańszym sposobem. ( można kupić taniej )

Przede wszystkim musiałbyś wymienić szpilki na dłuższe. :)

Chciałbym zwrócić uwagę, że felga, która ma 5 otworów będzie się trzymała tylko na 4.

Aha! Ktoś wyżej pisał, że jest duży wybór z kołami na 4x108. Szkoda, że ja tego nie widzę. :P

Anonymous - 28-05-2014, 16:00

kozii napisał/a:
Przede wszystkim musiałbyś wymienić szpilki na dłuższe


- dlaczego szpilki na dłuższe?? przykręcasz dystans do piasty/bębna do oryginalnych szpilek, a dystans ma swoje szpilki do przykręcenia felgi

kozii napisał/a:
Chciałbym zwrócić uwagę, że felga, która ma 5 otworów będzie się trzymała tylko na 4


- ciekawa teoria :wink: myślałem że będzie się trzymać na pięciu :wink:

Bardziej bałbym się o wytrzymałość materiału samego dystansu na pęknięcie/wyrwanie z niego szpilek przy działaniu dużych sił czy mocnym uderzeniu kołem w dziurę lub krawężnik

Pietia - 28-05-2014, 16:07

Rozmawiałem dziś z tokarzem u mnie w pracy i powiedział że co do takich dystansów to zbytnio by temu nie ufał właśnie z takich powodów jak pisze deejay :) jedynie przerabiać zawias i hamulce z czegoś konkretnego :) np. z Foczki :)
Anonymous - 28-05-2014, 17:41

deejay, w sumie masz rację. Dystans przykręcany na piastę byłby lepszy. Czyli szpilek nie trzeba wymieniać. ;) Co do dziur to trzeba uważać, a o krawężnikach nie wspomnę bo trzeba je omijać po prostu. :P
Anonymous - 28-05-2014, 18:31

deejay napisał/a:
bałbym się o wytrzymałość materiału samego dystansu na pęknięcie/wyrwanie z niego szpilek przy działaniu dużych sił czy mocnym uderzeniu kołem w dziurę lub krawężnik

No włąśnie. Dlatego nie jestem zwolennikiem dystansów i wolałbym inne rozwiązanie.

Gaydek napisał/a:
Nie robi się takich rzeczy

No weź... Uwielbiam Forda i BMW - to dla mnie dwie ulubione marki, więc "pozwól" mi miec coś z BMW w Pumie ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kozii napisał/a:
Ile J i jakie ET napisz

Nie pamietam ale strasznie szerokie. Dokładając do tego niechciany dystans było by juz hardkorowo (prof.Miodek pozwala na spolszczenia), wiec błotniki trzeba było by przerobić na te w stylu FRP, co jest wykonalne tym bardziej ze bedzie Ania miała robiona całą blacharkę, wiec było by to przy okazji.

Pietia napisał/a:
przerabiać zawias i hamulce z czegoś konkretnego

Ciężki temat... Nie wiem, czy z czasem mi sie nie odwidzi :(

[ Dodano: 06-06-2014, 15:20 ]
Na forum Fiesty nie dowiedziałem się nic konkretnego.

Temat odkładamy na półkę.

Anonymous - 06-06-2014, 21:34

Hadzi napisał/a:
Temat odkładamy na półkę.


Boże jak dobrze, że czuwasz nad Hadzim. Mniej Go w swojej opiece. Teraz się udało, a wiadomo co mu strzeli do łba jutro :razz:

Anonymous - 07-06-2014, 04:53

Spadaj hehe, narazie kombinuje, bo kasy brak, robie plany na przyszlość, które moga sie nie raz zmienić. :twisted:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group