tusia8510, w pierwszej pjumie też mi podobnie kontrolka wariowala,ale "stary" był u mechaniora i wymieniali płyn i chyba odpowietrzniki czy jak to się tam nazywa,tylko lewadzkiego trzeba by było się dopytać. Pamiętam,ze klocki i tarcze były w miarę nowe wiec zdziwiło mnie to. Po wymianie płynu było ok
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 13-02-2013, 11:47
Do wczoraj z kontrolką był spokój. Wieczorem dosłownie kilka kółek na ręcznym na śniegu, chwilę później jazda z górki i znów kontrolka się zaświeciła. Pod domem sprawdziłam stan płynu -nieco ubyło.
Przypuszczalnie cylinderek przepuszcza.
Powoli umawiam się z mechanikiem na naprawę, bo nie znoszę jak coś się dzieje, a to przeciez hamulce , ale mam kilka pytań:
1) Czy wymienia się zwykle cylinderek jeden, czy po obu stronach i czy coś jeszcze od razu lepiej wymienić?
2) Czy można jakoś sprawdzić jaki rodzaj jest w mojej pumie cylinderków, czy tylko po wymontowaniu?
3) Jak mniej więcej kształować się powinien koszt robocizny za stronę bądź obie?
4) Ile czasu mniej więcej trwa wymiania jednej strony?
1. Wymieniasz po obu stronach
2. Tylko po wymontowaniu (podałem w sklepie po nr. VIN, a fizycznie założony był i tak inny)
3. Za wymianę szczęk + cylinderki, zapłaciłem 100,- (za obie strony)
4. 40min wymiana obu stron, jednocześnie gawędząc z mechanikiem o samochodach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum