Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Opoya
25-12-2006, 23:37
Obroty silnika
Autor Wiadomość
abazur 


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-02-2006, 14:57   

hehe słuchajcie wszystko sie jakos samo naprawiło ale nie do końca... teraz już sporadycznie szarpie ale nowy problem sie pojawił z obrotami bo na luzie wynosza 2500. Coś chyba jest popsute w tej wtyczce co wchodzi do silnika? Co ty na to bankowy?
 
 
 
Bankowy 


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 206
Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 04-02-2006, 10:55   

Obstaję przy swoim. Nic się nie dzieje "samo" w silniku. Przeczyść silniczek krokowy! To co się dzieje może świadczyć o tym, że przedtem zamykał on prawie całkiem światło kanału, a teraz przestawił się i z kolei nie domyka! Może się też okzazać, że silniczek będzie wymagał wymiany. Trochę trudno naprawić auto przez internet, bo tak naprawdę przyczyn takiego zachowania może być dużo, jednak ta jest bardzo prawdopodobna.
 
 
 
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 10-02-2006, 10:26   

Hmmm miałem tak raz jak włączyłem silnik i miałem obroty 2000 ale jak przegazowałem wróciły do normalnej pozycji może to przestało ze pumka stała cały czas na dworze od jakiegoś tygodnia i nie była zapalana :P ale teraz już tak nie robi ?? nie wiem co było przyczyną tego


Pozdrawiam 4 all
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 10-02-2006, 17:42   

Bankowy powiadasz ze warto wyczyscic silniczek krokowy, chcialem to zrobic ale po odkreceniu tam nie ma co czyscic !
Czy na tym zdjeciu zaznaczona rzecz to silniczek krokowy ??
Jak tak to powiedz bankowy jak to wyczyscic bo oprocz dwoch srubek nie ma nic wiecej do odkrecenia i nie ma mozliwosci czyszczenia ?
_________________
Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 10-02-2006, 18:43   

chapter322 napisał/a:
Czy na tym zdjeciu zaznaczona rzecz to silniczek krokowy ??


Tak to jest silniczek krokowy.
Też mam problem z obrotami, wymieniłem silniczek krokowy i dalej to samo najprawdopodobniej muszę podładować akumulator. Jeśli to nie pomoże to trzeba będzie coś dłubnąć przy przepływomierzu. :evil:
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 11-02-2006, 10:58   

Akumulator to napewno nie będzie bo mozesz wyciagnac go jak zapalisz auto :PP , juz przędzej przepływomierz



Pozdrawiam 4 all
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 22-02-2006, 17:01   

Koniec problemów z obrotami.
Dzisiaj został przeczyszczony przepływomierz i obroty wróciły do normy.
:D :D :D
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
koshin
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2006, 00:48   

a gdzie jest ten przepływomierz? Bo u mnie pumka potrafi zgasnać jak np. podjezdzam na swiatła i czasami obroty spadają do 0. Czy w silniczek krokowy da się rozebrać żeby go wyczyścić bo oprócz wejścia na mały imbus więcaj nic w nim nie ma>
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 14-05-2006, 10:58   

koshin, Przeplywomierz to takie srebrne na koncu (patrzac od silnika) tej czarnej rury co idzie od fitra powietrza :) Silniczek krokowy ja kiedy odkrecilem ale nic ciekawego tam w sumie nie ma...wiesz gdzie on jest ?
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14-05-2006, 14:56   

hehe nie wiem ale wiem jedno ze silników krokowych się nie rozkręca bo one nie maja żadnych szczotek ani nic wiec nie trzeba ich czyścić........................
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
nicewik
Gość
  Wysłany: 14-05-2006, 21:00   

a jak sie rozbiera ten przepływomierz tak żeby sie nie rozleciał :)
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 15-05-2006, 01:11   

on sie nie rozleci...nie da rady go nawet rozkrecic :) Poprostu odpinasz z jednej i z driogiej strony i wtyczke od kompa i tyle...
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-05-2006, 23:55   

Wczoraj wymieniłem filtr powierza obudowa jest od psodu troche popekana. I mam takie cos. Jade daje na luz i obroty silnika spadaja do 1200 a jak sie zatrzymam to ponizej 1000. I cos jest chyba nie taz ze odrazu nie spadaja ponizej 1000. Ale jak auto przegonilem 200km/h daje na luz i spadaja do 1000 auto zawze sie tozu jak daje na luz dojaz do skzyrzowania. CZy u was tez tak jest czy poprostu cos sie zabrudzilo. I czy takie cos moze miec wplyw na spalanie bo dzis troche poszalalem i w jakies 50km pumka spa;ila mi okolo 10L a to napewno za duzo.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 25-05-2006, 12:12   

Mr.Maya, ciesz sie ze tylko 10 :lol: A obroty to normalne ze jak jedziesz to na jalowym powinnym byc kolo 1000-1100.. fakt ze 1200 to ciutke za duzo. Ale jak sie zatrzymujesz to kolo 900 powinny stac ;)
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Anka
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2006, 13:03   

Witam.
mam pytanka dwa jeśli chodzi o obroty silnika.. czy to normalny objaw jeśli np.dojeżdżając do świateł zwalniam wrzucam na luz obroty spadają do ok 1100-1200 ale dżwięk silnika jest taki jakbym dodawala gazu,dopiero jak auto się zatrzyma obroty spadają do 900... a drugie pytanko już padło na forum ale u mła jest troszkę inaczej ponieważ tylko przy włączonej klimie spadają drastycznie obroty z 1000 na 400 ..sonda je podciąga ,napewno załączenie się kompresora klimy ma jakiś na to wpływ ale myślę że nie aż tak drastycznie ociąża silnik ..ten proces powtarza się powiedzmy na co trzecich światłach...:( w trakcie jazdy wszystko gra...Może ktoś cierpliwy :)wyjaśni ten proces bardziej szegółowo...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo