Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zapłonem
Autor Wiadomość
temek15 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 133
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 08-02-2015, 15:25   Problem z zapłonem

Witam. Od jakiegoś czasu mam nietypowy problem z odpaleniem mojej pumki, a mianowicie raz odpala od kopa, a raz muszę się namęczyć i dodawać gazu by odpaliła. Przykładowo chce jechać na zakupy i spod domu autko odpala za 1 razem, a gdy wychodzę ze sklepu to już mam spory problem z zapłonem. Wymieniałem ostatnio świece, kable mam też w dobrym stanie. Jak myślicie jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam!
_________________
Dziękuję za uwagę!
 
 
pumbart
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2015, 15:49   

Pomyśl, jak z domu ruszasz to ładnie odpala a jak później naładujesz jej pełen bagażnik zakupów to się wtedy nie dziw że się gniewa i nie chcę odpalić, wtedy sam sobie to dźwigaj, (ma rację) :lol:

A tak na poważnie to może coś z układem paliwowym
 
 
temek15 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 133
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 08-02-2015, 21:57   

Podejrzewam, że może to być coś z pompą paliwa, ale wole wysłuchać innych opinii :) [/u]
_________________
Dziękuję za uwagę!
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 08-02-2015, 23:14   

Moja ma czasami takie fochy, że dopóki nie wduszę gazu do końca to mogę kręcić rozrusznikiem do wydojenia akumulatora i tak nie odpali i powiem Ci, że walczę z tym od dłuższego czasu i rozwiązania na razie nie znalazłem. Wymieniłem już kilka pierdół, w sumie nie tyle w związku z tą dolegliwością ale innymi małymi awariami m.in. świece, kable zapłonowe, cewkę zapłonową, czyściłem przepływomierz oraz zawór bocznikowy wolnych obrotów (tzw. silnik krokowy) i wydaje mi się, że z tym ostatnim będzie to (przynajmniej u mnie) powodem tych problemów ponieważ obroty czasami lubią spaść po wduszenia sprzęgła, latem z włączoną klimą na luzie mam 600-700 i ponadto podczas testu silnika w programie Forscan wyrzuca błąd komunikacji z IAC.

Podepnij Pumkę pod pc i przeskanuj Forscanem wzdłuż i wszerz, być może znajdziesz przyczynę :)
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 08-02-2015, 23:23   

A czujnik położenia wału nie świruje czasem czy to było też sprawdzane ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo