Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ogólne dywagacje nt. awaryjności Pumy
Autor Wiadomość
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 09-12-2012, 14:42   

Dokładnie, chcą zarobić , a nie robić komuś prezenty...
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-12-2012, 17:30   

No ok ok, ale osoba która auto mi sprzedała, nie kupiła go od właściciela tak jakby, bo auto zostało wyrejestrowane w marcu tego roku, a je kupiłam w październiku. Więc pewnie stało w jakimś komisie czy coś... nie wiem. W każdym razie, obejrzeliśmy pasek, wygląda bardzo dobrze. W porównaniu do paska alternatora, wygląda jak nowy.
Sprzedawca tłumaczył nam, że pasek wymagał wymiany i dlatego go wymienił...ma jakieś dojścia nie wiem gdzie, bo nam gaz proponował za jakieś śmieszne pieniądze...

Z tym olejem, to podejrzewam, że laska, która w Niemczech użytkowała Pumę ostatnie 4 lata, nic z nią nie robiła, o czym świadczy między innymi stan tarcz i klocków...po prostu były wytarte do zera... Pewnie też nie wiedziała, że w aucie wymienia się olej...szkoda gadać. Mam nadzieję, ze będzie dobrze.

Na pewno filtr oleju jeszcze wymienię, no i pomyślę o tym rozrządzie, jeżeli nie będą dawały znać o sobie inne poważniejsze usterki.
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 991
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 09-12-2012, 17:48   

milka612 napisał/a:
Na pewno filtr oleju jeszcze wymienię
no to olej też będziesz musiała bo nie da się wymienić samego filtra oleju. Niepotrzebnie dolewaliście 3 litry....
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-12-2012, 18:33   

sharky, wiesz co... może nie do końca rozsądnie postąpiliśmy, choć kupiliśmy naprawdę dobry olej - bo akurat nie było tańszych - była niedziela wtedy, i wlaliśmy tyle ile weszło, żeby zacząć nią jeździć...
Może spuścimy olej i po wymianie filtra część oleju wlejemy z powrotem... i dolejemy resztę z kanistra...
Ale uwierzcie mi, że auto jest naprawdę w bardzo dobrym stanie...Wy macie Pumy już po kilka lat, a ja mam ją dwa miesiące. Ma lat 14ście i wciąż zachwyca...ojciec (wielbiciel diesli) jeździ audi 80 1.9D i dopóki się Pumą nie przejechał, to uważał swoją audiczkę za bóstwo ...a teraz, nawet jak jest bardzo zimno na zewnątrz, jak potrzebuję żeby mi coś pomógł zrobić przy aucie, to wychodzi z domu, gdzie do swojego by w życiu w takich warunkach nie wyszedłby kiwnąć palcem:P
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 09-12-2012, 18:40   

A tak z ciekawości, jeśli możesz zdradzić, ile za nią daliście?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-12-2012, 18:53   

Myślę, że żadna to tajemnica, 5 400zł + ubezpieczenie + rejestracja.
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 09-12-2012, 20:33   

milka612 napisał/a:
Cieknie mi minimalnie płyn chłodniczy z gumowego węża, ale założyliśmy drugą obejmę i narazie jest ok.


Miałem to samo u siebie i dodatkowa opaska nie pomogła na zbyt długo. Radziłbym od razu wymienić wąż i będzie z głowy :) .
 
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-12-2012, 09:29   

Tast, dzięki, tak zrobię;) tylko niech się trochę pogoda poprawi;)
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
Evita 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączyła: 12 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Wadowice
Wysłany: 13-02-2013, 21:33   :)

ja jezdze pumka 5 rok i wymieniłam rozrzad dopiero nie wliczam filtrów i oleju bo to wiadomo trzeba wymieniac i tyle tylko takze moje autko jest bezawaryjne :))
 
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 15-02-2013, 09:16   

Ja Pumy niestety dlugo nie mam, ale jak narazie filtry, oleje, rozrzad :) ale niestety na wiosne czeka mnie sprzegło oraz hamulce :D
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-06-2013, 10:50   

Nie wiedziałem gdzie napisać, ponieważ ciężko mi sprecyzować uszkodzoną część. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś namierzył tę rzecz - metalowy zbiorniczek, widziany od spodu w tym miejscu:


Pytam, ponieważ wczoraj byłem pod Pumą i zauważyłem, że ten "zbiornik" ma całkowicie skorodowany spód - w rękach się wszystko sypało... Od czego to jest? Od klimy?
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-06-2013, 11:14   

W tym miejscu znajduje się osuszacz klimatyzacji ;)
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-06-2013, 12:46   

Dukes, dziękuję uprzejmie ;) Tak przypuszczałem właśnie. To normalne, że tak się to sypie w Pumie?

ps. http://allegro.pl/ford-fi...3319225840.html z tej Fiesty pasuje, prawda?
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-06-2013, 14:38   

Być może pasuje ale osuszacz należy zakładać tylko i wyłącznie nowy ponieważ jest wypełniony jakąś higroskopijną substancją przez co pochłania wilgoć z układu. Niestety po rozszczelnieniu układu klimatyzacji, w naszej atmosferze zapełnia się w ciągu 30 godzin i później nadaje się do wyrzucenia dlatego należy go wymieniać przy każdym dłuższym rozszczelnieniu klimatyzacji bądź po kilku latach użytkowania samochodu z klimatyzacją.
Ten z linka jest wizualnie podobny, nie wiem jak w innych Pumach, ale w mojej osuszacz jest aluminiowy i nie koroduje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo