Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 18:10
Pilot w kluczu
Autor Wiadomość
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 04-05-2006, 17:53   

ja mam pumke z 98 i mam sterowanie radiem .:PP ale chyba nie jest to fabryczne sterowanie ...............a centralny tez mam ..
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 06-05-2006, 10:18   

T\Teram ma Pumke 97r. i sterowanie radiowe w Pumce 98r. miałem IRDe
 
 
 
Thrasher 


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 26
Skąd: Knurów
Wysłany: 22-06-2006, 16:05   

meczylem sie dwie godzinki stosujac dwa sposoby kodowania na tym forum, i bez rezultatu !! Poszperalem w sieci i okazalo sie ze istnieje 3 sposob dla pilotow z dwoma guzikami (<<) i (>)
zadzialao u mnie :) wiec warto go tu dodac :D

Przekręcić kluczyk do pozycji I, zaczekać( 10 sekund) az dioda (przy zegarku) zacznie świecić światłem ciągłym. Cofnąć stacyjkę i wyjąć kluczyk. skierować go diodą podczerwieni na czujnik w podsufitce wcisnąć klawisz z dwiema strzałkami >> i trzymać tak, aż zapali się dioda na pilocie( u mnie zapalila sie na okolo sekunde), wtedy trzymając tamten >> wciskać pojedynczą strzałkę > cztery razy ((albo 5 razy nie pamiętam) po czym dioda na pilocie mrugnie kilka razy), potem kluczyk w stacyjkę i znowu do pozycji I. Cofnąć wyjąć i powinno działać.

pozdrawiam

prosba do admina: proponuje przypiac nowy temat z trzema opisanymi sposobami kodowania pilota od centralki:) mysle ze bedzie to pomocne dla wielu nowych jak i starych wyjadaczy Pum :P
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2006, 21:56   

Dzięki Thrasher, prawdopodobnie to sposób, którym zaprogramowano pilot mojej Pumy w serwisie. Dwa wcześniejsze sposoby niestety nie zadziałały.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
SKUTER81 
SKUTER


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 83
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 09-07-2006, 10:01   

jak masz pilot i kluczyk w jednym a ci nie dziala otwieranie na pilota to musisz zaprogramowac pilot-ja tak mialem mozna to recznie zrobic-wkladasz kluczyk do stacyjki dajesz na pozycje 1,czekasz az dioda na zegarze zacznie ciagle swiecic po ok 3sek i naciskasz 4 razy na pilocie strzalke a druga reka rownoczesnie trzymasz wcisniety przycisk otwierania-dioda powinna po tych nacisnieciach migac z 4 razy na pilocie.......teraz wlaczi wylacz stacyjke i powinno dzialac,mozesz od razu nacisnac zamykanie lub otwieranie w kluczyku-te piloty maja slaby zasieg i musisz stac metr od auta i skiewrowac dioda w stone auta........musi dzialac jak nie to poprobuj pare razy na bank zadziala
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2006, 11:21   

A co Wy na to, że po sprawdzeniu u FORDA mojego numeru VIN okazało się, że moja puma NIE MA STEROWANIA PILOTEM !!!!!!!!!! Nie wiem, jak to możliwe, tragedia !
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21-09-2006, 11:58   

no ja niestety tez muszę swoją prowadzić manualnie.............a nie powiem czasem taki pilot by sie przydał.....moze kupić jakiś uniwersalny na giełdzie ;)

p.s. pogadaj z Pawłem. ja z Opoya mieliśmy już przejscia z kluczykami i niezle kombinacje trzeba było zrobić.....ale działa. ale o szczegóły zapytaj Opoye lub Pawła bo ja w połowie kombinacji się zgubiłem :-)
Ostatnio zmieniony przez Snaco 21-09-2006, 12:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2006, 13:01   

Byliśmy w Fordzie (OMC Motors), by podłączyć nasze Pumki pod komputer. Przy okazji Pumki dostały nowy soft. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że trzeba było na nowo zaprogramować immobiliser w kluczykach (to skrót myślowy bo tak naprawdę "dopisuje" się kluczyki do immobilisera w aucie). Kłopot polega na tym, że by zaprogramować immo trzeba mieć tzw. kluczyk matkę (czerwony). Niestety ani Snaco, ani ja nie mamy takiego kluczyka w komplecie. Więc trzeba było kombinować. Nie będę opowiadała całości prób i kombinacji, a było tego trochę. W pewnym uproszczeniu - w przypadku braku kluczyka matki rodziela się jego funkcję na dwa kluczyki i tak to właśnie jest zrobione. Dlatego, gdybym musiała zaprogramować kolejny kluczyk potrzebuję... Snaco ;) a właściwie jego pumkowy kluczyk i vice versa. :694:
Na szczęście oboje mamy po dwa kluczyki - jeden z pilotem, drugi zapasowy, wiec jak na razie nie ma takiej potrzeby.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2006, 12:14   

Mi na Stalowej 69 w W-wie zrobili za 2 stówy zapasowy kluczyk, mimo, ze nie mam klucza-matki; podłączyli jakąś puszkę na 10 min. od jakiejś wtyczki w pumie, a potem wsadzili nowy wycięty kluczyk ... i działa !

Pilot (oddzielnie) sobie zrobię w Starych Babicach, podobno porządnie tam to robią.
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2006, 13:10   

My nic nie płaciliśmy... (tzn. tylko za podłączenie kompa).
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-09-2006, 16:11   

Opoya, mówiac klucz matka masz na mysli ten z czerwona kropką. Bo ja mam tylko jeden klucz i bym chaił dorobić ale bez klucza matki ford chcial 370zł.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2006, 22:41   

Nie - czerwona kropka to obudowa immobilisera.

Klucz matka (master key) wygląda tak:

master key.png
Plik ściągnięto 148 raz(y) 215,09 KB

_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2006, 21:55   

Zwykle jest tak, że pierwszy właściciel dostaje info, że ten kluczyk ("matkę") ma schować i z nim nie jeździć. Zgodnie z poleceniem, chowa kluczyk tak dobrze, że sam go nie może znaleźć. Albo o nim zapomina...
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
konri87 
& Magda


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 519
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-09-2006, 21:57   

Ja mam całkiem inny kluczyk, niż te które widziałem u pumowiczów.
Ponoć takie jak mój są w focusach.
Są tam trzy przyciski: do otwierania, do zamykania i do otwierania klapy bagażnika.
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2006, 22:51   

Masz Pumę z 2000 roku, a wtedy takie właśnie były. Taki miałam w Cougarze.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo