Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 18:10
Pilot w kluczu
Autor Wiadomość
Opoya 
ST170 - czarny potworek


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2013, 13:58   

Beliar, przeczytałeś ten temat i pokrewne (o kluczykach, pilotach itp)? Bo jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, że to czerwone to obudowa transpondera immobilisera.

Pilot do wyszukania na Allegro lub Ebay - szukaj pilota dwuprzyciskowego z IR. Linków Ci nie podam, sam poświęć na to czas. Powiem tylko tyle, że czasem nie jest napisane w opisie co to za pilot (IR czy radiowy), spytaj się więc o to wystawiającego aukcję. Pilot IR ma "oczko" tuż przy grocie.

PS. o wszystkim, łącznie z wymianą jest na forum. Nie rób z siebie lenia, poszukaj trochę, poczytaj, przy okazji dowiesz się dużo ciekawych rzeczy.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Beliar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 57
Skąd: Białogard
Wysłany: 26-03-2013, 14:07   

no czytalem ale ja nie mam kokosow zeby kupic jeden i jeszcze nie ten bedzie..
dobra kumam o co chodzi:)


przeloze do tego pilota to ustrojstwo a jak go odpale? tym moim kluczem bez tego Chipa?
Ostatnio zmieniony przez Beliar 26-03-2013, 14:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Opoya 
ST170 - czarny potworek


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2013, 14:25   

Jedno to pilot, a drugie to mnóstwo wiedzy, która jest tu na forum. Poczytaj o kluczykach, pilotach, alarmach, dowiesz się co to jest "to czerwone", jak zaprogramować pilot, o rozdzielności funkcji pilota i immo itp.

Druga sprawa, to "kokosy", po prostu nie kupuj w ciemno. Jak w opisie aukcji nie ma zbyt wielu danych, po prostu pytaj się, jeśli sprzedawca nie odpowiada, ja zwyczajowo "olewam" takiego sprzedawcę. Myślisz, że ktoś będzie za Ciebie szukał, pytał i dowiadywał się? Włóż w to trochę swojego czasu i wysiłku.
Bez elektroniki to zapewne sama obudowa.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Marian1968 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Polska
  Wysłany: 15-04-2013, 09:29   

Bardzo proszę o pomoc!!!
Mam problem z pilotem do Pumki. Pewnego razu przestał działać i nic nie pomaga.
Próbowałem zmienić baterie, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nic. Próbowałem też kodować pilota na wszystkie sposoby zamieszczone tu na forum i dalej kicha!!!!!!!!
Przy próbie programowania wszystkimi sposobami pojawia się jeden i ten sam problem. A mianowicie nie mogę doprowadzić diody imo do stanu ciągłego świecenia:((
Dioda zapala się co prawda na kilka sekund ale potem gaśnie i za chiny nie idzie wymusić świecenia!!!!
Kilkakrotne przekręcanie kluczyka też nic nie daje!!!!!!!!!!!!!!
Zastanawiam się już czy nie kupić jakiejś centralki do zamka Tylko czy sobie poradzę z samodzielną wymianą?????????
 
 
MarcinP 
Świeżak, ale ambitny!


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 177
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 15-04-2013, 11:51   

Sposoby są ponoć trzy, mi te dwa co są na forum nie działały, a trzeci to:

1-Przekręcamy kluczyk do pozycji 1, czekamy około 10 sekund, aż dioda przestanie migać i zapali się ciągłym światłem.
2-Wyciągamy kluczyk, przytrzymujemy >> aż zapali się dioda na pilocie, wtedy dalej trzymając >> wciskamy pięć razy >. Powinny zamrugać obydwie diody (pilot i zegarek) każda pięć razy.
3-Wkładamy kluczyk i przekręcamy znowu na pozycje 1.
4-Wyciągamy kluczyk. Gotowe.
_________________
Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png
Ostatnio zmieniony przez MarcinP 16-04-2013, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marian1968 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 16-04-2013, 10:05   

Wielkie dzięki :lol: Udało się zaprogramować tego nieszczęsnego pilota!!!!!!
Popełniłem bardzo prosty błąd a mianowicie przekręcałem kluczyk w stacyjce nie na pozycję I ale na pozycję 2. Łatwo to pomylić jak się nigdy nie programowało samemu pilota!!!!!!!
Wielkie dzięki za pomoc :lol:
 
 
Opoya 
ST170 - czarny potworek


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2013, 11:55   

Marian1968 napisał/a:
przekręcałem kluczyk w stacyjce nie na pozycję I ale na pozycję 2
To częsty błąd, nawet specjalnie podkreślony w schemacie podanym przeze mnie - http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=83712#83712
W przypadku pilota na podczerwień ten sposób musi zadziałać. Jeśli nie działa, to znaczy, że coś jest źle robione. Jest to oficjalny schemat, podawany w materiałach Forda, który przetłumaczyłam i rozszerzyłam o kodowanie więcej niż jednego pilota do jednego auta.


Marian1968, przestań nadużywać wykrzykników i znaków zapytania, ani się to lepiej nie czyta, ani nie powoduje, że ktoś szybciej odpisze... Uwierz, jeden pytajnik czy wykrzyknik na końcu zdania wystarczy!
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Marian1968 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 16-04-2013, 19:42   

E tam wykrzykniki i znaki zapytania. Grunt to że pilot działa.
Jeszcze raz wielkie dzięki. Może ja też kiedyś będę wstanie komuś tu pomóc :lol:
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2014, 14:50   

Odgrzewamy kotleta...
W poniedziałek zakodowałem kluczyk na nowych bateriach, w czwartek musiałem raz jeszcze programować bo przestał działać, po zakodowaniu było ok, aż do dzisiaj.
Co może sie dziać, ze co kilka dni musze na nowo kodować kluczyk?
 
 
mirorybnik 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-03-2015, 19:33   

Witam. proszę o pomoc. Mam pilota na podczerwień. Podczas prób zakodowania pilota w kluczyku (stosując opisane na forum metody) nigdy nie zapala mi się na stałe dioda przy zegarku. Co może być tego powodem. Czy naciskając na dowolny przycisk w kluczyku powinna świecić zamontowana w nim dioda (moja nie świeci )
 
 
Darkdog89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 328
Skąd: Barcin
Wysłany: 27-03-2015, 22:54   

Powinna się zapalić lampka na pilocie po przytrzymaniu przez chwilkę któregokolwiek przycisku. Zaczynając od najprostszych rzeczy baterie w pilocie zmieniłeś ? Sprawdź czy dioda na podczerwień Ci działa. Naciśnij przycisk na pilocie i spójrz przez aparat fotograficzny czy się świeci na jasnoniebiesko dioda w kluczyku.
 
 
mirorybnik 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-03-2015, 17:12   

Niestety nie zapala się. Czy wiecie coś o jakimś elektroniku w okolicach Rybnika , który mógłby sprawdzić układ elektroniczny w kluczyku. Bo od tego chyba muszę zacząć .
 
 
bondonero 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: MTK
Wysłany: 10-11-2016, 14:11   

Witam, mam kluczyk w wersji "nie ir", oryginalny.
O taki
Samochod odpala wszystko pieknie, tylko ze przy wciskaniu przyciskow absolutnie nic się nie dzieje. To jest wina kluczyka?[/hide]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo