Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:37
kłopociki z mocą w silniku
Autor Wiadomość
Jimmy7 
Jimmy7 PUMA 1,7 RS

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 126
Skąd: WLKP
Wysłany: 20-12-2006, 12:51   

na mój problem z kolei nikt nie potrafi odpowiedzieć ani mechanik ani tu na forum. to znaczy byly jakies diagnozy ale nic wymiana czesci nie dala.
u mnie problem wyglada tak: kiedy jade normalnie w 90-120 km/h to auto idze jak burza i zbiera sie juz ladnie od 2 tys obr. natomiast jak tylko przydusze troche załóżmy 5 kilometrów pociagne mu na pelnym gazie okolo 200 km/h to potem gdy juz zwolnie i chce ruszyc ostro spod swiatel to nei idzie. objawia sie to tak- przede wszystkim silnik chodzi glosno bardziej basowo. jesli chodzi o moc to do okolo 4 tysiecy jest totalny mół tak jakbym ciagnął tonową przyczepę. po 4 tysiącach silnik ożywa. gdy samochód postoi kilkanaście minut znowu wszystko jest w porządku. zdarza się to czasami też w sytuacji odwrotnej - gdy jeżdzę wolno na wysokim biegu. jak jezdze wieczorem po miescie na 3 zalóżmy 30 km/h i tak sobie jadę z 15-20 minut to pozniej znowu mół się robi. temperatura silnika zawsze poniżej środka.

[ Dodano: 2006-12-20, 12:54 ]
chcialbym dodac że wymieniłem sondę, świece i kable też mam w porządku, olej nowy. tyle wymienilem w ostatnim czasie
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-12-2006, 13:47   

Sprawdź czy auto się nie przegrzewa. To, że wskaźnik temperatury jest OK, nie do końca świadczy, że wszystko jest w porządku. Być może winny jest wadliwie działający termostat.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-12-2006, 17:41   

Jeszcze sprawdziłbym skład mieszanki. Spróbuj też wlać dodatek np Shella do paliwa. Jest tani, a przeczyści przewody paliwowe.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 22-12-2006, 08:06   

Albo czarny STP :)
 
 
 
Agunia 
Gumiś To Fajny Miś


Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 18 Paź 2005
Posty: 2239
Skąd: HoLLyŁódź
Wysłany: 22-12-2006, 14:32   

To co napisał Jimmy7, przypomniało mi pewną historie.. :)

Kiedys jechałam do Wawy, depnełam troszke gdzie było można a w momencie jak już dojeżdżałam do Wawy autko nagle nie chciało jechać więcej niż 100km/h gaz do dechy i nic... wkońcu po jakimś czasie autko się przełamało i poszło do przodu jak burza, ale niestety były światła i trzeba było się zatrzymać. Ruszając ze świateł autko... nie chciało jechać aż na prawy pas zjechałam i awaryjne załączyłam bo po prostu nie wiedziałam co się dzieje, ale wszystko samo się ponaprawiało, jak to już w moim autku bywa :)
_________________
Rajdy samochodowe są jak seks - nie trzeba być w tym dobrym by Ci to sprawiało przyjemność. ]
 
 
 
Jimmy7 
Jimmy7 PUMA 1,7 RS

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 126
Skąd: WLKP
Wysłany: 22-12-2006, 23:12   

u mnie nie bylo az tak drastycznie ale po prostu moc spada dosyc ostro w dol i to czuc pod noga, na oko ze 125 moze ze 100 albo nawet nie cale... po jakims czasie i spokojnej jezdzie wszystko wraca do normy
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 21-07-2011, 21:32   

witam...mam taki problem, ze na pierwszym biegu do 4 tys ciagne a potem juz nie ok 40 km/h przy 6tys obrotow, na drugim biegu przy 6 tys 75/80km/h co jest przyczyna?
Ostatnio zmieniony przez slawek535 21-07-2011, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-07-2011, 09:58   

A ja ciągle zastanawiam się nad tym błędem, który mi wyskakuje w liczniku. 0115. Z tego co wiem to wiele osób ma ten błąd. Jest to usterka obwodu czujnika temperatury do komputera ECT. Może to ta usterka daje takie efekty na rozgrzanym silniku. Innym powodem słabnięcia silnika po rozgrzaniu mogą być skasowane luzy zaworowe. Ja swoje zmierzyłem i jest tak: cylindry 2,3 i 4 mają na dolotowych 0,2 a na wydechowych 0,3 - czyli tylko 0,05 mniej od dopuszczalnego maksimum. tylko cylinder 1 ma na dolotowych 0,15 i wydechowe 0,25 czyli na minimum. Może jest tu jakiś fachowiec, który powie czy przez ten jeden cylinder z zaworami na minimum może już być kłopot?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo