Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty-temperatura
Autor Wiadomość
maalenka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 491
Skąd: lbn
Wysłany: 11-09-2011, 21:25   obroty-temperatura

Zauważyłam, że kiedy Puma ma obroty ok 4-5tys... temperatura rośnie... wychodzi prawie za L... i nie spada... :neutral: obroty maleją, puma stoi a temp w tym samym miejscu albo i znów rośnie... jaki może być tego powód?
:???:
_________________
"Zaopiekuj się mną...-wydyszała chora Pumi, kiedy zobaczyłyśmy się po raz pierwszy...

Pumkowe(i nie tylko) http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia-1.html
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2011, 21:27   

nie znam sie, ale moze w wiatraku sie uruchami tylko drugi bieg ?
znaczy ze wydaje mi sie ze wiatrak ma jak by dwie pozycje pracy i moze ta pierwsza ci umarla ?

ale pewnie glupoty pisze :-P
 
 
bariwo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 22 Wrz 2009
Posty: 114
Skąd: Marki k/ Warszawy
Wysłany: 12-09-2011, 03:12   

Raczej to wygląda tak, jakby w ogóle wiatrak się nie włączał (naprawiane może coś ostatnio było w Pumie i może pomylono wtyczki od zasilania wentylatora i rezystora wentylatora? - bo wtyczki są niestety identyczne). O ile sobie dobrze przypominam to przy uszkodzonym rezystorze włącza się od razu drugi bieg, ale w odpowiednim momencie.

A to, że podczas postoju temperatura rośnie to normalne, bo wtedy silnik nie ma chłodzenia powietrzem. I powinien włączyć się wtedy właśnie wentylator.
 
 
Jimmy
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2011, 07:19   

Chyba że na krótkich odcinkach się szybko grzeje to może uszczelka, ale to jeszcze płyn chłodniczy by spieprzał.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 12-09-2011, 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maalenka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 491
Skąd: lbn
Wysłany: 12-09-2011, 08:09   

wymieniana była obudowa termostatu. wczesniej faktycznie spierniczal plyn i to strasznie- od odbioru jak narazied byl spokoj z temp a teraz znow... :???:
_________________
"Zaopiekuj się mną...-wydyszała chora Pumi, kiedy zobaczyłyśmy się po raz pierwszy...

Pumkowe(i nie tylko) http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia-1.html
 
 
maalenka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 491
Skąd: lbn
Wysłany: 12-09-2011, 18:33   

ba! lepszy numer. Dzisiaj Pumka zaczęła "łapać" temperaturę... wkońcu było na L... co się okazało? korek od zbiorniczka z płynem był... tak dokręcony, że miałam problem z odkręceniem go... powietrze nie miało ujścia... po poluzowaniu korka dolegliwości ustąpiły. Nie będę już nić mówiła w tej sprawie bo jak sobie pomyślę to ja "łapię" temperaturę,nie Pumka... :572:
_________________
"Zaopiekuj się mną...-wydyszała chora Pumi, kiedy zobaczyłyśmy się po raz pierwszy...

Pumkowe(i nie tylko) http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia-1.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo