Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 00:41 |
Stożek w Pumie |
Autor |
Wiadomość |
Robo
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 11 Gru 2004 Posty: 20 Skąd: Gliwice, Slough
|
Wysłany: 16-02-2005, 11:20
|
|
|
Nie mam oslony termicznej, mysle ze to zadanie swietnie spełnia akumulator, co potwierdzily moje wyniki z chamowni |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-02-2005, 11:40
|
|
|
Robo napisał/a: | Nie mam oslony termicznej, mysle ze to zadanie swietnie spełnia akumulator, co potwierdzily moje wyniki z chamowni |
Miałeś oczywiście na myśli hamownię:wink:
Mi też wydaje się, że na początek akumulator wystarczy... kontaktowałem się już z El-tec i odpisali, że mogą wykonać do tego zestawu osłonę lub puszkę alu. Do tego można dołożyć power rurę... ale to (jak to oni ujęli) można polecić po obejrzeniu instalacji.
Na zestaw K&N cały czas czekam... ma być w każdej kolejnej dostawie od K&N-a... wciąż czekam... |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 16-02-2005, 14:18
|
|
|
He he, no tak mialem na mysli hamownie |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-03-2005, 10:21
|
|
|
właśnie założyłem power rure w el-tecu i z moimi obrotami zaczeło się dziać coś dziwngo. jak jade np. 60 na godz. to po odpuszczeniu nogi z gazu obroty opadają mi do 0,5 tys. jest to dla mnie dziwn bo wcześnij tgo nie miałem.
panowie z el-teca przsuneli mi troche przpływomież i zastanawiam się czy to ni jest przyczyną. może ma ktoś już stożek i podzieli się ze mną swoimi doświadczeniami? |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 05-03-2005, 20:08
|
|
|
ja uważam że to to !!
jedz do nich i niech robią żeby było dobrze
jak u kolegi w pumie wstawialismy stozek nie ruszając przeplywu to bylo jak należy. |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-03-2005, 20:30
|
|
|
tylko jest jeden mały problem mam tak duży stożek, że gdyby nie przesuneli przepływomierza to by się nie zmieścił. Osobiście wydaje mi się że za duzo wpada powietrza do komory spalania, przez co jadąc z większą szybkością i wrzuceniu na luz obroty spadają 0,5tys i zaraz wracają do 1000. to wygląda jak by przepływomierz reagował za późno. |
|
|
|
|
tOmO
tomo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 139 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 05-03-2005, 20:40
|
|
|
Ja mam założony stożek - nawet dość duży K&N, ale nie ruszałem przepływomierza ani rury dolotowej. Nie mam problemów z obrotami.
Jak lekko się dławił na wyskoich obrotach to umyłem stożek, przeczyściłem przepływomierz i wszystko wrociło do normy.
tOmO |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 06-03-2005, 19:20
|
|
|
Ja będę zakładał zestaw K&N jak uporam się z filtrem paliwa...
lukas napisał/a: | mam tak duży stożek że gdyby nie przesuneli przpływomieża to by się nie zmieścił |
Po co Ci taki duży stożek? Dedykowany do Pumy przez K&N jest dość spory, ale mieści się bez problemów... |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-03-2005, 21:12
|
|
|
stożek jest duży żeby się dobrze prezentował.
już wiem co jest z tymi obrotami. Panowie w el-tecu założyli mi dość szeroką rure która doprowadza zimne powietrze do stożka i gdy toczę się szybko pęd powitrza wpada do stożka i powoduje że przepływomierz wariuje, jednak gdy zatkałem dziś tą rure to wszystko jest ok i problem zniknął. |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 06-03-2005, 22:51
|
|
|
lukas napisał/a: | stożek jest duży żeby się dobrze prezentował. |
Z tego co wiem, to co za dużo to nie zdrowo... może zabić moc w niższym zakresie obrotów... |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-03-2005, 21:58
|
|
|
wszystko się okaże w piątek bo jade na hamownie. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-03-2005, 09:41
|
|
|
No i okazało się, że mam teraz 3km więcej niż miałem z wkładką J&R. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2005, 12:59
|
|
|
Hej, Pass.
To ile czasu czekałeś na swój strożek?
Bo ja zamówiłam prawie 2 miesiące temu, miał być w ciągu 2 tygodni, a wczoraj dostałam maila, że w końcu go wysłali
No i małe pytanko: czy musze cokolwiek modyfikować w pumce po założeniu tego strożka (dedykowanego) ? Czy wszystko może zostać "po staremu"?
I jeszcze jedno pytanie: kto w Warszawie bądź okolicach montuje takie rzeczy? |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2005, 22:52
|
|
|
Pass: a jakas oslone od nadkola masz ??? Bo przeciez jak wywalisz oryginalny filtr z obudowo to masz...dziuuuure do ziemi prawie i nadkole widac niezle... Ja jakas oslone zmontowalem..ale dziwnie to wyglada |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
|