Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 00:41 |
Stożek w Pumie |
Autor |
Wiadomość |
patryk2434 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2009, 23:39
|
|
|
A to Bardzo przepraszam , no ale oto chodzi o dzwięk i gadają ze turbina w stozku dodaje ze 40 koni, więc co o tym sądzicie ?? i prosze o odpowiedz co zrobic z tym czujnikiem moze leżec sobie wolno puxniej ?? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 26-07-2009, 12:14
|
|
|
patryk2434 napisał/a: | turbina w stozku |
Co to jest trubina w stożku? |
|
|
|
|
patryk2434 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 26-07-2009, 12:19
|
|
|
Sorry, ale inaczej tego nie da się skomentować.
patryk2434 napisał/a: | gadają ze turbina w stozku dodaje ze 40 koni |
Gadają? Kto tak gada? |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2009, 12:20
|
|
|
Wyznawcy agrotuningu Gaydek |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Misiek89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
|
Wysłany: 26-07-2009, 17:14
|
|
|
Kolega jest tu nowy i oczekuje rady więc wytłumacze łopatologicznie
Zadne tuningowe bajery za 70 czy 100 zl z allegro niedadzą Ci +40 koni przy takim silniku niewierz w tego typu chipy, magnetyzery, strumienice czy turbiny. gdyby to faktycznie tyle dawało to by było montowane fabrycznie a wg mnie to tylko spowalnia dolot powietrza bo to wkoncu trzeba jakos napędzić A nawet gdybyś montował turbosprężarke z osprzętem za kupe kasy to i tak niejest taka prosta sprawa. Wiele osób na forum się przekonało że tuning mechaniczny w pumie to droga zabawa. Ale jeśli Ci starczy zapału to dobrze zacząć od kolektora 4-2-1. Stożek w pumie to też rożne skutki przynosi i bez zabudowy raczej koniki uciekna i prócz fajnych efektów dźwiękowych niema zalet
Wg mnie tego typu aukcje na allegro to tylko do pośmiania sie nadają Po co wymieniać amortyzatory i progresywne springi jak można użyć zacisków za 7,99 zł
http://www.moto.allegro.p...i_sprezyny.html |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792 |
|
|
|
|
patryk2434 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2009, 21:47
|
|
|
spoko dzięki za wyczerpującą odpowiedz ja sie orientuje w tych sprawach, poprostu oczekiwałem odpowiedzi co z tym czujnikiem a wszycy mi tu wjezdżają , obniżać autka nie będe bo na nasze drogi szkoda gadać .... |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2009, 23:07
|
|
|
Jeśli chodzi o obniżanie to kolega Misiek89 dał Ci tylko przykładową aukcję - po co Ci nowy gwint firmy KONI za 4600 zł. jak można założyć zaciski za 8 złotych, na to samo wyjdzie , to takie porównanie, łapiesz?
[ Dodano: 26-07-2009, 23:10 ]
patryk2434 napisał/a: | co zrobic z czujniekiem temperatury który jest w orginalnym filtrze ??[/b] |
nie kojarzę, żeby był tam jakiś czujnik Więc problem z głowy
Także spoko - zakładaj tą turbinę ze stożkiem, jedź na hamownię i napisz, ile koni Ci to dało
Powodzenia !!!
|
_________________
|
|
|
|
|
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-07-2009, 23:21
|
|
|
W 1,4 jest jakaś wtyczka wchodząca koło filtra, w 1,7 jej nie ma. |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
patryk2434 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2009, 23:34
|
|
|
Wszystko zamontowane śmiga troche lepiej, na autostradzie próbowałem ,ten czujnik leży lużno i jest ok więc dziekuje za pomoc i nie przeszkadzam juz |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2009, 23:44
|
|
|
Boogie napisał/a: | W 1,4 jest jakaś wtyczka wchodząca koło filtra | ooo, to tego nie wiedziałam, hhhmmm, no bo skąd
patryk2434 napisał/a: | śmiga troche lepiej | bardzo się cieszymy |
_________________
|
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 27-07-2009, 07:45
|
|
|
Jak na 40 KM to powinno latać a nie śmigać trochę lepiej |
|
|
|
|
ivek
puma 1.7 125 km
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 372 Skąd: oborniki
|
Wysłany: 13-08-2009, 15:38
|
|
|
wczoraj założony filtr jack powyżej 3,2 tys obrotów dudni jak cholerka
prezent od byłego klubowicza mastaones |
_________________ Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
|
|
|
|
|
maalenka
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 28 Gru 2009 Posty: 491 Skąd: lbn
|
Wysłany: 17-04-2010, 20:37
|
|
|
osdwiezajac temat: zeby nie bylo ja sie nie znam, wiec dlatego was pytam o zdanie i porade. przy wymianie rozrzadu mechanik powiedzial,ze filtr stozkowy do Pumy 1.4 to nonsens, zeby to jak najpredzej wywalic bo to szajs i wiesniacki tuning bo jak sie otworzy maske to lepiej wyglada a nic nie daje, wiec moje pytanie brzmi: czy to prawda? czy zmieneiac filtr na zwykly? a co do mojego stozka- wydaje mi sie ze on jest zle zamontowany(nie ma oslonki, dolotu powietrza chyba tez nie) wiec gdzie mozna taki filtr kupic? jaka jest cena zestawu i gdzie to zalozyc? jezeli gdzies juz bylo o tym to z gory sorki |
_________________ "Zaopiekuj się mną...-wydyszała chora Pumi, kiedy zobaczyłyśmy się po raz pierwszy...
Pumkowe(i nie tylko) http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia-1.html |
|
|
|
|
Robert vel. Jamiro
& Mary
Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 282 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 17-04-2010, 22:39
|
|
|
Ja mam założony stożek oryginalny filtr z obudową leży w garażu,nie założę ponieważ lubię ten odgłos zasysanego powietrza przez filtr stożkowy. |
_________________ CC Po virusie ... bez dymu nie ma ognia |
|
|
|
|
|