Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 00:41
Stożek w Pumie
Autor Wiadomość
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2014, 09:55   

rapart napisał/a:
chwalić się gruzowatym Coltem z 92 roku

Nie przesadzaj :p :) :)
rapart napisał/a:
Idziesz z dolotem w dół

Czyli by stożek był np bliżej dołu zderzaka/ziemi i tym samym dłuższe rury wstawić?
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-02-2014, 10:08   

Dokładnie - idziesz w dól i szukasz miejsca, gdzie nie będzie wody, ani gorącego powietrza od wentylatora chłodnicy. Wada? Kolega w MX-6 przesadził z wysokością, najechał na kałużę i korby postanowiły opuścić silnik :P

Przykłady w Pumie:



Ten pierwszy wygląda pięknie, na pewno dobrze gada i może nawet coś daje. Usiądę do tego kiedyś.

I jeszcze dźwięk mojego byłego auta z CAI:
http://www.youtube.com/watch?v=-fo8fCbuiqs
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2014, 10:14   

Widzę, że przepływka zostaje w tym samym miejscu.
Dzieki rapart, , pomyśle nad tym rozwiązaniem :)
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-02-2014, 10:20   

Przepływomierz niestety jest przeważnie najsłabszym ogniwem dolotu, wąskim gardłem i tylko konwersja MAF na MAP może to wyeliminować. Tym bym się jednak w ogóle nie martwił i ewentualnie przedłużył same kable, żeby go przesunąć/ukryć. Ewentualnie, jeśli komuś jego wygląd przeszkadza.
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2014, 10:47   

czyli nie ma znaczenia w którym miejscu sie będzie on znajdował? czy zaraz za stozkiem, czy w połowie dolotu?
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-02-2014, 15:19   

Z elektrycznego punktu widzenia nie powinno mieć to znaczenia, a jak to wpłynie na "zjawiska falowe" i inne bajery dziejące się w dolocie nie mam pojęcia. Przesuwałem przepływkę u siebie (dalej od przepustnicy) i wszystko działa prawidłowo.
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2014, 15:26   

ok, dzieki. Będziemy montować (chyba latem) stożek, to pomysle nad tym dolotem ktory tak zachwalasz :) :564:
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2014, 18:21   

Hadzi coś dla Ciebie :)

http://www.youtube.com/watch?v=bKFd5OLX3gg

http://www.youtube.com/watch?v=6QVNX7C2BN0
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2014, 09:32   

K&N jak w tym pierwszym filmiku to miałem takiego samego w mojej ex :) Dzwięk był miodzio, przez tydzień jeżdząc do pracy (25km w jedna stronę) nie włączałem radia :)
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6400
Skąd: Brodnica
Wysłany: 05-02-2014, 10:02   

Do kompletu polecam 4-2-1 i n-grupowy wydech ;) .
 
 
adrianus 


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 678
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-02-2014, 20:19   

Heh, a ja właśnie zamontowalem swój stary zestaw K&N i cieszy tak samo jak 6 lat temu. Zostawiłem sobie go na półce w spadku po swojej ex i teraz jest jak znalazł. Jedną wadę maja te nasze stożki -zaje...e zwiększają spalanie w moim przypadku.. ale fun jest fun :lol:
_________________

 
 
 
Kryniooo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 60
Skąd: Włocławek
Wysłany: 11-04-2015, 23:34   

od kiedy kupiłem pume chciałem jej wpakować pod maskę stożek (estetyka i akustyka kusi mnie niesamowicie) ale po przeczytaniu tego działu mam więcej pytań niż odpowiedzi. W jednym miejscu pisze że na stożku pali mnie, kawałek dalej że więcej. Ogólnie polecana na niskie obroty jest wkładka, z drugiej strony mówicie że różnice są ciężkie do zauważenia nawet na hamowni. Zwykły filtr/ wkładka / stożek -> jakbyście mogli usystematyzować szybko plusy i minusy tych rozwiązań to było by super :roll:
 
 
kozii
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2015, 00:13   

Ja mam ten zestaw i polecam.

http://www.knfilters.com/...?prod=57-0210-1

Jeśli chodzi o spalanie to 15L po mieście. :razz: :wink:

A moc w granicach 50% Ci przyrośnie ale jak zmienisz silnik.

Jedyne co daje to efekt:

https://www.youtube.com/watch?v=FnaTh2a28N4
 
 
Kryniooo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 60
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-04-2015, 21:58   

kozii, to spalanie jest wysokie z racji tego filtra czy raczej ciężkiej nogi :D
 
 
liptoneq 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2015, 02:36   

To 15 litrów to chyba jakiś żarcik ;P mam taki sam stożek i mi pali 8/9 po miescie ewentualnie ok 11 gazu :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo