Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Praca przednich wycieraczek
Autor Wiadomość
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 05-03-2008, 22:49   

Cytat:
Do dołu masz przerywaną. Raz do góry - praca ciągła, wolne obroty / Dwa razy do góry - praca ciągła, szybkie obroty

jak która macha to ja wiem, tylko nie wiedziałem która nazywa się przerywana:P
Więc włączyć przerywaną, czyli Twoim zdaniem na dół? jak będzie padać to sprawdzę :)
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
dresiek 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 74
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-03-2009, 13:57   

Mr.Maya napisał/a:
Wystarczy wlaczyc przerywany tryb poczym go wylaczyc i czas jaki uplynie do ponownego wlczenia bedzie czasem pomiedzy kolejnymi machnieciami wycieraczek.


Właśnie dotarłem do tego tematu.

No dobra a jak ponownie włącze za 5 minut to co bedzie mi machało co 5 min??? Napewno jest jakis ogranicznik czasowy.
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12-03-2009, 14:07   

Tak jest ogranicznik czasowy. maks chyba 10s nigdy nie sprawdzalem dokladnie ile
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 14-10-2009, 23:23   

Odświeżam temat. Mam Pumę z 98 roku i u mnie trick z nauczeniem wycieraczek czasu pracy niestety nie działa, chyba tylko od któregoś roku albo przy jakiejś bogatszej wersji Pumy miały tę umiejętność. Moje pytanie brzmi: czy idzie zmienić jakiś przekaźnik czy coś co jest odpowiedzialne za tą inteligentną pracę wycieraczek tak aby u mnie ten trick też działał?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Magenta 
AKA Misia vel Nika


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009
Posty: 928
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-11-2009, 20:33   

Ja mam '99 i sztuczka działa. :D Super sprawa!
_________________
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2009, 21:10   

sharky napisał/a:
i u mnie trick z nauczeniem wycieraczek czasu pracy niestety nie działa


Możliwe, że masz zepsuty tranzystor w przekaźniku i przez to nie możesz zaprogramować pracy wycieraczek :roll:

U mnie działa. Właśnie sprawdziłem.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Szpitalniak 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 331
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 19-11-2009, 21:50   

Co zrobić i na jakie jeśli mi pomazane szyby zostają po czyszczeniu ??
_________________
http://vader.joemonster.o...fa5bba7haha.gif
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 19-11-2009, 23:10   

Słoodzik napisał/a:
Możliwe, że masz zepsuty tranzystor w przekaźniku i przez to nie możesz zaprogramować pracy wycieraczek
To jak to sprawdzić albo co zrobić z tym fantem? A na 100% wszystkie Pumy miały taką "umiejętność"? Gdzie znajduje się ten przekaźnik odpowiedzialny za pracę wycieraczek?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-11-2009, 15:12   

Z tego co wiem, nie wszystkie Pumy miały taką możliwość... Dziwne, że u Słoodzka działa, może ktoś wymienił przekaźnik i przełącznik zespolony...
Przekaźnik od wycieraczek jest w skrzynce w komorze silnika - zobacz dokładnie który w instrukcji obsługi - jest na forum
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 20-11-2009, 20:01   

u mnie tez niestety sztuczka nie dziala :(
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 20-11-2009, 20:26   

Myslę, że wymiana na przekaźnik z Pumy mającej tą "umiejętność" rozwiązałaby nasz problem. :razz:
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-11-2009, 21:18   

Opoya napisał/a:
Dziwne, że u Słoodzka działa, może ktoś wymienił przekaźnik i przełącznik zespolony...


A był wymieniany na samym początku mojej przygody z Pumką.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 20-11-2009, 23:31   

Przekaźnik czy przełącznik zespolony był wymieniany?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-11-2009, 08:54   

Sprawa jest taka ze odpowiada za to przekaznik ktory jest w przelaczniku zespolonym. Mam gdzies stary przelacznik zespolony bo swiatla mi nie dzialaly. Zalorzylem z Forda Ka i juz nie bylo mozliwosci uczenia wycieraczek tak samo jak jednego przebiegu wycieraczek.
Ostatnio zmieniony przez Boogie 22-11-2009, 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2009, 19:05   

sharky napisał/a:
Przekaźnik czy przełącznik zespolony był wymieniany?


Przełącznik zespolony :grin:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo