Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Stożek+ doprowadzenie Power rura, problem z obrotami
Autor Wiadomość
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 17-11-2008, 10:11   Stożek+ doprowadzenie Power rura, problem z obrotami

Tak wczoraj lansując się moją Kocicą zauwarzyłem, że po zrobieniu dolotu są problemy z Obrotami do rzeczy. Jadąc powyżej 60km/h i w górę luzując obroty nie spadają poniżej 1100, 100km ok 1200 obr/min poniżej tej prędkość jest oki, nie myśląc długo od razu wiedziałem, że chodzi o to iż power rura za mocno dmucha na przepływomierz ? ( dobrze myślę ) ... tylko mam problem jak się z tym uporać bo mam tam nie typowo mało miejsca już po zabudowie wygląda to tak :

Nie chodzi mi o to żebyście mi mówili, że to przez power rurę bo to ja wiem tylko jakąś koncepcje jak temu zaradzić.

Więc :

Foto poniżej pokazuję nam gdzie dmucha na zdjęciu ( OPIS )
Dmucha z dolnej części na przepływkę i stożek



Po przespaniu się z tym problemem wpadłem na pomysł taki...


Żeby odseparować przepływomierz od stożka i power rury elementem blaszanym i będzie wiało tylko na stożek, tylko mam obawę czy nie chodzi tutaj o to że nadmuch jest teraz za silny i po prostu stożek dostaję za dużo zimnego powietrza i jest zadmuchiwany zbyt wielkimi dawkami powietrza ?

Poradźcie mi coś, bo nie lubię takich fuszerek nie dopracowanych.

EDIT

znalazłem jedno z klubowiczów wypowiedź:

[ Dodano: 01-12-2007, 09:36 ]
1 obroty na luzie powinny byc zawsze na 900-nie powinny falowac-nie moga spadac na 500 itp nawet przy dojazdach do skrzyzowania na swiatlach itp

2 przy kreceniu w miejscu kierownica moga troche spasc bo wtedy silnik dostaje w dup* bo wspomaganie obciza mocno silnik-aha dobry kierowca wie ze sie nie kreci w miejscu-zawsze rusza sie delikatnie i wtedy zaczyna krecic!!! a w miejscu kreca tylko barbie przy markrcie...

3 przy jezdzie na luzie z predkoscia powyzej 10km/h obroty powinny byc na 1100zl przy jezdzie powyzej 100kmh na luzie obr sa powyzej 1300, po zatrzymaniu obroty w ciagu 2 sek spadaja na 900 i nie moga falowac i "ustawiac "sie 10 sek tlko po 2 sek

4 wlaczenie ogrzewania przedniej szyby na luzie powoduje chwilowe "przygasniecie" silnika na 750 obr(piekelne obcizenie alternatora) ale po 2 sek musza byc wyrownane na 900 i nie moga falowac-to samo dotyczy sie z klima-jesli silnik faluje na klimie to nie macie gazu-wtedy wlacza sie i wylacza ciagle sprezarka-czyli silnik ciagle ma zmienne obciazenie i ciagle dodaje i odejmuje obr i poprostu obroty silnika faluja

Mysle ze wszystki watliwosci zostaly rozwiane!!!

To znaczy, że wszystko jest oki ?

Pytam bo dłuższy czas Pumki nie używałem tym bardziej przy prędkościach powyżej 80km/

[ Dodano: 17-11-2008, 19:09 ]
Tutaj macie filmik do oceny
http://pl.youtube.com/watch?v=5yy8xuwEQq8
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo