Puma na Kjs-ach |
Autor |
Wiadomość |
JohnyB
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 30 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 18-09-2011, 21:00
|
|
|
Dzięki
ja jeżdze pumą z przypadku, ale to auto naprawde sobie dobrze radzi przykład wyniki Szczepana i moje http://automobilklub.org/wyniki/ ( I i II miejsce w klasie 4 czyli łącznie z np, impreza ) a nie jestem wybitnym kierowcą.
Plusy:
- długie 2 pierwsze biegi ( 2 ponad 100km/h )
- moment obrotowy
- promień skrętu
- masa
- prowadzenie
Minus:
- słaby dostęp części do "tuningu" w Polsce ( patrz np. Civic )
- opinia-przekonanie, iż jest to "kobiece" auto.
- pojemność ponad 1600cm |
|
|
|
|
Stev92
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 237 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 18-09-2011, 23:56
|
|
|
Właśnie patrzyłem na ebay czy angielskich sklepach to są dostępne części niby ale u nas to ciężko ;/ O kobiecym samochodzie już usłyszałem, co więcej zaczęły padać zdania to g.... i niestety nie meli racji.1/4 ja pumą 1,6 103KM a kumpel ibizą 1,9 tdi (silniki te są z golfów) 106KM i przegrał. Zaczęli mówić za wolno biegi zmieniał, a ja w prost skomentowałem "skoro to niby barbie car to bym nie wygrał, a wygrałem i to się liczy"
ps. wiesz może od jakiego samochodu pasuje silnik 2.0 ? bo kiedyś na forum ktoś pisał o silniku większym. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...ord/Puma/119247
Brak Sposobu Jest Sposobem...
Pozbycie Się Ograniczeń Stanowi Ograniczenie...
|
|
|
|
|
Szczepan
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 198 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-09-2011, 18:22
|
|
|
JohnyB, nie przesadzaj, ja po Kłodzku zmieniałem belkę całą
Macie tutaj coś ode mnie, bo właśnie zadebiutowałem na oesach:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qQYo-h74V5c[/youtube]
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 19-09-2011, 18:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Szczepan
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 198 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-09-2011, 14:48
|
|
|
tutaj więcej widać
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rYT6o4jtDKA[/youtube] |
_________________
|
|
|
|
|
JohnyB
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 30 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 22-09-2011, 07:38
|
|
|
Fajne
tylko pytanie po co zmieniłeś koła na 16" ( hamulce )? |
|
|
|
|
Szczepan
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 198 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-09-2011, 10:16
|
|
|
JohnyB, pożyczyłem slicki 16' |
_________________
|
|
|
|
|
JohnyB
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 30 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 28-09-2011, 15:42
|
|
|
Aha to wszystko jasne.
Powiedz ( napisz ) jak możesz co postanowiłeś w sprawie mocy w Pumie ?
Masz jakieś pomysły, które nie oscylują w kwotach powyżej 2000PLN i nie
zniszczą silnika po 300km. |
|
|
|
|
Szczepan
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 198 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-10-2011, 21:03
|
|
|
JohnyB, jeszcze nic nie postanowiłem, teraz priorytetem jest zawieszenie, a co do mocy forumowicze mogliby się wypowiedzieć, chętnie wysłucham, ale w kwotach DO 2000zł |
_________________
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 03-10-2011, 21:28
|
|
|
Do 2 000 zł to chyba tylko wydech uda się zrobić. |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 03-10-2011, 22:07
|
|
|
Albo podtlenek N2O |
|
|
|
|
JohnyB
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 30 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 13-10-2011, 09:27
|
|
|
Opcje do 2000zł znałem takie:
wałki catcams wersja custom koło 2000zł
kolektor około 1900zł
CPU zależnie od opcji od 1700 do ...
Jednak może jest coś czego nie brałem pod uwagę. |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 13-10-2011, 11:47
|
|
|
JohnyB, a czy wymiana wałków nie pociąga za sobą innych pierdół? A zabawa z CPU nie ma sensu po zrobieniu tego i owego? Imo najwięcej dałby wydech, robiony na siłę może kosztowałby do 2 tys. |
|
|
|
|
JohnyB
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 30 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 14-10-2011, 12:57
|
|
|
Gaydek, wałki w "biednej" wersji catcams-custom nie wymagają tego i owego, chyba że pokusisz się o hardcore-race to już co innego. Jeśli chodzi o CPU to max +9% posiadanej mocy ( nie ruszając nic innego). A wiec wałki+kolektor+CPU koło 6000zł i jest ok.150-160KM (gdzieś na pumapeople jest takie auto shamowane). |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 14-10-2011, 14:44
|
|
|
JohnyB, to ograniczamy się do 2, czy do 6 tys. zł?
Ja stoję na stanowisku, że - mając 2 tys. zł - najpierw lepiej jest zrobić wydech, bo to chyba jest największe ograniczenie jakie stoi na drodze do większej "mocy" w przypadku Pumy. Mając 6 tys. zł może uda się zrobić to, co napisałeś.
Od zawsze też wiem, że jak już stroić, to najlepiej coś a więc po zrobieniu czegoś konkretnego - najlepiej wydech + wałki + dolot. Wtedy to "zagra" najlepiej, no chyba, że kasę mamy tylko na strojenie i upieramy się, żeby stroić seryjne NA mając nadzieję, że da to tyle, ile napisałeś.
A tak zupełnie na marginesie, to imo najlepiej jest zacząć od hamulców i zawieszenia. Dopiero po zrobieniu tego powinno nam brakować mocy (ale zdaje się, że Ty na szczęście hamulce i zawiechę masz już ogarnięte). |
|
|
|
|
JohnyB
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 30 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 15-10-2011, 20:13
|
|
|
Gaydek, "ogarniety" mam wydech, dolot, hamulce i zawias.
Tylko tak się zastanawiałem co teraz, z budzetem max 2000zł.
I szukałem "inspiracji".
Nie wiem czy na KJS itp. bardziej od mocy wskazana jest np. "szpera"? |
|
|
|
|
|