Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 16:34 |
Rozrząd |
Autor |
Wiadomość |
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 29-03-2013, 21:04
|
|
|
no rolki i śruby jeszcze czego chcecie zmieniać? |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 13-04-2013, 15:18
|
|
|
W silniku 1.6 do alternatora jest osobny pasek czy jeden długi, który leci przez rozrząd i inne komponenty? |
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 14-04-2013, 00:18
|
|
|
Są samochody, których alternator jest napędzany paskiem rozrządu? Chyba nie... |
|
|
|
|
Qszysiek
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 201 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-04-2013, 01:18
|
|
|
Jak u siebie zmieniłem rozrząd, części około 150, Pasek firmy Gates (zamiennik, ale wiele marek samochodów ma paski Gates na pierwszy montaż, nigdy nie miałem problemów z tą firmą) ok 30 zł, napinacz - kilka było do wyboru, SKF, Ruville, Febi i inne, wybrałem Febi za ok 120 zł. Nie mam zastrzeżeń co do zamienników, dobre są zestawy INA, Gates itp, a często kupuję rozrządy z paskiem Gates ewentualnie Conti (albo jeszcze coś innego) i wybieram coś sensownego z rolek.
Po błędzie na taśmie produkcyjnej rozlecieć się może zarówno oryginał jak i renomowany zamiennik. Jeżeli do zestawu dają nowe śruby to też je warto wymienić. Nie jestem pewien jak jest w 1.7, ale w 1.6 nie ma klina na wale korbowym, więc bardzo ważne jest dokręcenie śruby z odpowiednią siłą, jeżeli jest możliwość to wymiana też tej śruby, albo przynajmniej zastosowanie "kleju do gwintów", Loctite na przykład. |
_________________ bye bye Moondust silver...
Moja Puma |
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 14-04-2013, 20:00
|
|
|
Tak mi się przypomniało, że w zeszłym roku miałem problemy z rozrządem i kupiłem Conti, a ostatecznie go nie założyłem, bo problemy minęły. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to oddam za półdarmo. |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 28-04-2013, 23:05
|
|
|
Witam:)
Niedawno zaczęło mi delikatnie piszczeć pod maską. Nie wiedziałem co to może być więc olałem. No i dzisiaj tak piszczy ze masakra.. patrze na rolki a jedna kreci sie z tzw. Bananem.. Czy to oznacza że powinienem nim nigdzie już nie jeździć tylko od razu warsztat? Co polecacie najlepiej kupic i ile takie cos by kosztowalo? silnik 1,7 |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 28-04-2013, 23:28
|
|
|
tusia napisałem ze jedna z rolek ma tzw banana czyli mowie ze to od rolki chociaz moge sie mylic. ale rolka powinna krecic sie prosto |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 28-04-2013, 23:32
|
|
|
No ale w sensie czy jesteś pewien, ze to rolka od rozrządu, bo w takim temacie napisałes Bo może się mylę, ale czy nie pomyliłeś przypadkiem z rolką od paska wielorowkowego ? |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 28-04-2013, 23:41
|
|
|
ale zakrecilas:D heh nie no jutro po pracy nagram filmik i wstawie tutaj i sie wtedy okaze czy to jest to co napisalas:)
albo to wymienie albo puma na czesci idzie bo mam juz jej dosc |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 29-04-2013, 15:38
|
|
|
Beliar napisał/a: | puma na czesci idzie |
To ja zamawiam zaślepki śrub wycieraczek
A tak nawiasem w dwóch autach miałem coś podobnego i za każdym razem okazał się to pasek klinowy i napinacz alternatora do wymiany. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 29-04-2013, 18:52
|
|
|
Bylem dzis u wujka na warsztacie i okazalo sie ze pasek do wymiany jaki koszt mniej wiecej? |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2013, 20:30
|
|
|
To jednak nie rolki??
Beliar napisał/a: | Bylem dzis u wujka na warsztacie i okazalo sie ze pasek do wymiany jaki koszt mniej wiecej? |
Wujek ma warsztat nie nie wiedział?
Masz przynajmniej dwa sklepy internetowe z częściami do forda, sklepy - katalogi on-line foty czy intercarsu i do tego jest jeszcze ktoś co ma wszystko aleDrogo więc wykaż choć minimum chęci... |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 30-04-2013, 22:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
|
|
|
|
|