Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 16:34 |
Rozrząd |
Autor |
Wiadomość |
wąski
& Wąska
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 19-02-2006, 14:48
|
|
|
Tak pożyczył od swojego znajomego serwisanta z Mogileńskiej |
|
|
|
|
Matuch
Dołączył: 07 Sty 2006 Posty: 38 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: 19-02-2006, 14:52
|
|
|
Przed chwilą rozmawiałem z moim mechanikiem
Jego żona pracuje w tym na Opłotkach
Tam rozrządu jeszcze nie robili
Załatwi to jednak z tymi z Mogileńskiej
Cena rozrządu (dla niego) 320 zł |
|
|
|
|
majkel23
prawniczek
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Gru 2004 Posty: 83 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: 19-02-2006, 21:07
|
|
|
Matuch...sprawdz przed kupnem zestawu czy na 100% bedzie pasowal...wiele zamiennikow nie pasuje... |
|
|
|
|
superwisior
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 26 Cze 2005 Posty: 28 Skąd: Liverpool
|
Wysłany: 19-02-2006, 22:01
|
|
|
Matuch służę pomocą.
Ja wymieniałem rozrząd w styczniu (przebieg 108.000) u znajomego mechanika w Luboniu (ul. Kościuszki).
Rozrząd oryginalny do 1.7 kupiłem w Bemo na Mogileńskiej. Zapłaciłem (bez znajomości ) za zestaw pasek+napinacz 337zł. Za wymianę dałem 160zł.
Jeżeli chcesz dam Tobie namiar do tego mechanika. |
|
|
|
|
Matuch
Dołączył: 07 Sty 2006 Posty: 38 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: 19-02-2006, 23:45
|
|
|
Dzięki chłopaki
Jestem zadowolony z mojego mechanika, choć pracuje w serwisie VW
Największy problem był z tym przyrządem do blokowania
Tezaz weźmie go i klamoty z Mogileńskiej
Wymieni przy okazji wszystkie filtry,płyny,klocki,świece i kable.
Wtedy dopiero będę wiedział czym jeżdżę.... |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 20-02-2006, 18:22
|
|
|
Z ciekawości wybrałem sie dzisiaj do sklepu motoryzacyjnego dowiedzieć sie o ceny za rozrzad i tak: pasek rozdzadu 25zl, napinacz 170zl oczywiscie do pumy 1.4 wiec dlaczego wy tak duuuuzo placicie za to ?? |
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
|
|
|
|
|
wąski
& Wąska
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 20-02-2006, 21:59
|
|
|
Bo większość kupiła oryginały Forda. Zamienniki mają to do siebie że czasami nie pauje napinacz. |
|
|
|
|
Matuch
Dołączył: 07 Sty 2006 Posty: 38 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: 20-02-2006, 22:00
|
|
|
Ja zapłaciłem:
- rolka 150,56 zł
- pasek 34,75 zł
Jednak nie są to oryginały, więc je oddam.
Z poprzednich wypowiedzi wywnioskowałem,
że akurat tu nie ma miejsca na oszczędność... |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 20-02-2006, 22:33
|
|
|
Ja bede tylko pasek wymienial bo mechanik powiedzial ze napinacza nie musze wymieniac wiec chyba tak zrobie |
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
|
|
|
|
|
malwina28
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 16 Mar 2005 Posty: 184 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21-02-2006, 18:15
|
|
|
jejku, to kiedy wymienia sie pasek??? ja mam 108 tys! Poiwnnam juz??? |
_________________ Pumka była the best gdy człowiek był młody i szczupły - teraz musi być SUV stosownie do wymiarów haha. CX5 2014 |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 21-02-2006, 18:27
|
|
|
Malwina w instrukcji jest napisane ze wymienia sie rozrzad przy 150tys ale wszyscy wymieniaja wczesniej bo sa przypadki ze przy 90tys juz byl wytarty pasek wiec ja tez to zrobie ta wymiane bo mam na liczniku 106tys ale wymienie tylko pasek bez napinacza bo podobno jak to stwierdzil mechanik napinacz jest dobry. Koszt paska u mnei w miescie 25zl a wymiana 100zl |
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 09-11-2006, 13:28
|
|
|
BR napisał/a: | Jak w temacie... miał już ktoś do czynienia z tą firmą? Cena jest kusząca. Btw czy Pumy 1.7 wychodziły z innym silnikiem niż Mtr. MHA-B (92KW/125HP) ?
http://allegro.pl/item138...25_1_4_1_6.html
Proszę o opinię. |
Z tego co wiem to był tylko jeden silnik 1.7. Mowa oczywiście o silniku, który trafił do Pumy, bo - nie wiem czy wiecie - ale Yamaha przygotowała dla Forda dwie wersje silnika 1.7: 125 KM i 150 KM. |
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 14:29
|
|
|
wlasnie przymierzam sie do wymiany rozrzadu,pumasek na liczniku ma 94500tys,8 lat stazu i do tego auto z zagramanicy ( a w ksiazce serwisowej nie dopatrzylam sie czy wogole bylo cos przy tym robione) wiec najwyzsza pora. tu pojawia sie pytanie, bo znalazlam na tej stronie http://www.ford.sklep.pl/...9910,16394.html zestaw rozrzadu do silnika 1,7 ZETEC a moj jest ZETEC-S, czy to duza roznica i ten rozrzad nie bedzie pasowal? mysle tylko o oryginalnym fordowskim zestawie |
|
|
|
|
Jacek
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 272 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 14-11-2006, 16:00
|
|
|
PUMASEK,
Kotku tam pisze, że to jest do Pumki 1.7l., więc powinien pasować. Nie przypominam sobie aby Ford jeszcze w jakimś modelu miał ten silnik.
PS: Radzę wymieniać rozrząd z napinaczem co 60 tyś. km.
Ostania moja wymiana pokazała, że nawet oryginalnym częściom nie można ufać.
Wymieniłem po 61 tyś. km. i okazało się, że pasek jeszcze OK. ale rolka napinająca była w opłakanym stanie. Najprawdopodobniej jeszcze około 2tyś km. i miałbym niemały problem. |
_________________ www.nieruchomosciwysocki.pl |
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 16:44
|
|
|
JACEK,
masz racje, dzwonilam do nich, facet powiedzial,ze powinien pasowac ten zestaw,tylko moje kolejne pytanko to: rolka napinajaca to jest poprostu napinacz paska,tak?pytam,bo nie znam sie na takich rzeczach
a zwlekac napewno juz nie bede,choc jak poczytalam tu na forum,to ludzie roznie wymieniaja rozrzad badz tylko jego poszczegolne czesci co mnie troche dziwi |
|
|
|
|
|