Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość
Szczepan 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 198
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-07-2011, 21:44   

xxxKLIMAxxx, zadzwoń do Krzyśka (właściciel autoracing) to ci wszystko doradzi. sprawdzony chłopak
_________________

 
 
xxxKLIMAxxx 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 37
Skąd: Niepołomice
Wysłany: 15-07-2011, 11:44   

Juz zamamowilem ;) Jak zaloze i pojezdze to zdam recenzje ;) A co do gwintu do pumy 97 to nie ma problemu ( poldek). Roczniki do 98 od rocznikow od 99 roznia sie tylko ze w tylnych amorach sa " widelki" ( inne zamocowanie ). Najlepiej pokaze - Do 98 http://allegro.pl/amortyz...1685610680.html Od 99 http://allegro.pl/amortyz...1682443001.html :wink:
_________________
Klima NC-e
 
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2011, 16:41   

O różnicy w mocowaniach wiem :) Ale po prostu nie mogłem znalezć gwintu do mojego rocznika ;)
 
 
xxxKLIMAxxx 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 37
Skąd: Niepołomice
Wysłany: 20-07-2011, 23:54   

http://autoracing.pl/p/27...awieszenia.html
_________________
Klima NC-e
 
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 24-09-2011, 00:02   

Czy słyszeliście może coś o regeneracji amortyzatorów olejowych?
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 24-09-2011, 09:01   

TomSon, http://klubpumy.pl/viewto...ghlight=#146837
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 24-09-2011, 18:07   

No właśnie tak też myślałem... Mam pełny komplecik dostałem przy zakupie samochodu od poprzedniego właściciela i szkoda bo leżą i się marnują a zawsze mógłbym je zregenerować i założyć lub sprzedać. Ogólnie gwint chyba byłby troszkę za twardy mam opony na niskim profilu i już jest troszkę twardo.. (dodam tylko ze sprawa dotyczy zawieszenia firmy KW SPORT)
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2011, 23:40   

TomSon a jaki masz profil opony ?
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 25-09-2011, 10:35   

Przod 195/45 tył 205/50
 
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2011, 11:30   

Zakładaj gwint jak masz :) Ja jeżdżę na profilu opon 40 + zawiecha obniżona -30mm i nie ma tragedii ;)
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 25-09-2011, 12:02   

Samochód na tym etapie trzyma się dość dobrze, brakuje trochę zwinności i pewnego porozumienia pomiędzy sztywnym sportowym zawieszeniem a komfortowym pokonywanie nierówności (chodzi oczywiście o mały skok amortyzatorów) czyli coś co występuje w Mini Cooperze.
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2011, 17:25   

Spokojnie możesz zakładać. Jeżdżę na KW, opony 205/45/16 przód i tył i plomby nie wypadają :mrgreen: Niestety mam nawyk jeżdżenia "wężykiem", ale to z obawy przed uszkodzeniem opony lub felgi.
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 25-09-2011, 17:49   

Wystepuje u mnie również problem drgań w zakresie predkosci 90-120 myślałem ze to poduszka pod skrzynia na forum ze to poloska lub brzegu trojpalczasty mój mechanik powiedział ze wszystko jest ok i podejrzeniemenie rzucił na zużyte opony, a może to delhi? Nie wiem... głównie z tego względu obawiam się gruntu moje okolice to rejony "pod miejskie" ponieważ mieszkam małej miejscowości a wiadomo sztywne zawieszenie to szybsze zużycie elementów zawieszenia
 
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2011, 18:06   

To musisz jezdzić przepisowo :P
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 25-09-2011, 19:25   

Ten samochód nie jest stworzony do przepisowej jazdy tylko do rozważnej;D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo