Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 09:50
strumienica
Autor Wiadomość
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 04-05-2005, 23:29   strumienica

witam
ma może ktoś zamontowaną strumienice w miejsce środkowego tłumika ???
jest jakaś różnica po wmontowanu strumienicy ???
jaką najlepiej kupić ???
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 04-05-2005, 23:37   

Na wielu forach (w tym na www.streetracing.pl - wypowiadają się tam wszyscy wielcy tunerzy z Polski) czytałem, że to strata pieniędzy...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
x
Gość
Wysłany: 05-05-2005, 18:42   

jak nie kupisz dedykowanego wydechu to na 99% stracisz na mocy. strumienica to szajs.
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-05-2005, 19:46   

ja mam zmieniony caly wydech od kolektora
rura 50mm poprzez strumienice , zadnych tlumikow az do koncowki ultera
n-grupowy wydech :-)
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 04-08-2005, 01:11   

Kurzki: no i jak..?? zauwazyleś jakąś różnice wieksza czy nie za bardzo..???
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-08-2005, 09:12   

jesli chodzi o akustyke to odglos jest rewelacyjny , zwlaszcza po puszczeniu gazu
a co do mechaniki to mam wrazenie ze lepiej sie wkreca
co do innych wrazen to trudno cos wyczuc jezdzac tylko po miescie , trzeba by bylo na jakis tor pojechac lub na hamownie , ale ja wole jeszcze dolot zrobic , silnik i komputer
dopiero wtedy pojade na hamownie i wtedy beda wrazenia z jazdy :-)
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 04-08-2005, 13:18   

ale co masz zamiar z komputerem zrobic..???
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-2007, 17:45   STRUMIENICA w pumie !

Co Wy na to?

Ma ktoś zamontowaną?

Jakie wrażenia?

A może nie warto?

Przykładowy link:

http://www.allegro.pl/ite...gwarancja_.html
_________________

 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-05-2007, 23:06   

Powiem tak nie w kazdym aucie da pozytywne efekty. moze poprawic parametry lub je pogorszyc wszystko zalerzy od modelu auta. moim zdaniem szkoda kasy Pusia lepiej kup kolektor 4-2-1
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 17-05-2007, 23:06   

Sorry za niezbyt rzeczową odpowiedź, ale... Pusia, lepiej wydaj kasę na dobre paliwo.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-05-2007, 23:11   

Gaydek, to tez dobre rozwiazanie
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2007, 13:35   

Mój sąsiad ma golfa 2 i powiedział, że strumienica podniosła mu moc o ponad 10 % !
Chyba by nie ściemniał... :???: :roll:
_________________

 
 
 
Yamaha 
Back on the road :-)

Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 240
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-05-2007, 14:39   

Chyba czemu by nie...? ;-)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2007, 15:18   

Mr.Maya napisał/a:
lepiej kup kolektor 4-2-1

a jakiś link mozna na prosić? Bo nie wiem co to 4-2-1. :roll:
_________________

 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2007, 17:56   

Pusia, to jest przykladowy zwykly kolektor:
http://moto.allegro.pl/it..._1_5_92_95.html
a to przykladowy kolektor typu 4-2-1-
http://moto.allegro.pl/it..._1_6_tanio.html
roznica miedzy nimi jest taka ze w pierwszym lacza sie te wszystkie rury w jednym miejscu i bardzo blisko silnika! sportowy kolektor ma te laczenia w kilku miejscach wpierw laczy sie z 4-ech rur w dwie a pozniej te dwie w jedna!
fabrycznie montuje sie takie 'zwykle' bo sa tansze, zajmuja mniej miejsca itd! jednak spaliny nie wylatuja sobie swobodnie z silnika niz w 4-2-1 gdzie w lagodny sposob sie lacza! w 99% rura w ktora sie uz polacza ma wieksza srednice niz seryjna po to by ulatwic im wylot! do tego daje sie tlumiki przelotowe a caly wydech projektuje sie tak by mial jak najmniej zalaman, kolanek!

aha po zamontowaniu 4-2-1 przybywa mocy i nawet sporo momentu obrotowego a to wszystko juz w dolnych zakresach momentu obrotowego silnika, czyli auto jest od dolu juz żwawsze!
jesli sie myle lub o czyms zapomnialem niech mnie ktos poprawi! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo