Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup kontrolowany
Autor Wiadomość
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 16:17   

No właśnie, Brawa też jest warta zainteresowania. :)
A Xsara? Ja miałem 1.6 ale ośmiozaworową z instalacja LPG. Byłem nia pod Monachium. Przez niecały rok jedynie co mi nawaliło to pompka soryskiwaczy, a tak nic złego sie nie działo.

Aha, ale Brawa 1.4 12V to wcale fajne połączenie nie jest. Kolega miał ale Bravo z takim silnikiem - rzeźnia. :572:

Snaco, każdy fiat dużo pali... ale za to w czesciach jest tani. Siena przez bagażnik moze być duza, faktycznie lepsza była by Brawa czy np Xsara. Citroen mi wcale nie gnił... Fiesta jest super autem dla kobiety i fajowo sie prowadzi, ale gnije...
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 08-06-2011, 16:26   

lewadzki ja wiem że można tylko że chodzi o to żeby to było w miarę łatwe dla tej kobiety a nie za każdym razem walka np w escorcie masz dużą klapę i łatwy dostęp jak to w hatchbacku. A do pumy to chyba weszła spacerówka a nie gondola :mrgreen:
_________________
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 16:28   

a Punto? http://moto.allegro.pl/fi...1656071255.html

Za tą cene lepiej szukać mk1 niż mk2 bo mk2 beda dobite.

[ Dodano: 08-06-2011, 17:31 ]
pierwszy właściciel http://moto.allegro.pl/fi...1641080196.html
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 16:52   

gdzie spacerówka dla 3miesięcznego dziecka :P
nie znam się na wózkach, ale niech sie wypowie Krastii , co on tam woził :P

p.s. co do spalania fiatów, hmm mieliśmy bravo 1.6 16V w mieście było ok 8l , a noga ciężka, więc jest tak pośrodku , ani źle ani dobrze...

Hadzi , jak dla mnie w punto jest za mały bagażnik...
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 17:11   

lewadzki napisał/a:
Hadzi , jak dla mnie w punto jest za mały bagażnik...

W sumie jo, ale bagażnik w Punto bedzie porównywalny z Fiesta czy Polo
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 19:46   

a takie ?? :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted:

http://otomoto.pl/peugeot...-C18892458.html

duuuzy bagaznik na wózek i zakupy, latwy dostęp do bagaznika, łatwy dostęp do tylnej kanapy . dobra widoczność .... same plusy ;)
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 20:31   

lewadzki, wcale to nie jest zły pomysł.
 
 
Waluś 
Alfa...?! Yesss.... :-)


Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1439
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 08-06-2011, 20:36   

Snaco - z aut "tanich" zastanowiłbym się nad Nissanem Primerą... Kumpel ma i auto jest nie do zajechania - przejechane 245.000km i nic... Co prawda nie wiem jak "gabarytowo" takie autko by odpowiadało, ale jeśli tak - jest godne zainteresowania. Nie to, które Ty wkleiłeś (wg mnie handlarz, za dużo fotek itp.) - ale ogólnie model jako taki.
 
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 20:43   

Franek, tylko jedyny problem kupić takie autko w dobrym stanie za 4k
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 09-06-2011, 07:06   

dzieki za wszsytkie opinie i wskazówki. W międzyczasie znalazłem jeszcze coś takiego. http://moto.allegro.pl/sh...+obserwowanych. chyba pojadę to obejrzeć. miał ktoś styczność z takim autem?

albo z takim http://moto.allegro.pl/se...1654423040.html ?
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2011, 09:22   

No weź... rownie dobrze może Kupić mojego teścia Vectre B w kombi z klima i w skórach na pełnym wypasie za 4.000zł
Przecież Toledo jest wielkie. Corolla dobry pomysł, ale też w liftbacku jest spora, choc o Corollach opinie są takie, ze sie wcale nie psuja ;) Wolałbym Brawo.
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2011, 09:27   

Snacki , nie dam rady z tą fiestą dziś. ale jeśli będą chetni nadal ją zobaczyć , to w sobote na milion procent podjade ok ??
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 09-06-2011, 09:47   

Snaco, corolla nie do zajeżdżenia ale w tej cenie to będzie ulep, chyba że poprzednia generacja
_________________
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 09-06-2011, 11:28   

lewadzki, spoko. ja mzoe tez w sobote mimo wszystko obejrze tą Corollę. Moze wcale nie jest ulep a az tak daleko nie jest zeby obejrzec... za zdjec nie widac zeby ruda wychodzila oraz nie jest to handlarz (patrząć po skonstruowanej aukcji i zdjęciach).
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2011, 11:33   

Co Wy sie tak uparliście na to ze jak duzo fotek jest w aukcji to handlarz wystawia to?
Ja też tak daje fotki na alledrogo, a nie jestem handlarzem....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2017 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo