Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zegarek/termometr
Autor Wiadomość
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 24-02-2012, 13:01   

A czy zegarek z termometrem posiada diodę od immobilisera? Jak jest z wtyczkami z tyłu zegarka? Pewnie różnią się ilością pinów?

Znalazłem już foto w necie. Zegarek z naszych Pum posiada tylko te 6 pinów. :arrow: http://t3.gstatic.com/ima...r5yTFHONnkTE1JA
Czy nasza wtyczka będzie pasować do tych 6 pinów w wersji z termometrem, a do pozostałych dwóch wystarczy tylko po prostu podłączyć 2 kabelki od czujnika? :arrow: http://czesci.amauto.pl/f...fiesta+temp.jpg
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 24-02-2012, 15:33   

W miejscu tej diody chyba jest przycisk albo mi się tylko wydaje... ;p
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2012, 16:05   

tak, przycisk ma diodę immo, kostka ma dwa dodatkowe piny.

Podpasuj wtyczkę z kompa z dwoma pinami - Tastowi się udało
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 24-02-2012, 17:28   

Kable są wypuszczone z komputera? Jak w ojca MINI montowałem obrotomierz to miał już wypuszczoną kostkę wystarczyło podpiąć. Okazało się również że czujnik temperatury jest zamontowany seryjnie. Tutaj trzeba dokupić czujnik i doprowadzić kable do komputera tak?
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2012, 11:56   

z jakiego komputera?? kupujesz zegarek z termometrem (najlepiej z oryginalna wtyczką, bo inaczej musisz dopasować jakąś małą dwupinową pod dodatkowe 2 przewody od czujnika), 4 metry kabla i czujnik temperatury (najlepiej oryginał, ale uniwersalny też pasuje w przygotowane miejsce bez żadnej rzeźby). W samochodzie jest przygotowane miejsce na czujnik w belce za zderzakiem, nie ma przygotowanej wiązki ani wtyczek.

Ps. Dwa posty wyżej "wtyczka z kompa" to dla jasności wtyczka jaką można spotkać w połączeniach z płytą główną komputera stacjonarnego
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 26-02-2012, 13:56   

deejay napisał/a:
W samochodzie jest przygotowane miejsce na czujnik w belce za zderzakiem
A można się dowiedzieć jeszcze dokładniej gdzie? :P Udało mi się wykukać zegarek z termometrem na Allegro ale bez wtyczki. Będę musiał dokupić czujnik i podpasować wtyczkę od kompa. Ale na razie czekam za przesyłką z zegarkiem aż dojdzie.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 26-02-2012, 16:40   

Ja narazie licytuję na ebay'u znalazłem za 1,04 funta;p
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 27-02-2012, 23:29   

Jeszcze jedno pytanie: gdzie najlepiej puścić przewody od termometru do czujnika?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2012, 17:00   

sharky, odkręcasz tablice z przodu, potem demontujesz kratkę ze zderzaka (jest na zatrzaski) i patrzysz po skosie do góry, jest belka która ma wycięcie na czujnik, dolna krawędź tej belki jest na wysokości górnej krawędzi wycięcia na kratkę, raczej znajdziesz.

Kabelek - przelotka - pod bezpiecznikami - koło dzwonu - za filtrem powietrza, w dół za lampą i po belce do celu
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2012, 22:27   

to ja mam plan.

ja rozpalam grilla i chlodze browarek , a ty mi montujesz ;-)
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2012, 22:44   

no no zestawik już na Ciebie czeka w domu :D
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 29-02-2012, 14:27   

to jeszcze lepiej ;-)

u nas kolo domu jest "jeziorko" a co za tym idzie dobra miejscowka na picie piwa ;-)
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 30-03-2012, 15:58   

W końcu zamontowałem u siebie zegarek z termometrem. Tak jak pisał lewadzki, towar jest bardzo deficytowy. Polowałem na niego bardzo długo aż w końcu udało się i wykukałem go na Allegro za 45 zł z wysyłką. :mrgreen: Czujnik temperatury, który zamontowałem jest oryginalny fordowski (akurat miałem go od znajomego także nie musiałem kupować na Allegro). Co do montażu czujnika obyło się bez demontowania tablicy rejestracyjnej oraz kratki w zderzaku. Wystarczyło położyć się pod autem i dostęp do miejsca montażu czujnika był odpowiedni, dodatkowo auto stało na podwyższeniu. ;) Przewód do czujnika puszczony tam gdzie przewód zasilający do wzmacniacza czyli przez gumę, przez którą idzie fabryczna wiązka przewodów (w podszybiu za skrzynką z bezpiecznikami tymi pod maską). Dalej przewód pochowany w fabryczne, plastikowe osłonki, w których idą oryginalnie rożne przewody. Dodatkowo przewód do czujnika puszczony belką także schowany jest w plastikowej osłonce/rurce takiej samej jak fabryczne (tą jednak musiałem już dołożyć ponieważ nie idzie tam akurat żadna fabryczna osłonka z przewodami). Efekt jest taki, że przewód nigdzie nie wystaje goły i wszystko wygląda jak od nowości. :P Aby podłączyć czujnik do termometru wykorzystałem wtyczkę od starego wentylatora komputerowego. Reszta przewodów podłączona jest fabryczną wtyczką z tym że rozebraną z plastikowej osłonki ponieważ wtyczki od zwykłego zegarka i zegarka z termometrem różnią się. Poniżej wstawiłem kilka zdjęć:





_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2012, 16:11   

elegancko. witaj w klubie :)
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 30-03-2012, 18:14   

też chce taki :(
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2019 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo