Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegub (gumka)
Autor Wiadomość
adejawor 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 30
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 18-05-2012, 20:42   Przegub (gumka)

Mam do zrobienia przegub zewnętrzny byłem u mechanika i okazało się że nie potrafił mi tego zrobić ,że spotkał się z takim układem 1 raz. Czy ktoś miał podobne przygody czy faktycznie tak ciężko to zrobić czy mechanicy po prostu byli że tak powiem grzecznie "za słabi" ??
 
 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 18-05-2012, 20:56   

adejawor
nie wiem jaki jest "układ" w innych autach ale radzę Ci,zmień mechanika i to najlepiej w trybie natychmiastowym.
 
 
dj seba 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 50
Skąd: kamieniec
Wysłany: 18-05-2012, 22:42   

adejawor, jest to bardzo proste dwie strony 2 godz
tydzień temu sam zmieniałem
_________________

 
 
adejawor 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 30
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 18-05-2012, 22:44   

Też tak myślałem czyli to gamonie jednak... to w poniedziałek jadę do innego mechanika :P A jeszcze z ciekawości ile Ci za to zawołali? :)
 
 
 
dj seba 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 50
Skąd: kamieniec
Wysłany: 18-05-2012, 22:47   

wymieniałem osobiście
_________________

 
 
Ożdżu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: Starachowice
Wysłany: 22-05-2012, 06:58   

dj seba, śruba przy wahaczu, pod piastą, "na gwiazdkę" siedzi w wahaczu w tulei, czy jest wkręcana w wahacz? Tak mi się zapiekła, że obrobiłem już tą "gwiazdkę" a nawet nie drgnęła. Teraz mam zamiar użyć dużego młotka, ale nie wiem czy to dobry pomysł
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 22-05-2012, 07:16   

Ożdżu, ta od sworznia? Nie jest wkręcana, można śmiało wybijać.
 
 
 
Ożdżu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: Starachowice
Wysłany: 22-05-2012, 22:32   

Dzisiaj tłukłem i tłukłem i nic. Jutro czeka mnie rozwiercanie.Chyba to od nowości nie było ruszane :shock: Tast dzięki :564:
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 22-05-2012, 22:38   

Powodzenia, ja też się z nią troszkę namęczyłem:

 
 
 
adejawor 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 30
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 28-05-2012, 16:36   

Wymieniłem tą osłonkę i teraz w tym samym kole gdy otworze szybę i się wsłucham przy 40-70km/h słychać takie tykanie jakby coś haczyło, ciężko nazwać ten dźwięk :p Czy jest to może spowodowane że osłonka została źle założona czy raczej się tym nie przejmować ?
 
 
 
dj seba 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 50
Skąd: kamieniec
Wysłany: 28-05-2012, 17:44   

adejawor, oslona swoznia wachacza tak robi pewnie jest rozgieta.
_________________

 
 
adejawor 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 30
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 28-05-2012, 18:18   

dj seba czy to jest ważne żeby to robić od razu czy w niczym to nie przeszkadza? I dzięki Ci za pomoc :)
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 28-05-2012, 18:28   

Jedź do warsztatu niech CI obczają, jeśli to guma na przegubie to nie będzie droga naprawa. A jak gume źle zalożyłeś, syf Ci naleci, smar wyplynie i przegub Ci zdechnie.
Może coś innego tam Ci bije, ale skoro sam nie wiesz, to szkoda, żeby tak jeżdżąc coś się dalej psuło. Pierwszy lepszy wartszat to obczaić powinien bez problemu.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
dj seba 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 50
Skąd: kamieniec
Wysłany: 28-05-2012, 21:40   

adejawor,
Ważne nie ale mnie to wku...
Jak by mialo cos odpasc. Poswiec jutro chwile odkrec srube z ktora walczyles, wachacz w dol blaszke dognij i skladaj spowrotem. A jak chcesz dokladniej podaj nr. Zadzwonie.
_________________

 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-05-2012, 09:11   

Ja wymieniałem przegub z osłoną i końcówką drążka to jakoś 250 zł mnie to kosztowało. Mówię około bo razem robiłem ręczny i nie pamiętam jaki podział całej kwoty był
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo