| Przesunięty przez: Gaydek 06-02-2013, 23:59
 | Sposób na parujące reflektory przednie | 
   
	| 
 
			
				| Czy uważasz ten i podobne post za użyteczne? |  
				| 
												
							| Nie, post zaśmieca forum, autor pisze, aby pisać |  | 6% | [ 2 ] |  
							| Nie, przecież można znależć rozwiązania problemów w innych działach |  | 6% | [ 2 ] |  
							| Raczej tak, może komuś kiedyś przyda się |  | 22% | [ 7 ] |  
							| Tak, na pewno przyda się |  | 64% | [ 20 ] |  |   
				| Głosowań: 31 |   
				| Wszystkich Głosów: 31 |   
				|  |   
				|  |  
 | 
 
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | trojan6   Alfa Romeo GT 1.8TS
 
  
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Moondust Silver
 Dołączył: 07 Sie 2008
 Posty: 1830
 Skąd: Białystok, Łapy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-09-2012, 22:29   Sposób na parujące reflektory przednie |   
 |  
               | 
 |  
               | Oto mój sposób na pozbycie się parujących reflektorów przednich. 
 Na początek okleiłem łączenia elementów reflekotra silikonem, tak aby stał się ona na 100% hermetyczny. Z 15-letnim reflektorem różnie może to być. Zdjęcia podglądowe, jeszcze reflektory są bez silikonu. Czerwoną kreską zaznaczone są miejsca łączeń, które zalecam okleić.
 
 
     
 Następnie dorobiłem brakujące rurki odpowietrzające reflektory z cienkiego szlaucha ogrodniczego w dwóch wariantach.
 
 
  Wariant 1. - Jedna końcówka szlaucha do reflektora, druga wlotem do ziemi, nie przykręcana niczym. Siedzi tylko w "fabrycznych obejmach". 
 
 
   
 
 
  Wariant 2. - Jedna końcówka do reflektora, druga wlotem skierowana do plastikowej kratki, nad dolnym czarnym plastikiem zderzaka. Przy końcówce rurki zrobiłem dziurkę w środku na śrubę i skręciłem tak aby wlot powietrza do rurki był niewielki oraz ze względu na możliwość wpadnięcia owadów. Rurka przykręcona do auta w "jakiś wolny fabryczny otwór". Raczej nie polecam tego wariantu.... 
 
   
 Rurkę do reflektora wpychamy na taką plastikową wypustkę z otworem w miejscu zaznaczonym czerwonym kółeczkiem. Jeżeli średnica rurki, szlaucha czy tam czego jest zbyt duża można wypustkę okręcić kilka razy izolacją.
 
 
   
 
 Następnie umyłem auto z wszystkich much, wody nie żałowałem.
 Wieczorem , kiedy temperatura spadła przyjrzałem się, czy przednie reflektory nie są zaparowane. Zero zaparowania.
 
 Mam nadzieję, że ten post przyda się na ogólnodostępnym dziale.
 |  
				| _________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trojan6 12-09-2012, 06:47, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BuLaS   
  
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1997
 Kolor Pumy: Jewel Green
 Dołączył: 15 Wrz 2011
 Posty: 206
 Skąd: Rawicz
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietia   Umća Pumcia :D
 
  
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Jewel Green
 Dołączył: 27 Cze 2010
 Posty: 548
 Skąd: Siewierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-02-2013, 21:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | a zrobiles to co napisal trojan6, ? |  
				| _________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BuLaS   
  
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1997
 Kolor Pumy: Jewel Green
 Dołączył: 15 Wrz 2011
 Posty: 206
 Skąd: Rawicz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-02-2013, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak narazie nie mam w planach jak się fest ociepli zabrać konkretnie za moją furę i zbieram pomocne info na moje problemy   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietia   Umća Pumcia :D
 
  
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Jewel Green
 Dołączył: 27 Cze 2010
 Posty: 548
 Skąd: Siewierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-02-2013, 21:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | BuLaS, to napewno Ci pomoze, ja cos takiego robilem w Ibizie u Mamuski i pomoglo w 100% teraz Puma czeka na taki zabieg ale to dopiero jak kupie xenony i wypoleruje klosze |  
				| _________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawcioss   live for drive
 
  
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Panther Black
 Dołączył: 25 Cze 2012
 Posty: 277
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2013, 14:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | jakie fi tego wężyka potrzebne? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2013, 15:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | te wężyki powinny tam być oryginalnie, chyba że ktoś się nimi zaopiekował w Twoim wypadku |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sprinter   
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Moondust Silver
 Dołączył: 22 Sie 2012
 Posty: 10
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2013, 21:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | dokładnie. Ja u siebie mam oryginalnie takie wężyki. Reflektory nie parują |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawcioss   live for drive
 
  
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Panther Black
 Dołączył: 25 Cze 2012
 Posty: 277
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-02-2013, 14:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | no ale czasem jest tak ze ktos nie ma i pytanie jakiej srednicy potrzebny będzie ten wężyk |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |