| Przesunięty przez: Gaydek 09-02-2013, 02:04
 | Szczęki, samoregulatory, cylinderki | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | TruSiaK   
  
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Moondust Silver
 Dołączył: 08 Sie 2012
 Posty: 42
 Skąd: Wojkowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2013, 10:14   Szczęki, samoregulatory, cylinderki |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, wymieniam całe hamulce i przodem już się uporałem a na tyle mam mały dylemat jak to poskładać. Przy ściąganiu bębna spadł mi też regulator i nie wiem w jaki sposób był tam zamieszczony. Prosił bym o jakąś podpowiedz jak go tam zamontować bo szukałem i w Google i na YT i nic nie znalazłem wszędzie gdzie pokazują jak to złożyć regulator wygląda inaczej niż ten z pumy. Z góry dziękuje. Pozdrawiam. |  
				| Ostatnio zmieniony przez Gaydek 09-02-2013, 02:04, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietia   Umća Pumcia :D
 
  
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Jewel Green
 Dołączył: 27 Cze 2010
 Posty: 548
 Skąd: Siewierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2013, 11:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://www.ford-esklep.pl...80mm-Escort/123 
 Tutaj masz jak mniej wiecej powinno to wygladac zmontowane jak nic Ci to nie pomoze to najwyzej skocze odkrece kolo i zdejme beben to zrobie fotke i wysle Ci
 |  
				| _________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TruSiaK   
  
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Moondust Silver
 Dołączył: 08 Sie 2012
 Posty: 42
 Skąd: Wojkowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2013, 17:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki, już poskładane mam nadzieje że dobrze.  Teraz czekam na łożyska. 
 Wrzucam foto jak to wygląda na pumce może kiedyś komuś się przyda:
 
 Foto1
 
   Foto2
 
   
 Jeśli ktoś zauważy że coś jest źle założone to proszę o info, łożyska prawdopodobne dostane w poniedziałek to jeszcze zdążę sobie przeprawić przed złożeniem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zahariash [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2013, 18:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poglądowo, wymieniałem w zeszłym roku. U mnie to wyglądało tak: 
 To co kupione:
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 poskładane:
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TruSiaK   
  
 Silnik Pumy: 1.7 VCT
 Rok prod. Pumy: 1998
 Kolor Pumy: Moondust Silver
 Dołączył: 08 Sie 2012
 Posty: 42
 Skąd: Wojkowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2013, 22:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | To w tym temacie chyba już wszystko są dwie wersje występujących w pumie mocowań i regulatorów szczęk. Myślę że większość osób szukających odpowiedzi na pytanie "Jak to poskładać?" znajdzie tutaj odpowiedź. Dziękuje wszystkim którzy postanowili się wypowiedzieć i pozdrawiam. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lostlast   
  
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 1999
 Dołączył: 21 Sty 2012
 Posty: 24
 Skąd: Berlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2014, 23:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | pytanko po wymianie kompletnych hamulców ztylu kola powinny stanąć tak ze nie rusza czy da jechać na nich
 
 bo u mnie po wymianie  oczywiście stoi ale  auto da rade  jechać np: pagórka tylko na równej powierzchni stoi
 |  
				| _________________ 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez lostlast 03-06-2014, 05:09, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2014, 23:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Możesz napisać to po polsku? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | leman   12 lat myję i reperuję
 
 Silnik Pumy: 1.4
 Rok prod. Pumy: 2000
 Kolor Pumy: Panther Black
 Dołączył: 20 Paź 2010
 Posty: 434
 Skąd: okolice śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-06-2017, 19:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dla Pumek z ABS, bębnami 203mm może się komuś przyda ---> naprawa hamulców -tył Warto tylko dodatkowo użyć smaru (łożyska, samoregulator, linka,ślizgi szczęk)  o czym pan mechanik zapomniał.
 Nakrętkę łożyska dokręca się momentem 235 Nm , najlepiej kluczem dynamometrycznym, a nie rurką od wideł
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |