Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 21:58
Świece i przewody - kable wysokiego napięcia
Autor Wiadomość
Opoya 
ST170 - czarny potworek


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2012, 13:35   

Dla NGK i Splitfire 1.3, dla Motorcraft pewnie tak samo, ale lepiej zapytaj w ASO.
Oczywiście dotyczy to Pumy 1.7.

Errata: popytałam się trochę i odstęp może być mniejszy, nawet 1.1.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 23-03-2012, 20:06   

Dziękuje, chciałbym wiedzieć bo w poniedzialek muszę zmienic świece, od jakiegoś czasu silnik dziwnie pracuje i może to być jeden z powodów

[ Dodano: 27-03-2012, 19:05 ]
Świece zmieniłem silnik zaczął troszeczkę ciszej pracować ale naprawdę troszeczkę.. Pomyślałem że to może tłoki nierówno pracują bo wiem że samochód trochę dostał po garach ale ku mojemu zdziwieniu okazało się że na wszystkich garach jest jednakowe ciśnienie 12,1. To by oznaczało że to zawory i prawdopodobnie to one puszczają olej. Tu nasuwa się pytanie czy jest sens to robić? Może mi ktoś powiedzieć jakie to może się przekładać na dalszą pracę silnika?

P.S.
Na motorcraftach domyślnie było 1,3 ;)
 
 
 
pietras-007 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-06-2013, 19:46   

Moi mili doradźcie jakie świece zarzucić do 1.4 ? Aktualnie latam na ngk platiniumach. Warto szukać czegoś lepszego ? Cz przejść na orginały ?
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2013, 21:42   

Opcje są tylko dwie jak dla mnie :568:

:arrow: NGK (obecnie używane)
:arrow: Oryginały Mororcraft'u (używane poprzednio)

W mojej opinii, z delikatnym wskazaniem jednak na Oryginały :wink:
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 04-10-2014, 13:19   

kupiłem kable ngk i wyglądają trochę inaczej, i pytanie jest takie czy będą pasować? kupiłem te z załącznika drugiego.

[ Dodano: 05-10-2014, 21:26 ]
nikt nic nie wie?

images.jpg
Plik ściągnięto 8078 raz(y) 2,2 KB

przewody-zaplonowe-zestaw-ngk.jpg
Plik ściągnięto 8078 raz(y) 9,48 KB

_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2014, 15:25   

Jeśli jest tylko jeden rodzaj kabli NGK do Pumy, to będą pasować. Obecnie śmigam na NGK od dobrych dwóch lat jak nie lepiej i żadnych problemów.
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1827
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 08-10-2014, 12:19   

Zgadam się z Zahariashem. Widziałem osobiście 3 rodzaje kabli NGK, które siedziały lub siedzą w pumie. Na wszystkich chodziło jak trzeba. Różnią się chyba tylko designem.
_________________
Strony internetowe, e-mailing, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Narzekacie, że w pumę trzeba inwestować - poczytajcie blog o mojej Alfie Romeo
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 08-10-2014, 14:29   

To dobrze, dziś prawdopodobnie będę zakładał :-)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
play23 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-07-2015, 21:48   

Witam, nie będę zakładał nowego topika. Odgrzeje kotleta. Polecacie NGK i Motorcrafta a co powiecie o takim zamienniku ? Ja mam u siebie disco pod maską i czasem coś strzela. Czas na podmiankę kabli :) . Autko bez gazu. Kupować te kabelki?
Ktoś zakładał harta? Bo to chyba pakowacz.
_________________
Tomaszek pozdrawia :D
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-07-2015, 00:15   

Hart to taki "producent" wszystkiego i... niczego bo kupują części z fabryk rozsianych po całym ChRL i sprzedają pod własną marką ;) Generalnie części kiepskiej jakości, a na przewodach zapłonowych bym nie oszczędzał. Dołóż drugie tyle i kup NGK ;)
 
 
play23 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-07-2015, 12:25   

No ale musi trzymać jakieś parametry. Jakaś kontrola jakości itd. Jakby był szajs to żaden rozsądny sprzedawca nie trzymałby badziewia bo klienci by go na tych przewodach za jajka powiesili ;) . Ja rozumiem że jakość będzie słabsza niż NGK ale czasami warto spróbować założyć coś innego i się miło zdziwić. Brejdak kupił na taxi wahacz z harta na miesiąc a jeździ już rok ;) . Po prostu nie mam kogo zapytać o część elektryczną, bo jakieś gumy czy inne pierdoły bym brał bez zastanowienia. Dzięki kolego Dukes za podpowiedź.
_________________
Tomaszek pozdrawia :D
 
 
Darkdog89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 328
Skąd: Barcin
Wysłany: 10-07-2015, 14:31   

Moim zdanie pozorna oszczędność Ci z tego wyjdzie kup za 100 zł NGK. Ja sam mam "motorcrafty" a życie mnie nauczyło że rzadko kiedy warto na częściach oszczędzać.
 
 
play23 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-07-2015, 16:42   

Dzięki chłopaki za porady. Poszperałem w necie trochę mocniej i rzeczywiście elektryka z tej firmy nie cieszy się zbyt dobrymi opiniami. Zdecydowałem się na NGK i mam nadzieję, że to dobry wybór :D . A jeśli NGK krótko pohula to następne będą Motorcrafta :D . Niech inni eksperymentują ;) .
_________________
Tomaszek pozdrawia :D
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 31-12-2015, 17:31   

Na Motorcraftach platynowych zrobiłem 110tys.km z instalacją LPG. Wymieniłem, bo podejrzewałem, że są przyczyną nierównej pracy, spokojnie jeszcze by pojeździły.
 
 
 
Puman 

Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Opole
Wysłany: 26-12-2016, 12:16   

Kable wysokiego napięcia Bosch i Motorcraft to to samo bo wyczytałem, że Bosch produkuje kable dla Forda?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo