Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 00:42 |
sprężyny obniżające |
Autor |
Wiadomość |
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-11-2007, 23:05
|
|
|
a ja wręcz przeciwnie do wsyztskich chce podwyżyc bo kupiłem już pumke nakrótszych spężynach (nie pyajcie jakich bo nie wiem dowiems ie jak wymienie je na seryjne) nie wiecie ile mogą kosztować nowe w Fordzie, albo gdzie moge kupic zwykle najzwyklejsze i po atrakcyjnych cenach. Oczywiście nowe mnie interesują |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2007, 12:30
|
|
|
Hojrak, poprzedni właściciel Twojej pumki - abazur - chciał sie ze mną zamienić na seryjne, używane, ale w dobrym stanie...
Jednak po namyśle stwierdziłam, ze moja puma i tak ma dość warszawskich dziur
PS. Aż tak źle u Ciebie? Dlaczego ? |
_________________
|
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-11-2007, 20:35
|
|
|
Pusia, daj spokoj to sie nie da jeździc:P tzn. dać się da ale poprostu na tych lubeslkich dziruach (bo ja praktycznie tylko po mieście jeżdże rzadko w trasie) szkoda mi samochodu bo jest tak twardy normalnie zero amortyzacji .... a jak wymienie to i wyższy będzie:D nie bede mial problemu z wjazdem do garazu bo o próg zaczepiam i z parkowaniem wygodniej no i komfort jazdy się poprawi |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
nomka
&płomyczek
Dołączyła: 24 Mar 2007 Posty: 2751 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2007, 20:41
|
|
|
Ja z tymi krawężnikami na parkingu pod blokiem to nawet z seryjnymi sprężynami mam problem |
_________________ Chrysler Crossfire 3.2 V6 |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-11-2007, 13:52
|
|
|
hehe no tka tak ale nastepne 4 cm niżej to juz tragedia nawet do garazu wjechac nie moge:P bo próg za wysoki buehehe a policajnci to tragedia tak sztywno ze do 0 km/h trzeba hamować więc ja już podziękuje |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2007, 20:27
|
|
|
hojrak, zmierz odleglosc miedzy guma a ziemia. Ja chce swojego kota obnizyc, jesli bys chcial to moglibysmy sie dogadac. |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-11-2007, 22:04
|
|
|
Hadzi, mierzyłem już ale nie jestem pewien z tego co pamiętam to 11 cm? chyba? Jeszcze zmierze dokladnie i powiem |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2007, 12:55
|
|
|
oki, ja tez zmierze ile mam w serii |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2007, 22:58
|
|
|
No i ile cm macie chłopaki od ziemi ? |
_________________
|
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2007, 15:34
|
|
|
Pusia, to zalezy w jakiej pozie jest
nie mierzylem, sorki! chyba zaraz zejde i zmierze
[ Dodano: 12-11-2007, 19:20 ]
no to pomierzylem, mam tez zdjecia ale kiepsko cyferki widac Zimno na dwrzu i reka mi sie trzęsła
przod, wysokosc od ziemi do błotnika ok 62cm:
tył, wysokosc od ziemi do błotnika ok 64 cm:
przod, wysokosc od ziemi do czerwonej kreski nad tablica rej. ok 47.5cm:
tył, wysokosc od ziemi do czerwonej kreski pod tablica rej. ok.54cm:
przod, wysokosc od ziemi do gumy pod zdesiem (w polowie auta oczywiscie ) ok 14cm:
[ Dodano: 12-11-2007, 19:23 ]
Aha pisalem na oko, bo wysokosc zalezy od tego jakie mamy podloze. dla przykladu jak robilem fotki z drugiej strony auta to tam pokazalo mi troche wieksza odleglosc - okolo 0.5-1cm, ale to dlatego ze ja mam na podworku taki lekki spad by woda spływała. |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2007, 12:46
|
|
|
A ja jestem ciekawa, ile macie cm mierząc z przodu od gumy pod zderzakiem. |
_________________
|
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-02-2008, 11:08
|
|
|
Hadzi, no ja się tam nie znam ale moim zdaniem -60mm to juz za duzo o Pumy... ja mam chyba -40 albo -30 mm i juz często mam problemy z wystającymi studuzienkami itp. itd.
P.S. co bys powiedział na wymienienie się sprężynkami?? ;D tylko sprawdze jakiej amm firmy itp. itd ? |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2008, 14:53
|
|
|
hojrak, gdyby nie kasa to bym kupował gwint i obnizył przód o -75mm! Chyba nie jezdziłeś jeszcze autem w ktorym nie wcisniesz pomiedzy zderzak a ziemie paczki fajek! Im twardziej tym przyjemniej! Co do zamienienia sie sprezynami to juz nie jestem zainteresowany! Kiedys sam to Tobie proponowałem a Ty nie mnie "olałeś"! Wole kupic nowki |
|
|
|
|
adasieniek
Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 388 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 23-02-2008, 17:46
|
|
|
ja mam jakieś niemieckie czerwone sprężyny (utwardzone) i na polskich drogach to masakra! Na nowych nawierzchniach śmiga się super, ale wystarczy wjechać na jakiś bruk albo drogę powiatową......każdą dziurę czuję jakby mi koło urywało! |
_________________
|
|
|
|
|
|