Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?
Autor Wiadomość
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 12-06-2016, 15:07   

Tak, transit ma ASR, a wyłącznik wg schematu podaje po prostu masę (stan niski) na jedną nogę w module ABS i moduł wyłącza funkcję ASR, pozostawiając przy tym sprawny ABS.
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 12-06-2016, 15:08   

Ustawień zegara nie tracę, zegar dalej działa, ustawień radia też nie, wyłącza się tylko ABS, TCS i radio przestaje grać. Cieszę się, że to nie wina tego że ktoś grzebał :)


Uważam że ABS jest bardzo potrzebny, też nigdy go nie wyłączam - jednak kiedyś nie mogłem ruszyć w śniegu na lodzie i dopóki nie wyjąłem bezpiecznika ABS nic nie pomagało - stąd ten przycisk i ciężko mi pojąć czemu nie zrobili go fabrycznie jak w praktycznie każdym aucie :) .
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 12-06-2016, 15:52   

zygiboos, napisałem może nie jednoznacznie "ustawienia". Miało być: nie zmienisz przyciskami ani godziny ani minut na zegarku, nie ustawisz właściwej godziny. Samo zasilanie i podtrzymanie zegarka jest na bezp.F2 ustawianie pod bezp.F19. Z radiem podobnie. Spójrz jeszcze raz --->na to co już dałem wyżej (pomijając moje bazgroły!)
 
 
Kania 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 04 Lip 2014
Posty: 199
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 13-06-2016, 18:23   

Nie wiem po co mam malować plastidipem jak mam folie w pracy i muszę nauczyć się oklejać samochody bo to mała część mojej pracy.
Tak więc tutaj wybór dla mnie jest oczywisty.
Szukam innej folii biała-biała nie pasuje do Amparo Blue, muszę skumać perłę.
_________________
Śląska grupo łączmy się!
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 13-06-2016, 19:43   

Wymieniłem siłowniki klapy bagażnika, efekt super :) ale był straszny problem z dostępnością prawego siłownika do Pumy z trzecim światłem stop, po kilku telefonach znaleźli wreszcie :)

https://www.youtube.com/watch?v=R__FXblvR5E
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 14-06-2016, 13:35   

Dukes, czy na na całej długości cylindrów Twoich siłowników (ta grubsza, czarna cześć siłownika) jest wypukłość? Jeżeli jej nie ma i cylinder jest gładki to powinieneś zamontować siłowniki odwrotnie.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
kapuju 
Fiesta MK5 z sercem Pumy


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 101
Skąd: okolice poznania
Wysłany: 14-06-2016, 19:54   

dałeś dedykowane tylko że nówki tak?
_________________
Wielkie, silne zwierzęta umierają w samotności i milczeniu.
Odchodzą w pustkę i nie skarżą się nikomu. Tylko człowiek szczeka wspomnieniami.
~Marek Hłasko
 
 
temek15 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 133
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 14-06-2016, 20:07   

Wczoraj poświęciłem 30 minut na wypolerowanie lamp :) Koszt - 5 zł

PRZED: http://tnij.org/byeyzqm

PO: http://tnij.org/uk483h1
_________________
Dziękuję za uwagę!
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 14-06-2016, 23:03   

sharky, nie pamiętam ale cylindry są raczej gładkie. To jakieś sprawdzone info? Poprzednie siłowniki były jeszcze oryginalne, wątpię aby ktoś je odwracał więc nowe zamontowałem dokładnie tak jak te stare.

kapuju, dokładnie tak :)
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 15-06-2016, 09:36   

temek15, brawo, zamierzam zrobić to samo z lampami - piękny efekt.

Pamiętaj żeby teraz jak najszybciej nałożyć lakier bezbarwny clear coat z powłoką ochronną UV żeby zapobiec dalszemu utlenianiu się plastiku - będziesz miał efekt na lata :) .
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
temek15 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 133
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 15-06-2016, 11:57   

Coś słyszałem o tym lakierze właśnie :) Muszę popatrzeć na to :)

Polerowałem tą pastą:

http://tnij.org/drewiny
_________________
Dziękuję za uwagę!
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 15-06-2016, 14:10   

Dukes, zerknij do tego tematu, tam opisałem wszystko: http://klubpumy.pl/viewto...er=asc&start=90 Info miałem od gościa z firmy Fa Krosno. U mnie sposób montażu robił dużą różnicę w otwieraniu klapy. Zawsze możesz przełożyć siłowniki na chwilę i zobaczyć czy jest jakaś różnica.

Podaję jeszcze raz linka do strony Fa Krosno z typami siłowników i opisem, bo tamten w poście już nie działa, a nie moge go edytować: http://www.fakrosno.pl/pl...yny_gazowe/typy
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
temek15 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 133
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 15-06-2016, 17:12   

Co do siłowników, to niedawno wymieniałem i jestem bardzo zadowolony.

Link: http://tnij.org/yht5j14
_________________
Dziękuję za uwagę!
 
 
screen 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 247
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-06-2016, 14:07   

Wymieniony olej Valvoline max life 5 w 40, kupione i założone opony ( na razie tylko dwie na przód) Continental sportcontact 2. Jutro będzie okazja do sprawdzenia jak się zachowują :grin:
_________________

 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 19-06-2016, 11:49   

Wczoraj, po ~40k wymieniłem tarcze i klocki. Wg mnie, (podparte dopuszczalnymi wymiarami i hamownią) jeszcze trochę mogły jeździć, ale w tym nie warto zwlekać.

Jak zwykle, musiałem coś "uwalić" :razz: I to, że zmasakrowałęm jedną z śrub jarzma podczas odkręcania jeszcze rozumie. Ale zdziwiło mnie, że podczas dokręcania kluczem (sic!) dynamometrycznym, --->urwałem prowadnicę zacisku :cry: Przestałem bezkrytycznie wierzyć TIS'owi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo