Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy? |
Autor |
Wiadomość |
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2013, 18:59
|
|
|
Dobrze rozumiem, że przód masz wyżej niż tył |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 23-02-2013, 19:13
|
|
|
Zahariash, ogólnie tego nie widać pod względem gwintu tak przód jest wyższy ale jak patrzałem to od ziemi do nadkola jest różnica ok. 4-5 mm |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2013, 00:50
|
|
|
Mam nadzieję, że sobie zdajesz "sprawozdanie" z tego, że nie jest to korzystne ustawienie gwintu dla Pumy. |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 24-02-2013, 01:10
|
|
|
Zdaje Prosze Pana czekam na cieple dni abym mogl wyjac amortyzator i jakos to ustawic |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 24-02-2013, 22:19
|
|
|
Dziś był udany dzień:
Centralny zamek przerobiony wreszcie na pilota i działa świetnie:
Nowe radio kupione:
Nowe radio założnone:
|
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
Ostatnio zmieniony przez zygiboos 27-02-2013, 18:44, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 25-02-2013, 08:25
|
|
|
zygiboos, do czego podpiąłeś zasilanie dokupionej centralki/sterownika zamka?? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 26-02-2013, 21:25
|
|
|
Zgodnie z instrukcją (jako że sterowanie plusem) 3 piny spiąłem razem (czerwony, żółty i żółto-czarny kabel) i podłączyłem je pod główne +12. To taki czerwony kabel gruby (4mm) pod bezpiecznikami dokładnie tutaj:
Użyłem czegoś takiego (szybkozłączka) żeby się do tego wpiąć:
Masę (czarny kabel) podpiąłem pod śrubę, która była przy wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.
dalej już było łatwo, sygnał otwarcia (biały kabel) podpiąłem pod biało-fioletowy kabel (ten cieńszy bo są 2!) i sygnał zamknięcia (biało czarny) pod żółto czarny.
Oba brązowe kabelki z dokupionej centralki podłączyłem z kierunkowskazami (niebieski i niebiesko-pomarańczowy kabel)
I wszystko ładnie śmiga .
Ogólnie jest to centralka BLOKER 67 firmy STIG z Łodzi. Mam ją już w drugim aucie i jest niezawodna i bardzo prosta w montażu.
Może mi ktoś podpowie bo tam jest drugi kanał do otwarcia bagażnika i daje tam przez 1s +12V 10A. Do czego się podpiąć i gdzie żeby mi to otworzyło bagażnik? Bo nie mam tego w instrukcji? |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 26-02-2013, 22:26
|
|
|
zygiboos, dobrze rozumiem że nie dałeś żadnego bezpiecznika ?Oo czy poprostu moje interpretacja tekstu zawiodła ? |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 27-02-2013, 00:49
|
|
|
Bezpiecznik był już fabrycznie na czerwonym kablu od centralki więc od czerwonego głównego 4 mm idzie przez ten bezpiecznik najpierw - potem dołączyłem te 2 żółte kable, które pobierają prąd w celu dalszego przekazania do zamków (już za bezpiecznikiem je oczywiście podłączyłem).
Dopisek:
Specjalnie dla Was sprawdziłem i jest to bezpiecznik 15A. Nie pisałem o tym bo każda centralka jaką kupiłem miała taki domyślnie więc myślałem, że to oczywiste
Niebieski bezpiecznik widać na zdjęciu zestawu poniżej:
|
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
dj seba
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 50 Skąd: kamieniec
|
Wysłany: 02-03-2013, 17:07
|
|
|
ja zdemontowałem spojler |
_________________
|
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 02-03-2013, 19:57
|
|
|
Dzisiaj:
* Zrobiłem tylną klapę otwieraną na pilota (niezależnie od zamkniętych czy otwartych drzwi lub stanu odpalenia silnika)
* Dodałem buzzer informujący głosowo o zazbrojeniu, rozbrojeniu drzwi z pilota (teraz nie muszę się wpatrywać czy migły kierunki)
* Umyłem Pumkę na błysk na bezdotykówce:
|
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
Ostatnio zmieniony przez zygiboos 03-03-2013, 14:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 05-03-2013, 00:11
|
|
|
- Odebraļem stały dowód rejestracyjny.
- Ubezpieczyļem autko nakolejny rok |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 05-03-2013, 11:19
|
|
|
Pumę wyciągnąłem z garażu i będziemy chyba jeździć
Escorta wysłałem do mechanika. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
pokus1
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 26 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 05-03-2013, 14:50
|
|
|
- w dniu dzisiejszym naprawiłem silniczek obiegu wewnętrznego
- wymieniłem żarówkę od kierunku
- wymieniłem zawór od nagrzewnicy(stary pękł ze starości ) i przy okazji wymieniłem płyn od chłodnicy
- wymieniłem czujnik od temperatury płynu
i to by było na tyle póki co |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 05-03-2013, 17:51
|
|
|
pokus1 napisał/a: | - wymieniłem czujnik od temperatury płynu |
Znalazłeś go bez problemu :O?? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
|