Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zrobiłeś/-aś dziś dla swojej Pumy?
Autor Wiadomość
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2013, 18:59   

Dobrze rozumiem, że przód masz wyżej niż tył :065:
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 23-02-2013, 19:13   

Zahariash, ogólnie tego nie widać pod względem gwintu tak przód jest wyższy :( ale jak patrzałem to od ziemi do nadkola jest różnica ok. 4-5 mm
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2013, 00:50   

Mam nadzieję, że sobie zdajesz "sprawozdanie" z tego, że nie jest to korzystne ustawienie gwintu dla Pumy.
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 24-02-2013, 01:10   

Zdaje Prosze Pana :) czekam na cieple dni abym mogl wyjac amortyzator i jakos to ustawic :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 24-02-2013, 22:19   

Dziś był udany dzień:

Centralny zamek przerobiony wreszcie na pilota i działa świetnie:





Nowe radio kupione:



Nowe radio założnone:

_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
Ostatnio zmieniony przez zygiboos 27-02-2013, 18:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 25-02-2013, 08:25   

zygiboos, do czego podpiąłeś zasilanie dokupionej centralki/sterownika zamka??
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 26-02-2013, 21:25   

Zgodnie z instrukcją (jako że sterowanie plusem) 3 piny spiąłem razem (czerwony, żółty i żółto-czarny kabel) i podłączyłem je pod główne +12. To taki czerwony kabel gruby (4mm) pod bezpiecznikami dokładnie tutaj:


Użyłem czegoś takiego (szybkozłączka) żeby się do tego wpiąć:



Masę (czarny kabel) podpiąłem pod śrubę, która była przy wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.


dalej już było łatwo, sygnał otwarcia (biały kabel) podpiąłem pod biało-fioletowy kabel (ten cieńszy bo są 2!) i sygnał zamknięcia (biało czarny) pod żółto czarny.

Oba brązowe kabelki z dokupionej centralki podłączyłem z kierunkowskazami (niebieski i niebiesko-pomarańczowy kabel)

I wszystko ładnie śmiga :mrgreen: .


Ogólnie jest to centralka BLOKER 67 firmy STIG z Łodzi. Mam ją już w drugim aucie i jest niezawodna i bardzo prosta w montażu.


Może mi ktoś podpowie bo tam jest drugi kanał do otwarcia bagażnika i daje tam przez 1s +12V 10A. Do czego się podpiąć i gdzie żeby mi to otworzyło bagażnik? Bo nie mam tego w instrukcji?
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 26-02-2013, 22:26   

zygiboos, dobrze rozumiem że nie dałeś żadnego bezpiecznika ?Oo czy poprostu moje interpretacja tekstu zawiodła ?
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 27-02-2013, 00:49   

Bezpiecznik był już fabrycznie na czerwonym kablu od centralki więc od czerwonego głównego 4 mm idzie przez ten bezpiecznik najpierw - potem dołączyłem te 2 żółte kable, które pobierają prąd w celu dalszego przekazania do zamków (już za bezpiecznikiem je oczywiście podłączyłem).

Dopisek:
Specjalnie dla Was sprawdziłem i jest to bezpiecznik 15A. Nie pisałem o tym bo każda centralka jaką kupiłem miała taki domyślnie więc myślałem, że to oczywiste :)
Niebieski bezpiecznik widać na zdjęciu zestawu poniżej:

_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
dj seba 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 50
Skąd: kamieniec
Wysłany: 02-03-2013, 17:07   

ja zdemontowałem spojler :mrgreen:
_________________

 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 02-03-2013, 19:57   

Dzisiaj:

* Zrobiłem tylną klapę otwieraną na pilota (niezależnie od zamkniętych czy otwartych drzwi lub stanu odpalenia silnika)

* Dodałem buzzer informujący głosowo o zazbrojeniu, rozbrojeniu drzwi z pilota (teraz nie muszę się wpatrywać czy migły kierunki)

* Umyłem Pumkę na błysk na bezdotykówce:

_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
Ostatnio zmieniony przez zygiboos 03-03-2013, 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 05-03-2013, 00:11   

- Odebraļem stały dowód rejestracyjny.
- Ubezpieczyļem autko nakolejny rok
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 05-03-2013, 11:19   

Pumę wyciągnąłem z garażu i będziemy chyba jeździć :d
Escorta wysłałem do mechanika.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
pokus1 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 26
Skąd: Gołdap
Wysłany: 05-03-2013, 14:50   

- w dniu dzisiejszym naprawiłem silniczek obiegu wewnętrznego
- wymieniłem żarówkę od kierunku
- wymieniłem zawór od nagrzewnicy(stary pękł ze starości ) i przy okazji wymieniłem płyn od chłodnicy
- wymieniłem czujnik od temperatury płynu
i to by było na tyle póki co :mrgreen: :twisted:
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 05-03-2013, 17:51   

pokus1 napisał/a:
- wymieniłem czujnik od temperatury płynu


Znalazłeś go bez problemu :O??
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo