Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak ręcznego
Autor Wiadomość
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 11-12-2013, 23:13   brak ręcznego

Czy ktoś może spotkał się z takimi objawami pacjenta. Wymienione zostały bębny, samo regulatory, szczęki, linki od ręcznego, łożyska, a ręcznego brak. Linka naturalnie naciągnięta, śrubką znajdującą się pod osłoną dźwigni ręcznego. Normalnie magia.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 12-12-2013, 09:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 12-12-2013, 00:11   

A przed założeniem bębna rozkręciłeś samoregulatory tak żeby bęben wchodził prawie na styk?
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2013, 17:43   

samoregulatory są tylko z nazwy :) ściągałem bębny dwa razy i regulowałem aby ręczny łapał obydwa koła w miarę równo
 
 
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 12-12-2013, 18:33   

A jak ustawić te samo regulatory, tą zapadką z ząbkami.
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 12-12-2013, 18:56   

Nie grzebałem jeszcze przy ręcznym w Pumie (w samych bębnach), ale praktycznie w każdym aucie z bębnami lub tarczobębnami z tyłu reguluje się to w ten sposób, że należy rozkręcać "śrubę" zaznaczoną na zdjęciu.



Wiele aut z łożyskiem wbudowanym w piastę ma w bębnie gumową zaślepkę lub reguluje się to poprzez otwór po śrubie koła, ustawia się po prostu bęben w odpowiedniej pozycji, zaciąga ręczny i śrubokrętem rozkręca się ten nastawnik tak długo aż koło się zablokuje :)
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 12-12-2013, 20:23   

A jeżeli to jest taki typ samoreguratora ?? są dwa rodzaje w pumach na to wychodzi.

[ Dodano: 12-12-2013, 20:25 ]
to jak regulować przy takim typie żeby było ok??

t_20090429020_143.jpg
Plik ściągnięto 82 raz(y) 32,49 KB

 
 
 
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 12-12-2013, 20:25   

U mnie to wygląda raczej tak http://www.ford-esklep.pl...--FO-94965/2315 i niema tam chyba żadnej śrubki.

[ Dodano: 12-12-2013, 20:38 ]
wiertło Przy cbr nie ma takich problemów :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez toxic 12-12-2013, 21:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 12-12-2013, 20:53   

W Pumie były montowane dwa rodzaje hamulców, przednich jak i tylnych. Na zdjęciu jest przedstawiony układ hamulcowy z Pum od 2/2000, toxic masz wpisane w profilu rocznik 2000 więc myślałem, że będzie się to zgadzać z Twoim autem.
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 12-12-2013, 20:57   

toxic, a no z cbr nie ma żadnych problemów :mrgreen:
 
 
 
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 12-12-2013, 20:59   

no w dowodzie też jest 2000 :mrgreen:

[ Dodano: 12-12-2013, 21:00 ]
Oprócz napinacza rozrządu :oops:
Ostatnio zmieniony przez toxic 12-12-2013, 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 12-12-2013, 21:04   

toxic, wejdź na tą stronę:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Kliknij na "Pojazd", wpisz numer VIN i dowiesz się kiedy dokładnie wyprodukowano Twoją Pumkę ;)

Doczytałem się ważnej rzeczy z tymi hamulcami montowanymi w Pumach do 1/2000 roku. Mianowicie przed naciąganiem linki należy ją zluzować, odpalić auto i kilkanaście razy nadusić na pedał hamulca aż ząbki w samoregulatorach się ustawią i dopiero wtedy naciągać linkę.
Ostatnio zmieniony przez Dukes 12-12-2013, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 14-12-2013, 13:24   

No i zrobiłem tak jak napisał dukes ale sukces tylko połowiczny, tzn. trzyma tylko jedno koło a drugie prawie wcale.
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 14-12-2013, 13:49   

ja u siebie też nie mogę z tym dojść a dokładnie lewy bęben jest zimny a prawy się grzeje i piszczy. Oprócz sprężyn i samoreguratorów wszystko nowe. Nie wymieniałem tych części bo są ok.
 
 
 
daro85 
Fanatyk Forda Pumy


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 14-12-2013, 13:54   

Miałem to samo. jedno koło trzymało a drugie nie. Zostawiłem auto na parę godzin u mojego mechanika. przeczyścił mechanizm, nasmarował i chodzi teraz, jak by dopiero z fabryki wyjechała.
_________________
Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li
 
 
 
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 14-12-2013, 16:24   

I znowu nie mam ręcznego :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo