Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gaydek
13-05-2014, 21:16
Trudny wybór
Autor Wiadomość
ebatka 

Dołączyła: 29 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 14-02-2014, 16:47   

Przekonałeś mnie Hadzi :wink:

Generalnie auto zadbane i w dobrym stanie technicznym. Na minus korozja na tylnych błotnikach, trochę progi zaczynały rdzewieć i fatalna korozja na numerach vin ale to taka, że aż dziura wypadła :shock: a reszta podwozia cała i zdrowa ... Niby mają na to papier więc ja nie wnikam...
Ostatnio zmieniony przez ebatka 14-02-2014, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-02-2014, 17:09   

ebatka, niestety ale egzemplarz bez korozji jest jak igła w stogu siana i trafia sie 1 na 1000 szt :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2014, 17:24   

ebatka, moja poprzednia Puma i obecna też ma korozję. Wolałem kupic z korozja niż już zrobioną. :) I tak jak pisze Pietia, ciężko znaleźć Pumę nietkniętą przez rudą.
 
 
ebatka 

Dołączyła: 29 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 14-02-2014, 17:45   

Hadzi ale tą korozję to masz tak ogólnie na całym samochodzie czy tylko na numerach vin? Może ja się nieprecyzyjnie wyraziłam... Z korozją się oczywiście liczę.
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-02-2014, 18:09   

ebatka, każda Puma ma tak że progi, błotniki i numer Vin rdzewieje :) ja w tamtym roku robiem całą podłoge bo miałem dziur od ..... dość dużo :) niestety w tamtym tygodniu wchodze do kanału i co widze ? znowu ruda wychodzi, więc tego lata też troche posiedze z w garażu z migomatem :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
ebatka 

Dołączyła: 29 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 14-02-2014, 18:27   

Ja wszystko rozumiem ale tu podłoga była bez dziur i nie zardzewiała a dziura była w miejscu numerów, może to i normalne ale ja takiego auta nie kupie i chyba nie tylko ja doszłam do takich wniosków bo auto jest już ponad miesiąc na tablicy a jest naprawdę zadbane.
Jeśli się mylę to może mi ktoś wytłumaczy jakim cudem akurat w tym miejscu podłoga tak zardzewiała, że aż dziura wypadła i ani jedna cyfra się nie uchowała? A reszta wkoło nietknięta przez rdzę! Mój mechanik miał tylko na to jedno wytłumaczenie.
Pietia masz nadane nowe numery vin?
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-02-2014, 18:32   

ebatka, jeśli się nie myle numer VIN jest wytłoczony :) czyli materiał w tym miejscu jest już dość zmęczony przez samo tłoczenie czy nabijanie numerów, niż w innym miejscu :) zobacz że jak masz błotniki to rdza zaczyna brać w miejscu zawinięcia błotnika a nie np. w połowie :) materiał w takich miejscach jest bardziej podatny na rdze czy pęknięcia :) nie nie mam nowego nr VIN nadanego z tego powodu że u mnie jeszcze jako tako da sie go odczytać chodź za niedłguo będe musiał pewnie to zrobic :) z tego co pamiętam to były już osoby u nas na forum które właśnie musiały nadaćnr VIN bo tamtem się wykruszył i poleciał na asfalt :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
ebatka 

Dołączyła: 29 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 14-02-2014, 18:35   

Hmmm... Czyli radzisz żeby po nią wracać ? :wink:

Być może jest tak jak mówisz ale kto mi da gwarancję?
W takim wypadku właściciel powinien się zgodzić na kontrolę auta przez policję.
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 14-02-2014, 19:02   

Ale macie problem, kupić/zdobyć 10x5 cm blachy nierdzewnej, wysłać do grawerowania laserowego i wyjdzie identyczna czcionka i rozmiar jak na oryginalnej blaszce, następnie ją wspawać w miejsce starej i po problemie na wieki :P
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-02-2014, 19:13   

Dukes, troche nie po problemie bo trzeba to chyba zgłosić komuś :) ebatka, jak tylko koleś ma papier na to, to przejedz sie na policje ogarnij ten temat i kupuj jak jest sprawna technicznie i jest w ogólnie dobrym stanie :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
ebatka 

Dołączyła: 29 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 14-02-2014, 19:15   

Tylko, że koleś się nie zgadza :twisted:
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 14-02-2014, 19:17   

A po co komu zgłaszać i sobie właśnie problemy robić? Wygrawerujesz stary czyli dotychczasowy nr Vin, a sprawny blacharz wspawa to tak, że nie będzie śladu po wyszlifowaniu krawędzi :P
 
 
Gamboa 

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: lol
Wysłany: 14-02-2014, 22:33   

ebatka, masz blisko, przejedz sie do mnie po zieloną strzałę :D
 
 
ebatka 

Dołączyła: 29 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 15-02-2014, 16:37   

A teraz pytanie za 100 punktów :-) Czy jest tu ktoś z Poznania skłonny podjechać na Rataje i obejrzeć czarną Pumę ???
Bardzo mi zależy :grin:
http://allegro.pl/ford-pu...3952029481.html
Ostatnio zmieniony przez ebatka 15-02-2014, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2014, 16:55   

Tak tylko w temacie korodujących numerów znajdują się akurat nad podłużnicą a parę cm dalej jest od dołu otwór w podłużnicy przez który dostaje się woda i oczywiście sól z ulicy, tak że ruda bierze go z dwóch stron i nie masz dojścia aby ten kawałek podłogi wyczyścić i zakonserwować od nowa.

Co do zabawy samemu to ciężko powiedzieć, jak się ktoś uprze i stwierdzi że była ingerencja to może być problem. Z czego się orientuje to potrzebna jest opinia rzeczoznawcy i z tą opinią składasz wniosek o wydanie tabliczki zastępczej.

Cytuję :

"zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu lub opinia rzeczoznawcy samochodowego, w którym cecha identyfikacyjna uległa skorodowaniu lub została zniszczona podczas wypadku drogowego albo podczas naprawy"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo