Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:59
Hamulce
Autor Wiadomość
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-10-2004, 21:45   

Mi tez sie wydaje ze wiecej, i z tym sprzeglem to Jachu ma racje :)
 
 
 
Robo
Gość
Wysłany: 06-12-2004, 00:41   

Ksolk kupiles juz te tarcze?? ja caly czas sie wstrzymuje z tymi brembo max strasznie mi sa potrzebne ale boje sie znowu stracic kase. Najgorsze ze na fordowskich robie 6 tys a raz mialem brembo takie jak fordowskie tylko brembo to zrobilem 9 tys wiec boje sie ze na brembo max zrobie 15 tys i bedzie to samo wiec to mnie tez jakos nie satysfakcjonuje ....please odpisze czy juz wymieniles, cokolwiek dzieki, mi mechanik mowi ze maxy musza pomuc bo zdecydowanie te orginalne sie rpzegrzewaja ale twierdzi ze przy mojej jezdzie to faktycznie 15 tys moga zrobic i tez sie pogna.. wiec lipa :D czy ktokolwiek wogole zmienil tarcze na maxy albo grove tak apropo :?
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 06-12-2004, 12:03   

no ja nadal sie wstrzymuje,narazie zima wiec nie ma zabardzo gdzie szybko jezdzic.Zdecydowalem sie na zestaw EBC.Cały komplet 1100zl.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 26-01-2005, 13:43   

Wkońcu!
Hamulce wymienione
Zdecydowałem sie jednak na:
1.Brembo Max
2.Ferrodo DS2000
3.Płyn Ferrodo 5.1
Pierwsze wrazenia takie:
Mimo sliskiej nawierzchni malo kiedy dziala ABS,jest rewelacyjnie,ABS wlancza sie tylko i wylacznie kiedy opona traci przyczepnosc,dzieki naciecią na tarczach blyskawicznie tarcze i klocki sa oczyszczane z brudu i jakiejkolwiek wody,nie ma efektu poslizgu tarczy w stosunku do klocka.
Na poczatku musialem specjalnie ostro hamowac gdyz myslalem ze siadł ABS hehe.
Powazne hamowanie na tym sprzecie opisze jak bedzie mozliwosc naprawde szybko i chamsko pojeżdzić,to samo dotyczy wytrwalosci tarcz.Poki co gorąco polecam taki zestaw!
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 26-01-2005, 14:34   

Fajnie.

Też szykuje zmianę tarcz i klocków na wiosnę. Możesz powiedzieć gdzie wymieniałeś, ile kosztowały Ciebie części z robocizną oraz ile zajęła wymiana tego zestawu?

Pozdrawiam
tOmO
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 26-01-2005, 15:06   

Tomo-
Tarcze - 440zl
Klocki - 198zl
Plyn - 30zl butelka litrowa.
Szczeki - 80zl
Cała wymiana trwala jakies 3 godziny i kosztowała 100zl (wymiana tarcz,klocków,szczęk i całego plynu)
Wszystko kupywałem na allegro,ale nie pamietam od kogo dokladnie,mogę sprawdzic!
albo poszukaj na allegro ludzi zajmujących sie brembo i ferrodo i do kazdego pisz maile co potrzebujesz(ja tak robilem i wybieralem najtanszych)
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 29-01-2005, 18:17   

Mnie też czeka wymiana... Ksolk, jakie szczęki kupiłeś?
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 31-01-2005, 07:10   

szczeki na allegro,jakies tandetne zamienniki,nie sa zle :mrgreen:
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Adam 
& Natalia


Dołączył: 07 Gru 2004
Posty: 124
Skąd: Mansfield
Wysłany: 01-02-2005, 10:32   

hehe tylko ksolk nie dodales ze na plyn tydzien czasu czekales.....jesli chodzi o adres do tej firmy to justmoto@op.pl
_________________
Aktualnie VW passat 1.9tdi(130)
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 01-02-2005, 17:56   

nie justmoto@op.pl
tylko sklepmoto@cos tam dalej i co do tego to okazalo sie ze paczka lezala na poczcie tylko listonosz nie dotarł z awizem!!!
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 22-04-2005, 20:38   

Gaydek!Ty też masz Brembo max + Ferodo tak?
Jak u Ciebie sprawują sie hamulce przy naprawde ostrej jeżdzie i hamowaniu długo z dużej prędkości?Ja osobiście spodziewałem się większej różnicy od seryjnych.Chodzi dokładnie nie o droge hamowania bo ta znacznie się poprawiła ale o nagrzewanie i dzwięki odchodzące z tarcz przy hamowaniu z dużej predkości.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 22-04-2005, 20:44   

ksolk napisał/a:
Gaydek!Ty też masz Brembo max + Ferodo tak?

Gaydek nie ma takiego zestawu... ma serię... ja też jeszcze nie zmieniłem, więc nie pomogę :roll:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
INCIO 
CKP & KFP LUBLIN


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 65
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-04-2005, 17:31   

ksolk napisał/a:
za duzo problemow ze zmianą na tyl tarcze

Czy ktoś orientuje się w temacie wymiany bębnów na tarcze? Bo pytałem mechanika i mówił, że jest przy tym trochę roboty :) Szukałem info w google, ale jakoś nie mogłem wymyśleć dobrego zapytania dla wyszukiwarki.
_________________
SZEROKIEJ DROGI Gość! Polecam wynajem i dzierżawa domen i stron internetowych.
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 24-04-2005, 16:45   

Passenger napisał/a:
ksolk napisał/a:
Gaydek!Ty też masz Brembo max + Ferodo tak?

Gaydek nie ma takiego zestawu... ma serię... ja też jeszcze nie zmieniłem, więc nie pomogę :roll:

Passenger ma rację. Mam serię. Miałem kiedyś taki zestaw zamówiony, ale czekałem strasznie długo... wkurzyłem się i zrezygnowałem. Zamontowałem serię i od tego czasu jeżdżę sobie spokojnie na serii.

INCIO napisał/a:
ksolk napisał/a:
za duzo problemow ze zmianą na tyl tarcze

Czy ktoś orientuje się w temacie wymiany bębnów na tarcze? Bo pytałem mechanika i mówił, że jest przy tym trochę roboty :) Szukałem info w google, ale jakoś nie mogłem wymyśleć dobrego zapytania dla wyszukiwarki.

Pytałem kiedyś o to zdaje się, że na www.hamulce.net - koszt takiego manewru to podobno 4-5 tys. zł. Poza tym to odradzano mi to. Podobno nie ma to większego sensu jeżeli moc się diametralnie nie zmienia.
 
 
czołg
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2005, 11:15   

Gdzie w Warszawie można wymienić klocki? Oprócz oczywiście autoryzowanych warsztatów :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo