Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:59
Hamulce
Autor Wiadomość
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 06-02-2013, 23:49   

Pietia, jeżeli chcesz hamulce firmy EBC to możesz sobie je kupić też w wersji standardowej, niekoniecznie muszą być od razu nawiercane czy nacinane i jakieś sportowe. I cena też na pewno będzie niższa. :)
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 07-02-2013, 00:00   

Polecam gładkie. Nic więcej nie trzeba.
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 07-02-2013, 00:12   

Pietia, ponadto link do tarcz hamulcowych, który podałeś dotyczy jednej sztuki tarczy (coś mi właśnie nie pasowało jak przeglądałem tarcze na oficjalnej stronie EBC), także chyba jednak zrezygnujesz z tej opcji, bo na komplet takich tarcz musiałbyś wydać ponad 700 zł, a nie 300 jak napisałeś. :P Tak w ogóle lepiej skorzystać z oficjalnych sklepów internetowych (w przypadku EBC jak najbardziej jest taki sklep) i kupić bezpośrednio od producenta. Wtedy masz pewność, że kupujesz oryginał. :) :arrow: http://ebcbrakes.pl/pl/se...B652%5D%2098-99
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 07-02-2013, 11:43   

sharky, wilkie dzieki :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2013, 18:51   

Pietia, ja wymieniałam tarcze i klocki przed zimą jakoś, i za wentylowane tarcze zapłaciłam 70zł szt, niestety nie pamiętam firmy - jakieś niemieckie i takie są wystarczające do codziennej jazdy :)
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2013, 20:44   

milka612 jeśli faktycznie zapłaciłaś 70,- za tarcze wentylowane nowe, to lepiej je wymień na normalne.
Często, a nawet bardzo często wadą tanich tarcz tego typu jest to, że pojawiają się mikroskopijne pęknięcia, wokół otworów na tarczy, w efekcie czego, tarcza pęka :!:
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 07-02-2013, 21:27   

Zahariash, tarcze Mikody mniej więcej tyle kosztują (za szt.). Miałem takie i sobie chwaliłem. Poza tym "wentylowane" to nie to samo co "nawiercane", a pewnie o te ci chodzi z pęknięciami?
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2013, 21:40   

nie, chodzi mi o te z otworami. Zarówno nawierconymi, jak i na wylot... że tak powiem :grin:
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2013, 22:01   

Zahariash, w Pumie z tego co wiem tarcze fabryczne są wentylowane, ale nie nawiercane - takich nie kupowałam. Te które ja mam polecili mi w "4cars" www.4cars.pl i są to normalne zamienniki. Myślę, że nie powinno być problemu.
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2013, 23:36   

Sorry, zagalopowałem się. Myślałem o wentylowanych, a pisałem o tuningowanych :oops:
 
 
milka612 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-02-2013, 09:07   

Zahariash, spoko ;)
_________________
Milka



Za nic jej nie oddam <3

http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/
 
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 08-02-2013, 11:02   

wiec EBC kupuje zwykle gladkie :D do tego klocki tez z EBC i bedzie git mam nadzieje :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-02-2013, 21:50   

zobaczcie sobie ceny u tego kolegi http://www.brakeparts.pl , użytkownik z forum focusklubpolska.pl

w przeszłości (zanim uruchomił sklep i sprzedawał na alle) kupowałem u niego klocki ATE do Pumy. Potem jeszcze zestawik mikoda i klocki Ate, niedługo potem sprzedałem Pumę, ale sprawowało się dobrze. w międzyczasie brałem zestaw mikoda i klocki ebc black do meganki brata; obecnie niedawno kupiłem do Alfy klocki ebc black na tył i Ate na przód, wszystko bez problemów, polecam. zalogowałem się i mam nawet stały rabat 5% u niego :razz:

pozdro
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
maniek86krk 

Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 182
Skąd: kraków
Wysłany: 24-04-2013, 11:03   

Wczoraj sprawdziłem jaki jest stan szczęk ponieważ słabo ręczny mi trzyma okazało się ze nie mam już okładzin został sam metal więc muszę na dniach wymienić szczęki i cylindereki bo się pocą. Polecacie kupić lepsze szczęki i gorsze cylinderki czy na odwrót ? Myślałem nad szczękami lucasa kpl kosztuje 54zl i cylinderki delphi 17zl sztuka bądź trw 37zl sztuka. Konieczna jest wymiana zasobnika smaru przy jego zdjęciu czy wystarczy go podprostować i założyć ponownie? Zastanawiam się jeszcze nad nakrętką samokontrując czy trzeba ją wymienić po odkręceniu czy nie ? Dodam że nakrętka po jej wykręceniu ma delikatny luz i rusza sie delikatnie na bokie ale chyba tak ma być bo druga nakrętka rusza się tak sama
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 25-04-2013, 00:31   

Co do hamulców polecam kupić cały zestaw naprawczy i go wymienić, np. http://ford.sklep.pl/prod...ylnych-TRW.html lub http://ford.sklep.pl/prod...ylnych-LPR.html Masz już wtedy wszystko co potrzeba nowe w komplecie. Co do zasobnika smaru chyba nie warto na nim oszczędzać :arrow: http://ford.sklep.pl/prod...rd-1206923.html

Zaś nakrętka to koszt 20 zł :arrow: http://ford.sklep.pl/prod...sty-tylnej.html Jeżeli masz swoją uszkodzoną lub zniszczoną chyba lepiej wymienić.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo