Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 16:59 |
Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 06-02-2013, 23:49
|
|
|
Pietia, jeżeli chcesz hamulce firmy EBC to możesz sobie je kupić też w wersji standardowej, niekoniecznie muszą być od razu nawiercane czy nacinane i jakieś sportowe. I cena też na pewno będzie niższa. |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 07-02-2013, 00:00
|
|
|
Polecam gładkie. Nic więcej nie trzeba. |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 07-02-2013, 00:12
|
|
|
Pietia, ponadto link do tarcz hamulcowych, który podałeś dotyczy jednej sztuki tarczy (coś mi właśnie nie pasowało jak przeglądałem tarcze na oficjalnej stronie EBC), także chyba jednak zrezygnujesz z tej opcji, bo na komplet takich tarcz musiałbyś wydać ponad 700 zł, a nie 300 jak napisałeś. Tak w ogóle lepiej skorzystać z oficjalnych sklepów internetowych (w przypadku EBC jak najbardziej jest taki sklep) i kupić bezpośrednio od producenta. Wtedy masz pewność, że kupujesz oryginał. http://ebcbrakes.pl/pl/se...B652%5D%2098-99 |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 07-02-2013, 11:43
|
|
|
sharky, wilkie dzieki |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
milka612
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-02-2013, 18:51
|
|
|
Pietia, ja wymieniałam tarcze i klocki przed zimą jakoś, i za wentylowane tarcze zapłaciłam 70zł szt, niestety nie pamiętam firmy - jakieś niemieckie i takie są wystarczające do codziennej jazdy |
_________________ Milka
Za nic jej nie oddam <3
http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/ |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2013, 20:44
|
|
|
milka612 jeśli faktycznie zapłaciłaś 70,- za tarcze wentylowane nowe, to lepiej je wymień na normalne.
Często, a nawet bardzo często wadą tanich tarcz tego typu jest to, że pojawiają się mikroskopijne pęknięcia, wokół otworów na tarczy, w efekcie czego, tarcza pęka |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 07-02-2013, 21:27
|
|
|
Zahariash, tarcze Mikody mniej więcej tyle kosztują (za szt.). Miałem takie i sobie chwaliłem. Poza tym "wentylowane" to nie to samo co "nawiercane", a pewnie o te ci chodzi z pęknięciami? |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2013, 21:40
|
|
|
nie, chodzi mi o te z otworami. Zarówno nawierconymi, jak i na wylot... że tak powiem |
|
|
|
|
milka612
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-02-2013, 22:01
|
|
|
Zahariash, w Pumie z tego co wiem tarcze fabryczne są wentylowane, ale nie nawiercane - takich nie kupowałam. Te które ja mam polecili mi w "4cars" www.4cars.pl i są to normalne zamienniki. Myślę, że nie powinno być problemu. |
_________________ Milka
Za nic jej nie oddam <3
http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/ |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2013, 23:36
|
|
|
Sorry, zagalopowałem się. Myślałem o wentylowanych, a pisałem o tuningowanych |
|
|
|
|
milka612
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:02
|
|
|
wiec EBC kupuje zwykle gladkie do tego klocki tez z EBC i bedzie git mam nadzieje |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
Dietih
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-02-2013, 21:50
|
|
|
zobaczcie sobie ceny u tego kolegi http://www.brakeparts.pl , użytkownik z forum focusklubpolska.pl
w przeszłości (zanim uruchomił sklep i sprzedawał na alle) kupowałem u niego klocki ATE do Pumy. Potem jeszcze zestawik mikoda i klocki Ate, niedługo potem sprzedałem Pumę, ale sprawowało się dobrze. w międzyczasie brałem zestaw mikoda i klocki ebc black do meganki brata; obecnie niedawno kupiłem do Alfy klocki ebc black na tył i Ate na przód, wszystko bez problemów, polecam. zalogowałem się i mam nawet stały rabat 5% u niego
pozdro |
_________________ Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 24-04-2013, 11:03
|
|
|
Wczoraj sprawdziłem jaki jest stan szczęk ponieważ słabo ręczny mi trzyma okazało się ze nie mam już okładzin został sam metal więc muszę na dniach wymienić szczęki i cylindereki bo się pocą. Polecacie kupić lepsze szczęki i gorsze cylinderki czy na odwrót ? Myślałem nad szczękami lucasa kpl kosztuje 54zl i cylinderki delphi 17zl sztuka bądź trw 37zl sztuka. Konieczna jest wymiana zasobnika smaru przy jego zdjęciu czy wystarczy go podprostować i założyć ponownie? Zastanawiam się jeszcze nad nakrętką samokontrując czy trzeba ją wymienić po odkręceniu czy nie ? Dodam że nakrętka po jej wykręceniu ma delikatny luz i rusza sie delikatnie na bokie ale chyba tak ma być bo druga nakrętka rusza się tak sama |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
|